Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
Aktualizacja:
![]() | Butla Ifrita Gdy potrze się tę buteleczkę, pojawi się ifrit. Zaatakuje on każdego przeciwnika właściciela tego przedmiotu, jednakże nie zostanie tu dłużej niż dziesięć rund. Jeśli zostanie zabity, butelka znika i jest stracona na zawsze. Specjalne: Raz dziennie przyzywa ifrita. |
![]() | Figurka Złotego Lwa Ta mała figurka to doskonała replika miniaturowego lwa. Gdy wypowiedziane zostanie odpowiednie słowo, lew rośnie do zwyczajnych proporcji, stając się żyjącym, oddychającym olbrzymim kocurem. Słucha on poleceń właściciela. Pozostaje żywy przez pięć minut, albo do chwili, kiedy zostanie zabity, w której to chwili znowu staje się figurką. Specjalne: Raz dziennie przyzywa lwa na 5 minut. |
![]() | Figurka czarnego pająka Ta figurka czarnego pająka mieści się na twojej dłoni. Gdy wypowie się rozkaz, figurka ożywa jako pół-inteligentny pająk o imieniu Kitthix. Pająk będzie słuchał rozkazów swego pana przez okres trwania zaklęcia albo do momentu, kiedy zostanie zabity. Po pięciu minutach, niezależnie od tego, czy przeżył, czy nie, figurka wraca do normalnego kształtu. Następny raz można go przyzwać dopiero następnego dnia. Specjalne: Raz dziennie przyzywa wielkiego pająka na 5 minut. Pająk potrafi w trakcie walki pojawiać się i znikać. Posiada także umiejętność Zaplątanie w Pajęczynę, dzięki której może wystrzelić strumień sieci w stronę jednego celu. Jeśli cel nie wykona rzutu obronnego, zostanie powstrzymany na 2 rundy. Ugryzienie Kitthixa jest trujące. Lokalizacja: Dzielnica Cmentarna |
![]() | Figurka ogara z jadeitu Źródła powstania tego przedmiotu wiążą się z melancholijną odą popularną w ludzkich tawernach, opowiadającą o elfim chłopcu zgubionym w wielkim lesie. Zaprzyjaźnia się z nim pewna dusza, która daje mu kompana w postaci ogara astralnego przyzywanego za pomocą tej figurki, ale chłopak w końcu i tak poddaje się samotności. Krytycy mogą pytać się, w jaki sposób elf mógłby zgubić się w swoim lesie, ale to i inne nieścisłości nie umniejszyły popularności owej ody. Prawdziwa historia przedmiotu została pogrzebana pod wymysłami. Specjalne: Raz dziennie wzywa astralnego ogara na pięć minut. Istota posiada następujące umiejętności: 1 1/2 ataku na rundę za 2K4 pkt. obrażeń, 20% szansa na wyssanie poziomu, 20% szansa na Spowolnienie, nie kumuluje się. |
![]() | Róg Grzmotu Podczas gdy wielu inżynierów wojskowych spędziło swój czas na doskonaleniu wyposażenia oblężniczego, Julius Baggar zatopił się w magicznych księgach w poszukiwaniu oświecenia. Znalazł tam pradawne zapiski, które wyjaśniały, jak zrobić, kontrolować i stosować fale dźwiękowe. Róg Grzmotu był jego pierwszą i jedyną próbą wykorzystania teoretycznej wiedzy o magii aby stworzyć praktyczną nową technologię. Jego uczeń zadął w róg wycelowany w Juliusa, który nalegał na przeprowadzenie 'użytecznego eksperymentu'. Powstała w ten sposób fala uderzeniowa najpierw ogłuszyła, a potem rozerwała biednego maga na strzępy. Specjalne: Raz dziennie tworzy falę dźwiękową, w której zasięgu każdy traci 2K10 pkt. życia i jest ogłuszony na dwie rundy (rzut przeciwko paraliżowi na połowę obrażeń i uniknięcie ogłuszenia). |
![]() | Srebrny róg Walhalli W komnatach Walhalli spoczywają najmężniejsi wojownicy. Ich służba na wojnie w trakcie życia sprawiła, że po śmierci dostali się na honorowe pozycje. Jako część swej służby muszą oni udać się na usługi każdego, kto zadmie w róg Walhalli. Róg ten przyzwie berserkera piątego poziomu, który przez minutę będzie walczył dla wzywającego. Można go użyć raz dziennie. Lokalizacja: Dzielnica Mostów |
