Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Sejmitar +3, Żagiew Mrozu - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Sejmitar +3, Żagiew Mrozu

To jest magiczny sejmitar +3, Żagiew Mrozu. To jedna z osobistych broni Drizzta.

Obrażenia: 1K8 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: sieczne

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Opóźnienie: 2

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 8

Nie może używać: Mag, Kapłan

Sejmitar +5, Obrońca - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Sejmitar +5, Obrońca

To jest magiczny sejmitar +5, Obrońca, noszący imię "Iskra" - jedna z osobistych broni Drizzta. Magiczna natura tej broni sprawia, że mogą jej używać tylko osoby o czystym sercu.

Obrażenia: 1K8 +5

TraK0: +3

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne: +2 do Klasy pancerza

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Opóźnienie: 2

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 8

Nie może używać: Postać o złym lub neutralnym charakterze, Mag, Kapłan

Sejmitar +2: Szpon Rashada - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Sejmitar +2: 'Szpon Rashada'

To ostrze zostało tak nazwane na cześć księcia Rashada, poprzedniego władcy pomniejszych ziem na Wschodzie. Tak jak wiele innych rzeczy do niego należących, zostało zabrane przez niezadowolonych strażników pałacowych po jego śmierci. Rola strażników w tym nieszczęsnym wypadku nigdy nie została wyjaśniona, ale plotka głosi, że każdy z nich umarł w przeciągu roku, poniósłszy śmierć od tej właśnie broni.

Obrażenia: 1K8 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: sieczne

Opóźnienie: 3

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 10

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Targowo

Sejmitar szybkości +2: Belm - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Sejmitar szybkości +2: Belm

Ten magiczny sejmitar nosi znak Taki Kobe, uznanego płatnerza z Kara-Tur, ale nie wiadomo jak się tu znalazł. Doskonale wyważony, niesłychanie szybki w walce pozwala szermierzowi na wykonanie dodatkowego ataku.

Obrażenia: 1K8 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne: Jeden dodatkowy atak na rundę.

Opóźnienie: 0

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 10

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Sejmitar +1: Shazzellim - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Sejmitar +1: Shazzellim

Ten sejmitar jest dość słabej jakości, ale w jego wnętrzu czai się wielka moc i zło. Został stworzony do zabijania Harfiarzy i świetnie nadaje się do tego celu. Po jednym ciosie tego ostrza bard musi wykonać rzut obronny przeciwko czarom albo zginie. Został stworzony przez Czerwonego Maga z Thay, ma także zdolność mówienia, i dlatego tak często dawano go magom-wojownikom służącym Czarodziejom. Nie trzeba mówić, że posiadanie tego miecza nie będzie podobać się Harfiarzom.

Obrażenia: 1K8 +1

TraK0: +1

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne:

Ugłosowienie

Każdy trafiony bard musi wykonać rzut obronny przeciwko czarom z modyfikatorem -4 lub zginie

Opóźnienie: 4

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 10

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Sejmitar +3: Ostrze Wody - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Sejmitar +3: 'Ostrze Wody'

Klinga tej broni zdaje się lśnić, odsłaniając płynną krawędź, ostrą niczym brzytwa. W budowę tej broni włożono ogromny kunszt; spoczęło też na niej zapewne parę błogosławieństw od jakiegoś łaskawego boga, choć rękojeść przystrojono dość szpetnym grawerunkiem.

Obrażenia: 1K8 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: sieczne

Opóźnienie: 4

Typ biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 8

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Wakizashi Kachiko +3 - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Wakizashi Kachiko +3

Ten miecz był ulubioną bronią wojowniczki Kachiko. Niewiele o niej wiadomo prócz tego, że przybyła z odległych krain wschodu w Kara-Tur.

Obrażenia: 1K8 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: kłute

Specjalne: Po każdym trafieniu wysysa z celu 2 punkty mądrości na 2 rundy. Cel może uniknąć utraty mądrości wykonując rzut obronny przeciwko śmierci.

Opóźnienie: 0

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Szkarłatny Ninja-To +3 - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Szkarłatny Ninja-To +3

Ninja-To Szkarłatnego Bractwa

Gdy członek Szkarłatnego Bractwa zabije jednego z "wielkich wrogów" organizacji, często jest nagradzany takim mieczem. Nie wiadomo jak ten miecz przybył do Faerunu ze świata Greyhawk (gdzie działa Szkarłatne Bractwo). Gdy zostanie dobyty, rozjarzy się krwistą czerwienią.

Obrażenia: 1K8 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne:

Jeden dodatkowy atak na rundę

+6 pkt. obrażeń od trucizny przez 2 rundy, jeśli cel nie wykona udanego rzutu obronnego przeciwko truciźnie.

Opóźnienie: 1

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 6

Może używać: Mnich

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2021-05-06
00:22

shadowstar Junior

tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.

Komentarz: shadowstar
2014-09-21
07:50

zanonimizowany812566 Generał

tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.

