Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 stycznia 2005, 15:26

autor: Elrond

Empik – 53 tydzień sprzedaży

I po raz kolejny mamy okazję przyjrzeć się, na jakie tytuły w salonach EMPiK najczęściej zwracali uwagę kupujący. Tym razem jest to tydzień łączący stary rok z nowym czyli od 27.12.2004 do 02.01.2005.

I po raz kolejny mamy okazję przyjrzeć się, na jakie tytuły w salonach EMPiK najczęściej zwracali uwagę kupujący. Tym razem jest to tydzień łączący stary rok z nowym czyli od 27.12.2004 do 02.01.2005.

Gry PC:

  1. The Sims 2
  2. Half-Life 2
  3. Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie
  4. Call of Duty: Deluxe Edition
  5. Rome: Total War
  6. Need for Speed: Underground 2
  7. Shrek 2
  8. Prince of Persia: Warrior Within
  9. Zoo Tycoon 2
  10. Football Manager 2005

Jak widać na czele listy niepodzielnie króluje The Sims 2, która to gra jest dla mnie osobiście niebywałym fenomenem. Po chwilowej euforii i niespodziewanym 2 miejscu w poprzednim notowaniu z listy całkowicie zniknęli Iniemamocni a do ataku na czołową lokatę szykuje się całkiem zasłużenie Half-Life 2. Tylko czy sił starczy? No i w końcu zaliczeniado pierwszej dziesiątki doczekał się mroczny książę z Warrior Within.

Gry PS2:

  1. GTA: San Andreas
  2. Need for Speed: Underground 2
  3. Need for Speed: Underground - Platinium
  4. Medal of Honor: Rising Sun - Platinium
  5. Władca Pierścieni: Powrót Króla - Platinium
  6. FIFA Football 2005
  7. Burnout 3
  8. Call of Duty: Finest Hour
  9. Burnout 2 Platinium
  10. Pro Evolution Soccer 4

No tutaj konsolowcy okazali się bardzo “stali” w uczuciach. Pierwsza szóstka w ogóle nie uległa zmianie w porównaniu z zeszłym tygodniem natomiast na pozostałych miejscach nastąpiły lekkie przetasowania , wypadła Killzone, za którą na liście pojawiła się Call of Duty: Finest Hour a Burnout 2 przygarnął swoją 3 odsłonę.

Niedługo zobaczymy co przypadnie graczom do gustu w kolejnym tygodniu, kiedy to miną skutki zabaw sylwestrowych i będzie można skupić się na graniu.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.