Nie tylko Mortal Kombat: Unchained – gra tworzona z myślą o użytkownikach PSP – zostanie opublikowana na rynku jesienią tego roku. W tym samym okresie koncern Midway wyda również Mortal Kombat: Armageddon, który będzie ostatnim tytułem z legendarnego cyklu, przeznaczonym na konsole obecnej generacji.
Nie tylko Mortal Kombat: Unchained – gra tworzona z myślą o użytkownikach PSP – zostanie opublikowana na rynku jesienią tego roku. W tym samym okresie koncern Midway wyda również Mortal Kombat: Armageddon, który będzie ostatnim tytułem z legendarnego cyklu, przeznaczonym na konsole obecnej generacji.

Plotki dotyczące Mortal Kombat: Armageddon po raz pierwszy obiegły sieć Internet na początku października ubiegłego roku. Teraz, po blisko pięciu miesiącach od tamtego wydarzenia, przedstawiciele firmy Midway zdecydowali się oficjalnie zapowiedzieć ów produkt.

Autorzy gry chcą się godnie pożegnać z użytkownikami konsol Xbox oraz PlayStation 2, dlatego też Armageddon podsumuje wszystkie wydane dotąd odsłony cyklu. Co powiecie na możliwość zaszlachtowania przeciwnika jako Kano, lub schwytanie w sieć oponenta, jak niegdyś robił to Cyrax? Żaden problem. Najnowszy odcinek z serii Mortal Kombat pozwoli wcielić się w rolę wszystkich bohaterów, którzy nieprzerwanie – od 1992 roku – brali udział w kolejnych turniejach.
Oczywiście nie obejdzie się bez kilku niespodzianek. Jedną z nich będzie możliwość stworzenia swojej własnej postaci (Create-A-Fighter), a także niezwykle brutalnych wykończeń (Create-A-Fatality), które swego czasu przyniosły serii dużą popularność. Autorzy obiecują ponadto premierowy tryb o nazwie Konquest. Więcej szczegółów na jego temat dowiemy się w niedalekiej przyszłości.

To na razie wszystko, co możemy powiedzieć Wam na temat Mortal Kombat: Armageddon. Obserwujcie uważnie oficjalną stronę programu, która zapewne już niebawem otworzy swoje podwoje. Na razie zapraszamy wszystkich do przejrzenia materiałów dotyczących ostatniej odsłony cyklu Mortal Kombat, zatytułowanej Shaolin Monks:
Gracze

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.