AC Syndicate: Straszliwe zbrodnie
Aktualizacja:

Zadania te dotyczą sprawy rozwiązywania morderstw. Głównym założeniem jest odnalezienie poszlak, przesłuchanie podejrzanych oraz wysnucie odpowiednich wniosków i oskarżenie właściwej osoby. Jeżeli pomylisz się ze swoim oskarżeniem nie otrzymasz maksymalnej sumy pieniędzy i doświadczenia. W miejscu zbrodni używaj wzorku orła, aby zorientować się w pobliskich poszlakach. Dziennik postępów pozwala na przeglądanie zebranych dowodów.

Poniżej zamieszczono opis wszystkich kolejnych lokacji, które powinieneś odwiedzić, aby odblokować każdą poszlakę i podejrzanego. Używaj wzroku orła do odnajdywania tropów, a rozmawiając z podejrzanymi poruszaj wszystkie dostępne kwestie. Niektóre rozmowy bądź znaleziska odblokowują nowe obszary prowadzenia śledztwa.
01 - Po prostu morderstwo

Magazyn: Porozmawiaj z Freemsem, a następnie zbadaj ciało i wypytaj stojących obok chłopaków. Użyj wzroku orła, aby odnaleźć nóż leżący nieopodal oraz wiszący na ścianie list. Ponownie porozmawiaj z chłopakami i oskarż Doley'a. Na koniec zbadaj dwa ślady butów i idź za jednym z nich.
Skład węgla: Przesłuchaj Taylora, który wskaże wejście do browaru.
Wejście do browaru: Z prawej strony zbadaj ślad buta oraz niedopałek. Następnie przesłuchaj Morrisa.
Skład węgla: Zapytaj Taylora o papierosa.
Strefa załadunku: Udaj się do miejsca za strefą z ciałem. Przepytaj Coultona, a następnie zbadaj pobliski niedopałek. Ponownie zapytaj o papierosa. Oskarż Coultona, gdyż to on jest mordercą.
02 - Pułkownik skazany na śmierć
Fabryka amunicji: Zbadaj ciało pułkownika, a następnie znajdź kolejne 6 wskazówek. Porozmawiaj z Abberlinem stojącym przed miejscem zbrodni. Dalej, przepytaj stojącego pod ścianą podejrzanego i ponownie Abberline'a. Przejdź do nowego obszaru.
Dziedziniec: Zbadaj poszlaki przy drewnianym płocie oraz w głębi alejki. Porozmawiaj z sierotą i zbadaj ślad pod oknem pobliskiego budynki. Wespnij się na pierwsze piętro i wejdź do środka
Poddasze: Zbadaj karabin. Zejdź na parter i wejdź do środka.
Sklep: Porozmawiaj z Curtisem. Następnie wyjdź przez dziedziniec na drogę i zlokalizuj ślad, za którym podążaj do nowego obszaru.
Skład beczek: Odszukaj poszlaki. Porozmawiaj z Bennetem, porusz kwestię "Samuel". Samuel zostanie odblokowany jako podejrzany. Pogadaj z nim, a następnie oskarż.
03 - Krwawe zaloty

Park: Przeszukaj ciało i znajdź 4 poszlaki, odblokowujące kolejne obszary.
Gabinet doktora Altona: Znajdź 5 tropów, 1 na parterze i po 2 na kolejnych piętrach. Przesłuchaj trójkę podejrzanych.
Dom Gilberta: Znajdź list znajdujący się na biurku, na piętrze. Porozmawiaj z Gilbertem
Dom Prudence: Wejdź przez okno znajdujące się u samej góry. Znajdź dwa tropy, a następnie porozmawiaj z kobietą stojącą na zewnątrz, przed budynkiem.
Dom Baxtera: Zbadaj rozrzucone papiery, torbę oraz noże.
Gabinet doktora Altona: Porozmawiaj z podejrzanymi.
Dom Gilberta: Porozmawiaj z Gilbertem.
Gabinet doktora Altona: Oskarż doktora Altona.
04 - Profesor, który umarł dwa razy!
Dom Bynga: Przeszukaj dom, zbadaj ciało. Porozmawiaj z podejrzanymi.
Uniwersytet: Wyjdź na górę zbierając wszystkie poszlaki. Schodząc porozmawiaj z podejrzanym na każdym piętrze budynku.
Cmentarz: Znajdź dowody i porozmawiaj z podejrzanym. Znajdź ślady błota prowadzące na ulicę, za nimi dostaniesz się do kolejnego rejonu.
Opuszczony dom: Znajdź 6 tropów na parterze.
Uniwersytet: Porozmawiaj na parterze z Victorią i zapytaj o chusteczkę. Na koniec wyjdź na samą górę i oskarż Profesora Silasa.
05 - Demon z Fleet Street

