Straszliwe zbrodnie | Inne misje | Assassin's Creed Syndicate
Aktualizacja:

Zadania te dotyczą sprawy rozwiązywania morderstw. Głównym założeniem jest odnalezienie poszlak, przesłuchanie podejrzanych oraz wysnucie odpowiednich wniosków i oskarżenie właściwej osoby. Jeżeli pomylisz się ze swoim oskarżeniem nie otrzymasz maksymalnej sumy pieniędzy i doświadczenia. W miejscu zbrodni używaj wzorku orła, aby zorientować się w pobliskich poszlakach. Dziennik postępów pozwala na przeglądanie zebranych dowodów.

Poniżej zamieszczono opis wszystkich kolejnych lokacji, które powinieneś odwiedzić, aby odblokować każdą poszlakę i podejrzanego. Używaj wzroku orła do odnajdywania tropów, a rozmawiając z podejrzanymi poruszaj wszystkie dostępne kwestie. Niektóre rozmowy bądź znaleziska odblokowują nowe obszary prowadzenia śledztwa.
01 - Po prostu morderstwo

Magazyn: Porozmawiaj z Freemsem, a następnie zbadaj ciało i wypytaj stojących obok chłopaków. Użyj wzroku orła, aby odnaleźć nóż leżący nieopodal oraz wiszący na ścianie list. Ponownie porozmawiaj z chłopakami i oskarż Doley'a. Na koniec zbadaj dwa ślady butów i idź za jednym z nich.
Skład węgla: Przesłuchaj Taylora, który wskaże wejście do browaru.
Wejście do browaru: Z prawej strony zbadaj ślad buta oraz niedopałek. Następnie przesłuchaj Morrisa.
Skład węgla: Zapytaj Taylora o papierosa.
Strefa załadunku: Udaj się do miejsca za strefą z ciałem. Przepytaj Coultona, a następnie zbadaj pobliski niedopałek. Ponownie zapytaj o papierosa. Oskarż Coultona, gdyż to on jest mordercą.
02 - Pułkownik skazany na śmierć
Fabryka amunicji: Zbadaj ciało pułkownika, a następnie znajdź kolejne 6 wskazówek. Porozmawiaj z Abberlinem stojącym przed miejscem zbrodni. Dalej, przepytaj stojącego pod ścianą podejrzanego i ponownie Abberline'a. Przejdź do nowego obszaru.
Dziedziniec: Zbadaj poszlaki przy drewnianym płocie oraz w głębi alejki. Porozmawiaj z sierotą i zbadaj ślad pod oknem pobliskiego budynki. Wespnij się na pierwsze piętro i wejdź do środka
Poddasze: Zbadaj karabin. Zejdź na parter i wejdź do środka.
Sklep: Porozmawiaj z Curtisem. Następnie wyjdź przez dziedziniec na drogę i zlokalizuj ślad, za którym podążaj do nowego obszaru.
Skład beczek: Odszukaj poszlaki. Porozmawiaj z Bennetem, porusz kwestię "Samuel". Samuel zostanie odblokowany jako podejrzany. Pogadaj z nim, a następnie oskarż.
03 - Krwawe zaloty

Park: Przeszukaj ciało i znajdź 4 poszlaki, odblokowujące kolejne obszary.
Gabinet doktora Altona: Znajdź 5 tropów, 1 na parterze i po 2 na kolejnych piętrach. Przesłuchaj trójkę podejrzanych.
Dom Gilberta: Znajdź list znajdujący się na biurku, na piętrze. Porozmawiaj z Gilbertem
Dom Prudence: Wejdź przez okno znajdujące się u samej góry. Znajdź dwa tropy, a następnie porozmawiaj z kobietą stojącą na zewnątrz, przed budynkiem.
Dom Baxtera: Zbadaj rozrzucone papiery, torbę oraz noże.
Gabinet doktora Altona: Porozmawiaj z podejrzanymi.
Dom Gilberta: Porozmawiaj z Gilbertem.
Gabinet doktora Altona: Oskarż doktora Altona.
04 - Profesor, który umarł dwa razy!
Dom Bynga: Przeszukaj dom, zbadaj ciało. Porozmawiaj z podejrzanymi.
Uniwersytet: Wyjdź na górę zbierając wszystkie poszlaki. Schodząc porozmawiaj z podejrzanym na każdym piętrze budynku.
Cmentarz: Znajdź dowody i porozmawiaj z podejrzanym. Znajdź ślady błota prowadzące na ulicę, za nimi dostaniesz się do kolejnego rejonu.
Opuszczony dom: Znajdź 6 tropów na parterze.
Uniwersytet: Porozmawiaj na parterze z Victorią i zapytaj o chusteczkę. Na koniec wyjdź na samą górę i oskarż Profesora Silasa.
05 - Demon z Fleet Street

Fleet Street: Porozmawiaj z Abberlinem.
Kwiaciarnia: Zbierz wszystkie tropy. Porozmawiaj z kobietą, a następnie z mężczyzną. Wypytaj o George'a i zapytaj o niego także kobietę.
Piekarnia: Znajdź 2 tropy i porozmawiaj z podejrzaną.
Sklep rzeźnika: Porozmawiaj z rzeźnikiem.
Garbarnia: Znajdź dwa tropy na piętrze i przesłuchaj na parterze podejrzanego.
Zakład fryzjerski: Zbadaj poszlaki i porozmawiaj z podejrzanym. Użyj wzroku orła, aby znaleźć ślady znajdujące się obok plamy krwi. Kieruj się za nimi do nowego obszaru.
Dom George'a: Zbadaj 3 tropy, w tym ciało.
Kwiaciarnia: Porozmawiaj z Joanną o George'u.
Garbarnia: Oskarż Tobiasa Jeffersa.
06 - Śmierć... zamknięta na klucz!

Mieszkanie Cashana: Zbadaj ciało i odszuka wszystkie wskazówki znajdujące się w pomieszczeniu. Na korytarzu porozmawiaj z podejrzaną.
Mieszkanie Bloomfieldów: Zbadaj wszystkie tropy i dokładnie wypytaj podejrzanych.
Mieszkanie Goldena: Znajdź tropy i porozmawiaj z podejrzanym.
Mieszkanie Henmanów: Odszukaj tropy i porozmawiaj z podejrzanym.
Piwnica: Zbadaj tropy. Porozmawiaj z podejrzanymi raz jeszcze, z panem Hanmanem oraz panem Bloomfieldem.
Mieszkanie Goldena: Oskarż Davida Goldena.
07 - Najbardziej znienawidzony człowiek w Londynie
Ulica: Zbadaj ciało oraz pozostałe poszlaki. Porozmawiaj z podejrzanym.
Plac budowy: Z ulicy przeskocz przez mur i odszukaj dwie poszlaki. Następnie przesłuchaj podejrzanych.
Stoisko z owocami: Porozmawiaj z kobietami i podnieś leżące na chodniku jabłko.
Pub: Znajdź poszlaki i przesłuchaj podejrzanego.
Apteka: Znajdź tropy (jeden na chodniku) oraz porozmawiaj z dwójką podejrzanych.
Stoisko z owocami: Porozmawiaj ze sprzedawczynią.
Apteka: Porozmawiaj z podejrzaną kobietą.
Stoisko z owocami: Porozmawiaj z panią Ashton, a następnie ją oskarż.
08 - Wywołane zabójstwo!

Dom medium: Zbadaj ciało i zbierz wszystkie tropy. Wykorzystaj każdą opcję dialogową w rozmowie z 5 podejrzanych.
Dom Robertsa: Zbierz poszlaki i porozmawiaj z podejrzaną.
Dom Asquithsów: Zbierz tropy (niedopałek w alejce, obok domu) oraz przesłuchaj podejrzanych. Wyjdź na ulicę i znajdź ślad "Woń tytoniu", za którym podążaj.
Na rogu: Porozmawiaj z podejrzanym.
Gabinet: Znajdź wszystkie poszlaki (ostatnie piętro).
Dom Lady Ursuli: Zbadaj poszlaki i porozmawiaj z pokojówką.
Dom medium: Porozmawiaj ze wszystkimi. Oskarż Douglasa.
09 - Stacja: morderstwo!
Brzeg rzeki: Zbadaj ciało oraz pobliską kurtkę. Drugą poszlakę znajdziesz na moście, u góry. Porozmawiaj z włóczęgą.
Stacja kolejowa Victoria: Porozmawiaj ze zwiadowcą.
Przedział sypialny 2 kl.: Znajdź dwie poszlaki i przesłuchaj podejrzaną kobietę.
Przedział sypialny 1 kl.: Znajdź poszlaki i przesłuchaj podejrzanych.
Wagon pasażerski: Zabierz trop z dachu i porozmawiaj z podejrzana osobą.
Wagon restauracyjny: Zbierz wskazówki i porozmawiaj z podejrzanymi. Na koniec przejdź się jeszcze po całym pociągu, rozmawiając z każdym i poruszając każdą kwestię dialogową. Oskarż Petera.
10 - Morderstwo w pałacu!
Gabinet królowej: Zbadaj ciało i znajdź pozostałe poszlaki. Wyjdź z gabinetu, by po chwili przesłuchać królową.
Podwórko Artiego: Znajdź dwie poszlaki oraz porozmawiaj z chłopakami. Następnie w miejscu znalezienia czystej kartki użyj bomby dymnej i zbadaj trop ponownie.
Wydawnictwo Purlocka: Zbadaj wszystkie poszlaki i jedź do Pałacu Buckingham.

