Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Szata ochrony przed chłodem - SZATY MAGA | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Szata ochrony przed chłodem

Magiczne szaty ochrony przed chłodem są dość rozpowszechnione po Wybrzeżu Mieczy, szczególnie wśród podróżników wędrujących na północ, ku Neverwinter i Dolinie Lodowego Wichru. Wielu młodych magów otrzymuje je w darze od swych mistrzów, jako nagrodę za ukończenie pierwszych pięciu lat nauki. Szaty te - podobnie jak w przypadku innych tego rodzaju - mogą nosić tylko magowie.

Specjalne: +20% do odporności na chłód

Może używać tylko: Mag

Szata ochrony przed ogniem - SZATY MAGA | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Szata ochrony przed ogniem

Niestabilność magicznej energii sprawia, że magiczne szaty ochrony przed ogniem są rozpowszechnione pośród młodych uczniów i ich mistrzów. Podobnie jak w przypadku innych szat tego rodzaju, mogą je nosić tylko magowie.

Specjalne: +20% do odporności na ogień

Może używać tylko: Mag

Szata ochrony przed elektrycznością - SZATY MAGA | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Szata ochrony przed elektrycznością

Magiczne szaty ochrony przed elektrycznością są rzadsze od swych kuzynów, a można nawet powiedzieć, że bardzo rzadkie. Niektóre z nich noszą paranoicy pragnący zabezpieczyć się podczas burzy. Wielu jednak magów również chroni się nimi przed intrygami swych braci. Szaty te - podobnie w przypadku innych tego rodzaju - mogą nosić tylko magowie.

Specjalne: +20% do odporności na elektryczność

Może używać tylko: Mag

Szata łotrzyka - SZATY MAGA | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Szata łotrzyka

Te ukochane przez złodziei-magów szaty zostały tak zaczarowane, by nosząca je osoba była chroniona przed ostrzami i truciznami, które często spotyka się w mrocznych alejkach. Podobnie jak w przypadku innych tego rodzaju szat, mogą je nosić tylko magowie.

Specjalne:

+1 do Klasy Pancerza przeciwko obrażeniom siecznym

+1 do rzutów obronnych przeciwko śmiertelnej magii

Może używać tylko: Mag

Szata wędrowcy - SZATY MAGA | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Szata wędrowcy

Te magiczne szaty są idealne dla wędrujących z miasta do miasta magów. Zapewniają one ochronę przed strzałami bandytów i tymi zawistnymi złodziejami-magami, którzy kryją się w krzakach ze Śmierdzącą chmurą. Podobnie w przypadku innych tego rodzaju szat, mogą je nosić tylko magowie.

Specjalne:

+1 do Klasy Pancerza przeciw pociskom

+1 do rzutów obronnych przeciw zionięciom

Może używać tylko: Mag

Szata łowcy przygód - SZATY MAGA | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Szata łowcy przygód

Te szaty sporządzono specjalnie z myślą o potrzebach magów poszukujących przygód. Chronią one nie tylko przed wszelkiego rodzaju miażdżącymi obrażeniami, ale także przed petryfikującym spojrzeniem bazyliszka i polimorfującymi mocami rywali. Podobnie w przypadku innych tego rodzaju szat, szatę poszukiwacza przygód mogą nosić tylko magowie.

Specjalne:

+1 do Klasy Pancerza przeciw obrażeniom obuchowym

+1 do rzutów obronnych przeciw polimorfii/petryfikacji

Może używać tylko: Mag

Szata dobrego arcymaga - SZATY MAGA | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Szata dobrego arcymaga

Ta potężna magiczna szata zapewnia ochronę przed fizycznymi atakami, jednocześnie zwiększając niewrażliwość na magię i rzuty obronne. Jej magiczna natura jest tak niezwykła, że mogą ją nosić tylko magowie o dobrym charakterze.

Klasa Pancerza: 5

Specjalne:

+5% do odporności na magię

+1 do rzutów obronnych

Może używać tylko: Mag, Postać dobra

Szata neutralnego arcymaga - SZATY MAGA | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Szata neutralnego arcymaga

Ta potężna magiczna szata zapewnia ochronę przed fizycznymi atakami, jednocześnie zwiększając niewrażliwość na magię i rzuty obronne. Jej magiczna natura jest tak niezwykła, że szatę mogą nosić tylko magowie o neutralnym charakterze.

Klasa Pancerza: 5

Specjalne:

+5% do odporności na magię

+1 do rzutów obronnych

Może używać tylko: Mag, Postać neutralna

Szata złego arcymaga - SZATY MAGA | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Szata złego arcymaga

Ta potężna magiczna szata zapewnia ochronę przed fizycznymi atakami, jednocześnie zwiększając niewrażliwość na magię i rzuty obronne. Jej magiczna natura jest tak niezwykła, że szatę mogą nosić tylko magowie o złym charakterze.

Klasa Pancerza: 5

Specjalne:

+5% do odporności na magię

+1 do rzutów obronnych

Może używać tylko: Mag, Postać zła

Lokalizacja: Podmrok - Ust Natha

Szata Vekny - SZATY MAGA | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Szata Vekny

Ta szata nie posiada nawet ułamka tej mocy, co dwa słynne artefakty, Ręka oraz Oko Vekny. Mimo to, od samego faktu, iż ten legendarny lisz nosił ją na sobie, szata wchłonęła tyle energii magicznej, iż stała się znaczącym przedmiotem magicznym.