![]() | Brązowy róg Walhalli W komnatach Walhalli spoczywają najmężniejsi wojownicy. Ich służba na wojnie w trakcie życia sprawiła, że po śmierci dostali się na honorowe pozycje. Jako część swej służby muszą oni udać się na usługi każdego, kto zadmie w róg Walhalli. Róg ten przyzwie berserkera siódmego poziomu, który przez minutę będzie walczył dla wzywającego. Można go użyć raz dziennie. |
![]() | Żelazny róg Walhalli W komnatach Walhalli spoczywają najmężniejsi wojownicy. Ich służba na wojnie w trakcie życia sprawiła, że po śmierci dostali się na honorowe pozycje. Jako część swej służby muszą oni udać się na usługi każdego, kto zadmie w róg Walhalli. Róg ten przyzwie berserkera dziewiątego poziomu, który przez minutę będzie walczył dla wzywającego. Można go użyć raz dziennie. |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
triox widze że masz problem
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Soll -----> to nie wątek to komentarz do opisu przejścia gry, do materiału zamieszczonego w archiwach GOLa
Soll - Bo oni wchodzą nie przez forum, tylko komenatrze do materiałów, które zostały z powrotem włączone do forum.
Co się stało że nagle Juniorzy zaczeli masowo odgrzebywać wątki sprzed 2 lat??
Jak chcecie odpowiedzi to piszcie tu:
mam pytanko! no bo tak wyszło jakoś ze wampizyca mi zabrała Ardhele i ja zamieniła w wampira;/ i musiałam ja zabic;/ a teraz mam jej ciało i nie wiem jak ja do zycia pozwrococ;/;/;/ i zgubilam gdzies latarnie ta ktora elfa trzeba dac;/;/ help!
10 – Oberżysta – można od niego kupić Księgę Rytuałów którą potrzebujemy dla Vithala.
Wracamy do Vithala (11) który dzięki księdze będzie przechodził przez kolejne portale żywiołów (11), (12), (13) wchodząc do innych wymiarów po przedmioty.
w podmroku udało misię sprzedać pierścień ochrony przed żywiłakami za kilka milonów i kupić go za normalną cenę
gorgius ;))
Co zrobić gdy Edwin przemienia się w kobietę ??????????????????????
Znalazłem dla niego zwój nicości, on go zaczął studiować.
Po pewnym czasie mówi, że prawie go odczytał w całości.
Próbuje się zamienić w lisza ale mu się nie udaje. Przybiera postać kobiety.
To nie jest klątwa. Przywrócenie i zdjęcie klątwy nie działają.
Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli jeszcze Cię to interesuje, chociaż pewnie Twoj problem sam się rozwiązał lata temu ??
Nic nie robimy kiedy Edwin zamienia się w kobietę, tak ma być. Przez jakiś czas będzie w żeńskiej wersji aż pewnego dnia pojawi się Czerwony Mag, który szuka Edwina. Będzie Cię wypytywał o Edwina a Ty możesz go wydać albo udać, że nie znasz żadnego Edwina. Jeśli go wydasz Edwin stanie się wrogi i Cię zaatakuje.
Jeśli nie wydasz Edwina, Czerwony Mag odejdzie ale wróci za dwa dni.
Znowu będzie wypytywał o Edwina ale tym razem Edwin zacznie z nim dialog. Powie,że jest Celisią z Waterseep i nie zna żadnego Edwina. Mag nie uwierzy i rzuci czar na Edwina, który przywróci go do męskiej postaci. Następnie stanie się wrogi I zaatakuje Edwina. Trzeba go ubić i tyle, kończy się quest Edwina.
drugą część notatki Tombelthena, można otrzymać od jego potomka poszukującego w/w kryjówki. Zadanie to otrzymujemy grając główną postacią jako Łowca, po otrzymaniu we władanie chatkę Mereli (posada łowcy) - po wykonaniu zadania w ruinach świątyni. Kryjówka rzeczywiście znajduje się w zaznaczonym na mapie miejscu, ale aktywuje się dopiero podczas wykonywania zadania. W dodatku ma "kościaną" obstawę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