Komentarz: zanonimizowany812566
2010-02-03
20:22

zanonimizowany705327 Junior

👎

Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?

Komentarz: zanonimizowany705327
2010-01-24
13:44

zanonimizowany703282 Junior

😁

triox widze że masz problem

Komentarz: zanonimizowany703282
2010-01-24
13:33

zanonimizowany703282 Junior

😒

mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac

Komentarz: zanonimizowany703282
2008-03-13
17:58

zanonimizowany540349 Junior

ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P

Komentarz: zanonimizowany540349
2008-03-13
09:49

zanonimizowany540349 Junior

jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?

Komentarz: zanonimizowany540349
2005-11-21
11:28

zanonimizowany257962 Junior

"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.

Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)

Komentarz: zanonimizowany257962
2005-09-29
12:26

Cainoor Legend

Cainoor

Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]

Komentarz: Cainoor
2004-04-12
18:16

zanonimizowany132105 Legionista

😜

gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie

Komentarz: zanonimizowany132105
2004-03-12
21:01

zanonimizowany59775 Senator

Soll -----> to nie wątek to komentarz do opisu przejścia gry, do materiału zamieszczonego w archiwach GOLa

Komentarz: zanonimizowany59775
2004-03-12
20:59

VinEze Legend

VinEze

Soll - Bo oni wchodzą nie przez forum, tylko komenatrze do materiałów, które zostały z powrotem włączone do forum.

Komentarz: VinEze
2004-03-12
20:58

zanonimizowany73830 Senator

😜

Co się stało że nagle Juniorzy zaczeli masowo odgrzebywać wątki sprzed 2 lat??

Komentarz: zanonimizowany73830
2004-03-12
20:50

zanonimizowany59775 Senator

😊

Jak chcecie odpowiedzi to piszcie tu:

Komentarz: zanonimizowany59775
2004-03-12
20:41

zanonimizowany153478 Centurion

😒

mam pytanko! no bo tak wyszło jakoś ze wampizyca mi zabrała Ardhele i ja zamieniła w wampira;/ i musiałam ja zabic;/ a teraz mam jej ciało i nie wiem jak ja do zycia pozwrococ;/;/;/ i zgubilam gdzies latarnie ta ktora elfa trzeba dac;/;/ help!

Komentarz: zanonimizowany153478
2001-10-20
05:23

zanonimizowany2340 Junior

😊

10 – Oberżysta – można od niego kupić Księgę Rytuałów którą potrzebujemy dla Vithala.

Wracamy do Vithala (11) który dzięki księdze będzie przechodził przez kolejne portale żywiołów (11), (12), (13) wchodząc do innych wymiarów po przedmioty.

w podmroku udało misię sprzedać pierścień ochrony przed żywiłakami za kilka milonów i kupić go za normalną cenę
gorgius ;))

Komentarz: zanonimizowany2340
2001-06-24
12:32

zanonimizowany889 Junior

Co zrobić gdy Edwin przemienia się w kobietę ??????????????????????
Znalazłem dla niego zwój nicości, on go zaczął studiować.
Po pewnym czasie mówi, że prawie go odczytał w całości.
Próbuje się zamienić w lisza ale mu się nie udaje. Przybiera postać kobiety.
To nie jest klątwa. Przywrócenie i zdjęcie klątwy nie działają.
Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!

Komentarz: zanonimizowany889
2024-04-12
17:55

KomandorG Junior

Jeśli jeszcze Cię to interesuje, chociaż pewnie Twoj problem sam się rozwiązał lata temu ??
Nic nie robimy kiedy Edwin zamienia się w kobietę, tak ma być. Przez jakiś czas będzie w żeńskiej wersji aż pewnego dnia pojawi się Czerwony Mag, który szuka Edwina. Będzie Cię wypytywał o Edwina a Ty możesz go wydać albo udać, że nie znasz żadnego Edwina. Jeśli go wydasz Edwin stanie się wrogi i Cię zaatakuje.
Jeśli nie wydasz Edwina, Czerwony Mag odejdzie ale wróci za dwa dni.
Znowu będzie wypytywał o Edwina ale tym razem Edwin zacznie z nim dialog. Powie,że jest Celisią z Waterseep i nie zna żadnego Edwina. Mag nie uwierzy i rzuci czar na Edwina, który przywróci go do męskiej postaci. Następnie stanie się wrogi I zaatakuje Edwina. Trzeba go ubić i tyle, kończy się quest Edwina.

Komentarz: KomandorG
2001-05-07
22:40

zanonimizowany507 Junior

drugą część notatki Tombelthena, można otrzymać od jego potomka poszukującego w/w kryjówki. Zadanie to otrzymujemy grając główną postacią jako Łowca, po otrzymaniu we władanie chatkę Mereli (posada łowcy) - po wykonaniu zadania w ruinach świątyni. Kryjówka rzeczywiście znajduje się w zaznaczonym na mapie miejscu, ale aktywuje się dopiero podczas wykonywania zadania. W dodatku ma "kościaną" obstawę.

Komentarz: zanonimizowany507

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl