Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Syndicate - poradnik do gry

Assassin's Creed: Syndicate - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Londyńczycy i stany zagrożenia w Assassin's Creed Syndicate poradnik Assassin's Creed: Syndicate

Na ulicach Londynu zawsze coś się dzieje. - Londyńczycy i stany zagrożenia w Assassins Creed Syndicate - Assassins Creed: Syndicate - poradnik do gry
Na ulicach Londynu zawsze coś się dzieje.

Podczas przemierzania ulic Londynu natkniesz się na przedstawicieli kilku grup, których nastawienie do Jacoba lub Evie będzie skrajnie różne. Korzystając ze wzroku orła możesz wypatrywać sojuszników (kolor zielony), policjantów (kolor niebieski), wszelkiej maści przeciwników (kolor czerwony), zaznaczone cele (kolor żółty), czy zwykłych przechodniów. Poniżej znajduje się krótka charakterystyka każdej znaczącej grupy.

Nędznicy i Templariusze

Przeciwnicy, którzy są oznaczeni czerwonym kolorem. Na ulicy będą Cię atakować do czasu wykupienia ulepszenia gangu "Rozgłos", po którym nie będą oni jako pierwsi rozpoczynać walki. W zadaniach fabularnych w przypadku wykrycia zawsze będziesz atakowany. Templariusze od Nędzników różnią się noszonym ubiorem (zwykle czarne płaszcze i opaska na ręce, kolor dominujący w ubiorze Nędzników to czerwony).

Skokierzy

Skokierzy to członkowie sojuszniczego gangu. Znajdziesz ich w zadaniach fabularnych oraz na ulicach, jeżeli zaczniesz wyzwalać dzielnice. Odpowiednie ulepszenia gangu sprawią, że ich liczba się powiększy (np. będą jeździć w powozach). Sojusznicy Cię nie zaatakują, zaczną natomiast automatycznie bić pobliskich wrogów, gdy zostaniesz wykryty. Możesz ich werbować, a będą wtedy za Tobą podążać i zaatakują wskazany cel.

Policjanci

Stróże prawa oznaczeni są kolorem niebieskim i jako pierwsi nie rozpoczynają walki (chyba, że w trakcie trawania niektórych zadań, na obszarze zabronionym). Sprowokowani zaczną jednak bez pardonu okładać sterowanego bohatera posiadanymi pałkami. Atakują także w przypadku, gdy zobaczą walkę pomiędzy Tobą, a przeciwnikami - działa to jednak w obie strony, gdyż policjanci są bezstronni, atakując zarówno przeciwników, jak i sojuszników Jacoba, czy Evie.

Przechodnie

Przechodnie umożliwiają wtopienie się w tłum i ukrycie. - Londyńczycy i stany zagrożenia w Assassins Creed Syndicate - Assassins Creed: Syndicate - poradnik do gry
Przechodnie umożliwiają wtopienie się w tłum i ukrycie.

Przechodznie stanowią tło wydarzeń. Nie można ich atakować, sami także nie stanowią zagrożenia. Jedyna istotna informacja z nimi związana, to możliwość wtapiania się w tłum. W przypadku większej grupy ludzi możesz stanąć pomiędzy nimi, co ochroni Cię przed wykryciem. Postać staje się wtedy lekko wyblakła, informując o zakamuflowaniu.

Sklepy

Na terenie miasta możesz znaleźć rozrzuconych w kilku punktach sprzedawców. Oferują oni uzupełnienie zapasów (np. kul do rewolweru). Kolejne ulepszenia gangu pozwolą na obniżenie cen na niektóry asortyment. Ze sklepikarzami związana jest także bardzo cenna informacja - możesz u nich kupić mapy, dzięki którym w wybranej dzielnicy zostaną oznaczone np. wszystkie skrzynie. Pozwoli to na szybkie odszukiwanie wspomnianych skrzyń i zdobywanie materiałów rzemieślniczych lub kolekcjonowanie znajdziek.

Wydarzenia w tłumie

Zabicie przestępców napastujących przechodnia to jedna z kilku sytuacji losowych. - Londyńczycy i stany zagrożenia w Assassins Creed Syndicate - Assassins Creed: Syndicate - poradnik do gry
Zabicie przestępców napastujących przechodnia to jedna z kilku sytuacji losowych.

Podczas pokonywania ulic Londynu możesz trafić także na losowe sytuacje, które zdarzają się w tłumie. Pojawiają się one w różnych miejscach i w różnym kontekście - czasami zauważysz uciekającego złodzieja, innym razem będziesz miał okazję do zabicia bandytów lub posłańca albo możliwość przepędzenia oprychów. Sytuacje te często zdarzają się po skorzystaniu z szybkiej podróży pomiędzy punktami widokowymi. Warto je wypełniać, gdy tylko się pojawiają - są łatwe i zajmują zwykle kilka chwil.

Stany zagrożenia

Przeciwnicy od razu reagują na obecność gracza, nawet zbyt długie przebywanie w pobliżu może ich sprowokować do ataku. - Londyńczycy i stany zagrożenia w Assassins Creed Syndicate - Assassins Creed: Syndicate - poradnik do gry
Przeciwnicy od razu reagują na obecność gracza, nawet zbyt długie przebywanie w pobliżu może ich sprowokować do ataku.

Podczas zakradania się na zagrożone tereny (obszary oznaczone na mapie kolorem czerwonym) możesz zostać narażony na wykrycie. Wrogowie znajdujący się na takim obszarze (w tym także policjanci) posiadają trzy stany zaalarmowania, zależne od Twoich poczynań i wykrycia.

Pierwszym z nich jest całkowity spokój i ignorowanie bohatera. Jeżeli nie zostaniesz zauważony wrogowie rutnowo wykonują swoje czynności i patrolują wytyczone ścieżki.

Drugi stan to moment, gdy zostaniesz zauważony. Podczas poruszania się ładowany jest żółty pasek, znajdujący się nad głową poszczególnych przeciwników. Jeżeli przez wystarczająco długi okres czasu pozostaniesz na widoku, pasek zostanie zapełniony i wróg zainteresuje się Twoją obecnością. Najprawdopodobniej zacznie wtedy zbliżać się w Twoim kierunku. W przypadku przebywania na obszarze zamkniętym wykrycie jest niemal zawsze równoznaczne z podniesieniem alarmu i atakiem przeciwnika.

Trzeci stan to czas, gdy żółty pasek zostaje zastępowany czerwonym. Przeciwnik wtedy przygotowuje się do ataku, masz kilka ostatnich chwil na ucieczkę lub szybką likwidację. Wrogowie pozostaną agresywni dopóki nie uciekniesz i nie odzyskasz anonimowości. Wykrycie przez jednego strażnika skutkuje także zauważeniem przez znajdujących się w jego pobliżu kompanów.