Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
Aktualizacja:
![]() | Bransolety ochrony, KP 6: 'Bransolety Śmierci' Przez dekady bransolety te posiadał niepokonany gladiator, który z powodzeniem używał ich podczas walk. Ze śmiercią czempiona wiąże się zniknięcie tego przedmiotu. Jeśli jednak wierzyć plotkom, bransolety po dziś dzień używane są podczas walk. Klasa Pancerza: 6 |
![]() | Bransolety łucznictwa: 'Obrońca Doliny' Podczas niebezpiecznych spotkań z rywalem, król Wielkiej Doliny zażyczył sobie ochrony najlepszych łuczników, którzy mieli wesprzeć jego zwykłą gwardię. Wszyscy łucznicy, wyposażeni w zaczarowane łuki i bransolety, ukryli się w pewnej odległości od miejsca spotkania. Jak przewidywano, wrogie oddziały próbowały pojmać króla. Przeciwnicy nie spodziewali się jednak, że ukryci łucznicy wykażą się tak zdumiewającą celnością. Król zdołał umknąć nie draśnięty, bowiem żadnemu z wrogów nie udało się nawet do niego zbliżyć. TraK0: +2 (tylko bronie strzeleckie) Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan |
![]() | Rękawice siły ogra: 'Ręce Takkoka' Ręce Takkoka są właśnie tym, na co wskazuje ich nazwa - rękami ogra, który stracił je, gdy zaatakował dziwnego człowieka przekraczającego Grzbiet Świata. Ten tajemniczy mężczyzna okazał się być magiem o niezwykłej potędze. Wykorzystał on ręce Takkoka do stworzenia rękawic z ogrzej skóry. Specjalne: Siła: 18/00 Nie może używać: Złodziej, Mag Lokalizacja: Kula Sfer |
![]() | Rękawice zręczności: 'Zwinne Ręce' Te rękawice stworzono w Kara-Tur z myślą o mistrzach sztuk walki, których potęgę miały zwiększyć. Niezbyt szczegółowe legendy powiadają o wielu mistrzach z dalekiego wschodu, którzy podczas podróży przynieśli ze sobą te przedmioty. Specjalne: Zręczność: 18 Lokalizacja: Siedziba kultu Niewidzącego Oka |
![]() | Rękawice niezdarności: 'Rękawice Przemieszczania Elandera' Przedmiot przeklęty. Porywczy Elander opracował te przeklęte rękawice z myślą o pokonaniu swojego rywala. Niestety, jego nienawiść obróciła się przeciwko niemu, kiedy pewnego razu pomylił je z inną parą. TraK0: -10 Specjalne: -2 do Zręczności |
![]() | Rękawice biegłości: 'Drugie Zbrojne Ramię Xarrnousa' Chyba najsłynniejszym posiadaczem tych rękawic był najemnik imieniem Xarrnous. Specjalizował się on w szmuglu, a czasem pożyczał te rękawice klientom, którzy z nim podróżowali. Jego zdaniem drugie zbrojne ramię zawsze mogło się przydać. TraK0: +1 |
![]() | Rękawice mistrzostwa: 'Dziedzictwo Mistrzów' Te rękawice - marzenie wszystkich młodych wojowników - należały niegdyś do pewnej królewskiej rodziny z Threskel. Kryły one część legendarnych umiejętności bojowych książąt, zapewniając noszącej je osobie znajomość wszelkich broni do walki wręcz. Wszystko wskazuje na to, iż większość wcześniejszych właścicieli tych rękawic nienajlepiej skończyła. Cóż, zapewniają ona umiejętności, ale nie mogą obdarzyć swojego właściciela mądrością. Obrażenia: +2 TraK0: +1 |
![]() | Bransolety pętania Te bransolety wyglądają jak Bransolety specjalizacji, jednak kiedy się je założy nie pozwalają rozłączyć nadgarstków, co bardzo utrudnia posługiwanie się bronią i rzucanie czarów. Mroczne elfy często dają te bransolety jako nagrodę za wykonanie jakiegoś zadania. Obdarowana osoba zakłada je myśląc, że jest to potężny magiczny przedmiot. Wtedy mroczne elfy dla zabawy przyzywają kolczaste koszmary. Obrażenia: -5 TraK0: -5 Specjalne: 75% szansa niepowodzenia rzucanego czasu Lokalizacja: Podmrok - Ust Natha |
![]() | Bransolety ochrony KP 5 Baron Tiri z Północy nakazał wykonanie dziesięciu takich par bransolet, po jednej dla każdego ze swoich strażników. Sądził, że będzie zabawne, gdy bandyci - sądząc, iż strażnicy stanowią łatwe cele, jako iż chodzili bez zbroi - zaatakują jego i jego ludzi podczas którejś z wypraw. Strażnicy Tiri szybko rozprawili się z niedoszłymi zabójcami. Oczywiście, sam baron nie nosił bransolet i właśnie to niedopatrzenie doprowadziło do jego śmierci od zatrutego sztyletu zabójcy. Klasa Pancerza: 5 |
![]() | Bransolety ochrony KP 4 Czasami nazywane też Rękawicami Kolczugi; bransolety te pierwotnie nosił Tapid Gornoak. W wieku siedemdziesięciu pięciu lat wciąż był aktywnym wojownikiem, ale waga jego zbroi zaczynała go coraz bardziej przytłaczać. Jego towarzyszka, czarodziejka Nadalarin, stworzyła dla niego te bransolety. Rzuciła również na niego stałą iluzję, aby jego ludzie sądzili, iż wciąż nosi swą ciężką kolczugę. Tapid umarł dwadzieścia lat później, z rękami zaciśniętymi na karku przywódcy orków, kiedy zabrała go starość. Klasa Pancerza: 4 Lolalizacja: Podmrok |
