Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Syndicate - poradnik do gry

Assassin's Creed: Syndicate - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Najmroczniejsza godzina | I Wojna Światowa | Assassin's Creed Syndicate poradnik Assassin's Creed: Syndicate

Najmroczniejsza godzina

Skok w przyszłość. - Najmroczniejsza godzina | I Wojna Światowa | Assassins Creed Syndicate - Assassins Creed: Syndicate - poradnik do gry
Skok w przyszłość.

Po osiągnieciu Sekwencji 6 na mapie zostanie dodany tajemniczy punkt. Udaj się na wschodni kraniec Londynu, gdzie, jako Evie, będziesz mógł przenieść się do czasów I Wojny Światowej.

Wyłączenie generatora zwabi szpiegów na górę. - Najmroczniejsza godzina | I Wojna Światowa | Assassins Creed Syndicate - Assassins Creed: Syndicate - poradnik do gry
Wyłączenie generatora zwabi szpiegów na górę.

Na początku zbadaj dom. Wystarczy wyjść na piętro, skąd zlokalizujesz trójkę szpiegów. Wyłącz generator, a dwóch z nich wyjdzie sprawdzić, co się stało. Zabij ich zza osłony, a następnie dokończ robotę na dole z ostatnim szpiegiem.

Pozbądź się obstawy, aby łatwiej ukraść potrzebne informacje. - Najmroczniejsza godzina | I Wojna Światowa | Assassins Creed Syndicate - Assassins Creed: Syndicate - poradnik do gry
Pozbądź się obstawy, aby łatwiej ukraść potrzebne informacje.

Kolejnym zadaniem jest uzyskanie informacji o położeniu radiostacji. Poczynając od miejsca wysuniętego najbardziej na prawo - tam znajdziesz oficera, za którym ciągle porusza się dwóch żołnierzy. Zabij ich na schodach, a następnie szybko ukradnij potrzebne informacje. W punkcie skrajnie z lewej strony przeciwnika możesz zaskoczyć schodząc na dół i zakradając się za jego plecami.

Najłatwiej pójdzie na statku (środkowy punkt) - Najmroczniejsza godzina | I Wojna Światowa | Assassins Creed Syndicate - Assassins Creed: Syndicate - poradnik do gry

Najłatwiej pójdzie na statku (środkowy punkt). Ustaw się w odpowiednim miejscu (screen) skąd możesz z łatwością podejsć do przeciwnika i dokonać kradzieży. Mając wszystkie niezbędne informacje ruszaj na most.

Uwaga: Możesz zabić wszystkie swoje cele i później przeszukać ich ciała. Zabijanie żołnierzy także nie jest traktowane negatywnie.

Do wieży wejdziesz od góry, skąd możesz łatwo zlikwidować szpiegów. - Najmroczniejsza godzina | I Wojna Światowa | Assassins Creed Syndicate - Assassins Creed: Syndicate - poradnik do gry
Do wieży wejdziesz od góry, skąd możesz łatwo zlikwidować szpiegów.

Będąc na moście zbliż się do wskazanej wieży od prawej lub też lewej strony (na górze jeden przeciwnik), gdzie znajdziesz idealne wejście. Przejdź po belkach do środka, a zawiśniesz tuż nad obsługującymi radiostację szpiegami. Zlikwiduj wszystkich czterech. Następnie porozmawiaj z Churchilem przez radio.

Strzelaj nieco przed nadlatującym samolotem i uważaj, gdy ten zanurkuje. - Najmroczniejsza godzina | I Wojna Światowa | Assassins Creed Syndicate - Assassins Creed: Syndicate - poradnik do gry
Strzelaj nieco przed nadlatującym samolotem i uważaj, gdy ten zanurkuje.

Ostatnim punktem zadania jest udanie się na barkę z działkiem przeciwlotniczym. Użyj go do zestrzelenia kilku kolejnych fal nadlatujących samolotów, robiąc przy tym jedną przerwę na zabicie trzech wrogów atakujących barkę. Z działka staraj się strzelać tuż przed nadlatującymi samolotami, nie martwiąc się o amunicję czy przegrzanie. Uważaj natomiast, gdy samolot zanurkuje strzelając w Twoją stronę - schowaj się wtedy za osłoną. Po udanym odparciu ataku porozmawiaj ostatni raz z Churchillem.

Uwaga: Po wykonaniu tego zadania możesz dowolnie poruszać się po lokacji skonstuowanej na kształt dzielnicy. Porozmawiaj z Churchillem, a aktywujesz zadania poboczne polegające na zapolowaniu na szpiegów oraz kradzieży dokumentów. Działa to w podobny sposób, jak "zwykłe" wyzwalanie dzielnicy. Zwieńczeniem jest zadabie polegające na zabiciu arcyszpiega.

Wyzwania

Użyj generatora, by zwabić szpiega - nic prostszego, po zauważeniu szpiegów na początku zadania po prostu wyłącz pobliski generator.