Pałac Buckingham: Po rozmowie ze strażnikiem biegnij w stronę gości. Porozmawiaj z każdą grupą, aby ich ewakuować. Za ostatnią, znajdującą się na górze, znajdziesz królową. Gdy licznik dojdzie do zera przeniesiesz się częściowo do obszaru podobnego do Animusa
Pałac pamięci: Porozmawiaj z Artiem, a następnie z postaciami respawnującymi się w kolejnych pomieszczeniach. Dwukrotnie zbadaj także psute skrzynie. W końcu na środku pojawi się trzech mężczyzn - porozmawiaj z nimi i oskarż tego oznaczonego jako "Dywersja". Następna seria scen jest podobna - porozmawiaj z postaciami i wejdź w interakcję z przedmiotami. Oskarż "Genialnego złodzieja". W trzeciej "części" wskaż na "Obserwację".

Ostatecznie jako Jacob wyjdź na dach, a jako Evie zrób podobnie, z tą różnicą, że będziesz musiał zawisnąć na krawędzi za Raymondem, aby dokonać likwidacji.
0
Komentarze czytelników
paTT1 Junior
Mam problem z śledztwem ,,morderstwo w pałacu " otóż gdy kończyłem zadanie wyskoczył błąd który spowodował wyłączenie PlayStation 4 kiedy znów włączyłem konsole śledztwo jest niemożliwe do zrobienia bo nie mogę go włączyć nawet ikona się nie pokazuje...Czy mogę włączyć jeszcze w jakiś sposób to zadanie czy raczej nie ?Jeśli tak to jak z góry dziękuję za odpowiedź
Mloody93 Junior
Mam pytanie.. Czy jest ktoś wstanie wykonać drugą część zadania? "Odłącz wagon ze wsparciem"
Żeby zrobić 1/2 to nie problem, ale już drugiego wagonu nie zalicza, próbowałem każdej możliwej opcji i nic.. Szukam na necie jak to zrobić ale nigdzie nie ma screena pokazującego, że ktoś ma 2/2, ani żadnych filmików z tą misją... Ktoś to w ogóle dał radę zrobić?
premium084423011 Junior
Ja mam problem w postaci tego że za każdym razem gdy wchodzę do pociągu Jacob albo Evie mówią coś o liście a ja za cholerę nie mogę go znaleźć i boję się że pomine coś ciekawego proszę o pomoc !!!!
marcin.997 Centurion
W misji Badania i rozwój musimy odłączyć tylko te co mają dach i misję zaliczy ...
ang3lo Junior
Przy zakłóceniu helixa nr 30 przelatuję przez nie ręką i go nie zbiera. Miał ktoś już ten problem?
zanonimizowany1334610 Junior
czy żeby przejść na 100% trzeba odblokować wszystkie atuty?
GanjaTeam1998 Junior
Jak mam używać haka z linka nie mogę zdobyć ostatnio helixa w Whitechapel ?
jebacp Junior
Ta gra to śmieszne gó**o tyle lat po premierze jakieś dodatki itp A nadal błędy w misjach nie moge nikogo oskarżyć w misji z polkownikiem choć zrobiłem wszystko tak samo jak w opisie nic tylko odinstalować to scierwo bez ukończenia nie polecam 0 na10
nieosiagalnaax3 Junior
Hej, mam problem, proszę o pomoc, robię misję w sekwencji 5 ( fabuła ) i rozdział KONIEC TRASY , drugi punkt za zabicie celu tylko ze trzeba wejsc sekretnym przejsciem, nie zalicza mi choc punkt nad pociagiem wskazuje aby tam stanac i wtedy Jacob wskakuje przez szklany sufit zabijajac cel , i nie zalicza, ktos mial taki problem ? Gra sama wskazuje zeby wejsc tym wlasnie wejsciem. Bo to jedyny slaby punkt w tym wagonie pociagowym. z gory dzieki za pomoc ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
