Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
Aktualizacja:
![]() | Sejmitar +3, Żagiew Mrozu To jest magiczny sejmitar +3, Żagiew Mrozu. To jedna z osobistych broni Drizzta. Obrażenia: 1K8 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to Opóźnienie: 2 Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 8 Nie może używać: Mag, Kapłan |
![]() | Sejmitar +5, Obrońca To jest magiczny sejmitar +5, Obrońca, noszący imię "Iskra" - jedna z osobistych broni Drizzta. Magiczna natura tej broni sprawia, że mogą jej używać tylko osoby o czystym sercu. Obrażenia: 1K8 +5 TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +2 do Klasy pancerza Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to Opóźnienie: 2 Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 8 Nie może używać: Postać o złym lub neutralnym charakterze, Mag, Kapłan |
![]() | Sejmitar +2: 'Szpon Rashada' To ostrze zostało tak nazwane na cześć księcia Rashada, poprzedniego władcy pomniejszych ziem na Wschodzie. Tak jak wiele innych rzeczy do niego należących, zostało zabrane przez niezadowolonych strażników pałacowych po jego śmierci. Rola strażników w tym nieszczęsnym wypadku nigdy nie została wyjaśniona, ale plotka głosi, że każdy z nich umarł w przeciągu roku, poniósłszy śmierć od tej właśnie broni. Obrażenia: 1K8 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: sieczne Opóźnienie: 3 Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 10 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Targowo |
![]() | Sejmitar szybkości +2: Belm Ten magiczny sejmitar nosi znak Taki Kobe, uznanego płatnerza z Kara-Tur, ale nie wiadomo jak się tu znalazł. Doskonale wyważony, niesłychanie szybki w walce pozwala szermierzowi na wykonanie dodatkowego ataku. Obrażenia: 1K8 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: Jeden dodatkowy atak na rundę. Opóźnienie: 0 Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 10 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Sejmitar +1: Shazzellim Ten sejmitar jest dość słabej jakości, ale w jego wnętrzu czai się wielka moc i zło. Został stworzony do zabijania Harfiarzy i świetnie nadaje się do tego celu. Po jednym ciosie tego ostrza bard musi wykonać rzut obronny przeciwko czarom albo zginie. Został stworzony przez Czerwonego Maga z Thay, ma także zdolność mówienia, i dlatego tak często dawano go magom-wojownikom służącym Czarodziejom. Nie trzeba mówić, że posiadanie tego miecza nie będzie podobać się Harfiarzom. Obrażenia: 1K8 +1 TraK0: +1 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: Ugłosowienie Każdy trafiony bard musi wykonać rzut obronny przeciwko czarom z modyfikatorem -4 lub zginie Opóźnienie: 4 Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 10 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Sejmitar +3: 'Ostrze Wody' Klinga tej broni zdaje się lśnić, odsłaniając płynną krawędź, ostrą niczym brzytwa. W budowę tej broni włożono ogromny kunszt; spoczęło też na niej zapewne parę błogosławieństw od jakiegoś łaskawego boga, choć rękojeść przystrojono dość szpetnym grawerunkiem. Obrażenia: 1K8 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Opóźnienie: 4 Typ biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 8 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Wakizashi Kachiko +3 Ten miecz był ulubioną bronią wojowniczki Kachiko. Niewiele o niej wiadomo prócz tego, że przybyła z odległych krain wschodu w Kara-Tur. Obrażenia: 1K8 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: kłute Specjalne: Po każdym trafieniu wysysa z celu 2 punkty mądrości na 2 rundy. Cel może uniknąć utraty mądrości wykonując rzut obronny przeciwko śmierci. Opóźnienie: 0 Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag |
![]() | Szkarłatny Ninja-To +3 Ninja-To Szkarłatnego Bractwa Gdy członek Szkarłatnego Bractwa zabije jednego z "wielkich wrogów" organizacji, często jest nagradzany takim mieczem. Nie wiadomo jak ten miecz przybył do Faerunu ze świata Greyhawk (gdzie działa Szkarłatne Bractwo). Gdy zostanie dobyty, rozjarzy się krwistą czerwienią. Obrażenia: 1K8 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: Jeden dodatkowy atak na rundę +6 pkt. obrażeń od trucizny przez 2 rundy, jeśli cel nie wykona udanego rzutu obronnego przeciwko truciźnie. Opóźnienie: 1 Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 6 Może używać: Mnich |
0
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany132105 Legionista
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Cainoor Legend
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
zanonimizowany257962 Junior
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
zanonimizowany540349 Junior
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
zanonimizowany540349 Junior
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
zanonimizowany703282 Junior
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
zanonimizowany703282 Junior
triox widze że masz problem
zanonimizowany705327 Junior
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
zanonimizowany812566 Generał
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
shadowstar Junior
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