Klasa Pancerza: 5

Specjalne:

Poprawia prędkość rzucania czaru o 4

+10% do odporności na magię

Może używać: Mag

Szata ucznia - SZATY MAGA | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Szata ucznia

Szata ta została wykonana przez twoich uczniów, którzy ciężko pracowali w Kuli Sfer.

Klasa Pancerza: 3

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2021-05-06
00:22

shadowstar Junior

tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.

Komentarz: shadowstar
2014-09-21
07:50

zanonimizowany812566 Generał

tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.

Komentarz: zanonimizowany812566
2010-02-03
20:22

zanonimizowany705327 Junior

👎

Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?

Komentarz: zanonimizowany705327
2010-01-24
13:44

zanonimizowany703282 Junior

😁

triox widze że masz problem

Komentarz: zanonimizowany703282
2010-01-24
13:33

zanonimizowany703282 Junior

😒

mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac

Komentarz: zanonimizowany703282
2008-03-13
17:58

zanonimizowany540349 Junior

ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P

Komentarz: zanonimizowany540349
2008-03-13
09:49

zanonimizowany540349 Junior

jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?

Komentarz: zanonimizowany540349
2005-11-21
11:28

zanonimizowany257962 Junior

"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.

Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)

Komentarz: zanonimizowany257962
2005-09-29
12:26

Cainoor Legend

Cainoor

Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]

Komentarz: Cainoor
2004-04-12
18:16

zanonimizowany132105 Legionista

😜

gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie

Komentarz: zanonimizowany132105
2004-03-12
21:01

zanonimizowany59775 Senator

Soll -----> to nie wątek to komentarz do opisu przejścia gry, do materiału zamieszczonego w archiwach GOLa

Komentarz: zanonimizowany59775
2004-03-12
20:59

VinEze Legend

VinEze

Soll - Bo oni wchodzą nie przez forum, tylko komenatrze do materiałów, które zostały z powrotem włączone do forum.

Komentarz: VinEze
2004-03-12
20:58

zanonimizowany73830 Senator

😜

Co się stało że nagle Juniorzy zaczeli masowo odgrzebywać wątki sprzed 2 lat??

Komentarz: zanonimizowany73830
2004-03-12
20:50

zanonimizowany59775 Senator

😊

Jak chcecie odpowiedzi to piszcie tu:

Komentarz: zanonimizowany59775
2004-03-12
20:41

zanonimizowany153478 Centurion

😒

mam pytanko! no bo tak wyszło jakoś ze wampizyca mi zabrała Ardhele i ja zamieniła w wampira;/ i musiałam ja zabic;/ a teraz mam jej ciało i nie wiem jak ja do zycia pozwrococ;/;/;/ i zgubilam gdzies latarnie ta ktora elfa trzeba dac;/;/ help!

Komentarz: zanonimizowany153478
2001-10-20
05:23

zanonimizowany2340 Junior

😊

10 – Oberżysta – można od niego kupić Księgę Rytuałów którą potrzebujemy dla Vithala.

Wracamy do Vithala (11) który dzięki księdze będzie przechodził przez kolejne portale żywiołów (11), (12), (13) wchodząc do innych wymiarów po przedmioty.

w podmroku udało misię sprzedać pierścień ochrony przed żywiłakami za kilka milonów i kupić go za normalną cenę
gorgius ;))

Komentarz: zanonimizowany2340
2001-06-24
12:32

zanonimizowany889 Junior

Co zrobić gdy Edwin przemienia się w kobietę ??????????????????????
Znalazłem dla niego zwój nicości, on go zaczął studiować.
Po pewnym czasie mówi, że prawie go odczytał w całości.
Próbuje się zamienić w lisza ale mu się nie udaje. Przybiera postać kobiety.
To nie jest klątwa. Przywrócenie i zdjęcie klątwy nie działają.
Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!

Komentarz: zanonimizowany889
2024-04-12
17:55

KomandorG Junior

Jeśli jeszcze Cię to interesuje, chociaż pewnie Twoj problem sam się rozwiązał lata temu ??
Nic nie robimy kiedy Edwin zamienia się w kobietę, tak ma być. Przez jakiś czas będzie w żeńskiej wersji aż pewnego dnia pojawi się Czerwony Mag, który szuka Edwina. Będzie Cię wypytywał o Edwina a Ty możesz go wydać albo udać, że nie znasz żadnego Edwina. Jeśli go wydasz Edwin stanie się wrogi i Cię zaatakuje.
Jeśli nie wydasz Edwina, Czerwony Mag odejdzie ale wróci za dwa dni.
Znowu będzie wypytywał o Edwina ale tym razem Edwin zacznie z nim dialog. Powie,że jest Celisią z Waterseep i nie zna żadnego Edwina. Mag nie uwierzy i rzuci czar na Edwina, który przywróci go do męskiej postaci. Następnie stanie się wrogi I zaatakuje Edwina. Trzeba go ubić i tyle, kończy się quest Edwina.

Komentarz: KomandorG
2001-05-07
22:40

zanonimizowany507 Junior

drugą część notatki Tombelthena, można otrzymać od jego potomka poszukującego w/w kryjówki. Zadanie to otrzymujemy grając główną postacią jako Łowca, po otrzymaniu we władanie chatkę Mereli (posada łowcy) - po wykonaniu zadania w ruinach świątyni. Kryjówka rzeczywiście znajduje się w zaznaczonym na mapie miejscu, ale aktywuje się dopiero podczas wykonywania zadania. W dodatku ma "kościaną" obstawę.

Komentarz: zanonimizowany507

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl