Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Syndicate - poradnik do gry

Assassin's Creed: Syndicate - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

02 - Piekielne dzwony | Wspomnienia Karola Dickensa | Assassin's Creed Syndicate poradnik Assassin's Creed: Syndicate

02 - Piekielne dzwony

Powal na ziemię uciekającą kobietę. - 02 - Piekielne dzwony | Wspomnienia Karola Dickensa | Assassins Creed Syndicate - Assassins Creed: Syndicate - poradnik do gry
Powal na ziemię uciekającą kobietę.

Porozmawiaj z policjantem na komisariacie, a następnie z właścicielem lombardu. Na miejscu dojdzie do kradzieży, goń więc uciekającą kobietę i powal ją na ziemię, a następnie porozmawiaj. W dalszej kolejności udaj się w stronę ostatniego klienta.

Zaraz po wejściu złodzieja do powozu szybko wskocz na jego dach. - 02 - Piekielne dzwony | Wspomnienia Karola Dickensa | Assassins Creed Syndicate - Assassins Creed: Syndicate - poradnik do gry
Zaraz po wejściu złodzieja do powozu szybko wskocz na jego dach.

Twoim zadaniem będzie teraz śledzenie złodzieja. Powoli idź za nim, nie podchdzoąc zbyt blisko - to wystarczy, gdyż złodziej nie ogląda się za siebie (problemem mogą być przeszkadzający Ci przeciwnicy, jednakże możesz ich ominąć - najpierw wspinając się na dach, a następnie chowając w tłumie). Śledzony złodziej podejdzie w końcu do powozu czekającego u dołu schodów. Gdy zasiądzie w środku szybko biegnij za powozem i wskocz na dach. Następnie zeskocz w momencie dojeżdżadania do parku (grająca orkiestra) i zniknij z oczu wysadającemu złodziejowi. Ostatecznie porozmawiaj z tym samym mężczyzną, co złodziej.

Wyzwania

Wdrap się na ten sam wóz, co i złodziej - gdy złodziej wejdzie do powozu szybko go goń i wyskocz na dach, bez obaw o zdemaskowanie.

Śledź złodzieja nie dając się zauważyć - trzymaj odpowiedni dystans, a następnie, gdy złodziej będzie wysiadał z powozu, odpowiednio wcześniej zeskocz z dachu (miejsce przed parkiem, nalepiej w chwilę po zaliczeniu pierwszego zadania opcjonalnego) i zniknij z pola widzenia.