![]() | Bransolety ochrony KP 3 Wyszczerzony Glen, Rycerz Głupców, nosił te bransolety podczas występów na turniejach. Dzięki swym umiejętnościom, czarowi osobistemu oraz brawurze - gdyż nikt poza nim nie walczył bez zbroi - wkrótce stał się faworytem dam przyglądających się owym zmaganiom. Zdaje się, że nawet zbyt wielkim faworytem, ponieważ pewnego popołudnia złapano go na igraszkach z narzeczoną pewnego rycerza. Glen został wyzwany, ale w pośpiechu zapomniał przywdziać bransolety. Umarł z uśmiechem niezrozumienia na twarzy, gdy ugodził go miecz rycerza, nie zdając sobie sprawy ze swojego błędu. Klasa Pancerza: 3 |
![]() | Bransolety błyskawicznego uderzenia Rycerz Wesic z Najszlachetniejszego Zakonu Promiennego Serca często powiadał: "Zaatakuj szybko, a twój przeciwnik będzie tak przytłoczony, że wygrasz bitwę". Stosował tę zasadę dzięki swoim bransoletom. Zanim wdał się w bitwę, uwalniał magię Błyskawicznego uderzenia i szybko ruszał na swojego wroga. Najczęściej jego przeciwnik padał w przeciągu pierwszych kilku sekund walki. Specjalne: Raz dziennie rzuca Ulepszone przyspieszenie ruchów na dwadzieścia sekund. |
![]() | Rękawice kieszonkowca Kilka lat temu, Fong Moo, sławny rzezimieszek, znany zarówno we Wrotach Baldura, jak i w Athkatli, został znaleziony martwy na drodze pomiędzy Wrotami, a Beregostem. Zdaje się, iż ukradł potężnemu magowi jakiś artefakt i starał się uciec, ale z niewielkim skutkiem. Jego własność dostała się jego kuzynowi, który podjął to samo zajęcie, co wuj, i stał się wyjątkowo dobry w kradzieży kieszonkowej. Nie wiadomo, czy owe rękawice były magiczne zanim wpadły w ręce Fonga, czy w jakiś sposób została w nich zawarta esencja mistrza. Specjalne: +20% do Kradzieży kieszonkowej Nie może używać: Mag, Kapłan Lokalizacja: Slumsy - Gospoda Miedziany Diadem |
![]() | Rękawice chwytania pocisków Foik Morur zademonstrował kilka lat temu skuteczność owych rękawic w pewnej społeczności niedaleko Beregostu. Zapłacił miejscowemu łucznikowi, aby ten wystrzelił do niego kilka strzał. Gdy pocisk się zbliżał, ręce Foika ruszały się same, albo odbijając go albo chwytając. Zarobił w ten sposób kilka sztuk złota, co ściągnęło do jego namiotu kilka mrocznych postaci. Następnego ranka Foika znaleziono martwego, a rękawice zniknęły. Specjalne: +2 do Klasy Pancerza przeciwko pociskom |
![]() | Rękawice miażdżenia Pewien przybysz ze wschodu, znany pod imieniem Latający Niedźwiedź, zyskał sobie sławę na całym Wybrzeżu Mieczy. Nieuzbrojony i bez żadnego pancerza potrafił pokonać wielu potężnych wojowników. Jednej nocy wyjawił swój sekret pewnej damie. Jego umiejętności sztuk walki uzupełniały cienkie rękawice, które pozwalały mu uderzać wrogów z większą dokładnością i zadawać silniejsze uderzenia, niżby to robił gołymi pięściami. Kobieta ta skradła mu rękawice i odpłynęła następnym statkiem. Latający Niedźwiedź wkrótce potem opuścił Wybrzeże Mieczy i wrócił do swojej ojczyzny. Obrażenia: +4 przy ataku pięściami TraK0: +4 przy ataku pięściami |
![]() | Rękawice leczenia Te rękawice otrzymują zazwyczaj nowicjusze Najszlachetniejszego Zakonu Promiennego Serca, którzy dopiero muszą zdobyć umiejętność rzucania zaklęć. Dla każdego spoza Zakonu noszenie owych rękawic jest rzadkim przywilejem. Specjalne: Raz dziennie leczą do 10 punktów życia i neutralizują dowolną truciznę. Lokalizacja: Dzielnica Świątyń |
0
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Cainoor Legend
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
zanonimizowany257962 Junior
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
zanonimizowany540349 Junior
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
zanonimizowany540349 Junior
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
zanonimizowany703282 Junior
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
zanonimizowany703282 Junior
triox widze że masz problem
zanonimizowany705327 Junior
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
zanonimizowany812566 Generał
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
shadowstar Junior
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