Fleet Street: Porozmawiaj z Abberlinem.
Kwiaciarnia: Zbierz wszystkie tropy. Porozmawiaj z kobietą, a następnie z mężczyzną. Wypytaj o George'a i zapytaj o niego także kobietę.
Piekarnia: Znajdź 2 tropy i porozmawiaj z podejrzaną.
Sklep rzeźnika: Porozmawiaj z rzeźnikiem.
Garbarnia: Znajdź dwa tropy na piętrze i przesłuchaj na parterze podejrzanego.
Zakład fryzjerski: Zbadaj poszlaki i porozmawiaj z podejrzanym. Użyj wzroku orła, aby znaleźć ślady znajdujące się obok plamy krwi. Kieruj się za nimi do nowego obszaru.
Dom George'a: Zbadaj 3 tropy, w tym ciało.
Kwiaciarnia: Porozmawiaj z Joanną o George'u.
Garbarnia: Oskarż Tobiasa Jeffersa.
06 - Śmierć... zamknięta na klucz!

Mieszkanie Cashana: Zbadaj ciało i odszuka wszystkie wskazówki znajdujące się w pomieszczeniu. Na korytarzu porozmawiaj z podejrzaną.
Mieszkanie Bloomfieldów: Zbadaj wszystkie tropy i dokładnie wypytaj podejrzanych.
Mieszkanie Goldena: Znajdź tropy i porozmawiaj z podejrzanym.
Mieszkanie Henmanów: Odszukaj tropy i porozmawiaj z podejrzanym.
Piwnica: Zbadaj tropy. Porozmawiaj z podejrzanymi raz jeszcze, z panem Hanmanem oraz panem Bloomfieldem.
Mieszkanie Goldena: Oskarż Davida Goldena.
07 - Najbardziej znienawidzony człowiek w Londynie
Ulica: Zbadaj ciało oraz pozostałe poszlaki. Porozmawiaj z podejrzanym.
Plac budowy: Z ulicy przeskocz przez mur i odszukaj dwie poszlaki. Następnie przesłuchaj podejrzanych.
Stoisko z owocami: Porozmawiaj z kobietami i podnieś leżące na chodniku jabłko.
Pub: Znajdź poszlaki i przesłuchaj podejrzanego.
Apteka: Znajdź tropy (jeden na chodniku) oraz porozmawiaj z dwójką podejrzanych.
Stoisko z owocami: Porozmawiaj ze sprzedawczynią.
Apteka: Porozmawiaj z podejrzaną kobietą.
Stoisko z owocami: Porozmawiaj z panią Ashton, a następnie ją oskarż.
08 - Wywołane zabójstwo!

Dom medium: Zbadaj ciało i zbierz wszystkie tropy. Wykorzystaj każdą opcję dialogową w rozmowie z 5 podejrzanych.
Dom Robertsa: Zbierz poszlaki i porozmawiaj z podejrzaną.
Dom Asquithsów: Zbierz tropy (niedopałek w alejce, obok domu) oraz przesłuchaj podejrzanych. Wyjdź na ulicę i znajdź ślad "Woń tytoniu", za którym podążaj.
Na rogu: Porozmawiaj z podejrzanym.
Gabinet: Znajdź wszystkie poszlaki (ostatnie piętro).
Dom Lady Ursuli: Zbadaj poszlaki i porozmawiaj z pokojówką.
Dom medium: Porozmawiaj ze wszystkimi. Oskarż Douglasa.
09 - Stacja: morderstwo!
Brzeg rzeki: Zbadaj ciało oraz pobliską kurtkę. Drugą poszlakę znajdziesz na moście, u góry. Porozmawiaj z włóczęgą.
Stacja kolejowa Victoria: Porozmawiaj ze zwiadowcą.
Przedział sypialny 2 kl.: Znajdź dwie poszlaki i przesłuchaj podejrzaną kobietę.
Przedział sypialny 1 kl.: Znajdź poszlaki i przesłuchaj podejrzanych.
Wagon pasażerski: Zabierz trop z dachu i porozmawiaj z podejrzana osobą.
Wagon restauracyjny: Zbierz wskazówki i porozmawiaj z podejrzanymi. Na koniec przejdź się jeszcze po całym pociągu, rozmawiając z każdym i poruszając każdą kwestię dialogową. Oskarż Petera.
10 - Morderstwo w pałacu!
Gabinet królowej: Zbadaj ciało i znajdź pozostałe poszlaki. Wyjdź z gabinetu, by po chwili przesłuchać królową.
Podwórko Artiego: Znajdź dwie poszlaki oraz porozmawiaj z chłopakami. Następnie w miejscu znalezienia czystej kartki użyj bomby dymnej i zbadaj trop ponownie.
Wydawnictwo Purlocka: Zbadaj wszystkie poszlaki i jedź do Pałacu Buckingham.

Pałac Buckingham: Po rozmowie ze strażnikiem biegnij w stronę gości. Porozmawiaj z każdą grupą, aby ich ewakuować. Za ostatnią, znajdującą się na górze, znajdziesz królową. Gdy licznik dojdzie do zera przeniesiesz się częściowo do obszaru podobnego do Animusa
Pałac pamięci: Porozmawiaj z Artiem, a następnie z postaciami respawnującymi się w kolejnych pomieszczeniach. Dwukrotnie zbadaj także psute skrzynie. W końcu na środku pojawi się trzech mężczyzn - porozmawiaj z nimi i oskarż tego oznaczonego jako "Dywersja". Następna seria scen jest podobna - porozmawiaj z postaciami i wejdź w interakcję z przedmiotami. Oskarż "Genialnego złodzieja". W trzeciej "części" wskaż na "Obserwację".

Ostatecznie jako Jacob wyjdź na dach, a jako Evie zrób podobnie, z tą różnicą, że będziesz musiał zawisnąć na krawędzi za Raymondem, aby dokonać likwidacji.
Komentarze czytelników
Hej, mam problem, proszę o pomoc, robię misję w sekwencji 5 ( fabuła ) i rozdział KONIEC TRASY , drugi punkt za zabicie celu tylko ze trzeba wejsc sekretnym przejsciem, nie zalicza mi choc punkt nad pociagiem wskazuje aby tam stanac i wtedy Jacob wskakuje przez szklany sufit zabijajac cel , i nie zalicza, ktos mial taki problem ? Gra sama wskazuje zeby wejsc tym wlasnie wejsciem. Bo to jedyny slaby punkt w tym wagonie pociagowym. z gory dzieki za pomoc ;)
Ta gra to śmieszne gó**o tyle lat po premierze jakieś dodatki itp A nadal błędy w misjach nie moge nikogo oskarżyć w misji z polkownikiem choć zrobiłem wszystko tak samo jak w opisie nic tylko odinstalować to scierwo bez ukończenia nie polecam 0 na10
Jak mam używać haka z linka nie mogę zdobyć ostatnio helixa w Whitechapel ?
czy żeby przejść na 100% trzeba odblokować wszystkie atuty?
Przy zakłóceniu helixa nr 30 przelatuję przez nie ręką i go nie zbiera. Miał ktoś już ten problem?
W misji Badania i rozwój musimy odłączyć tylko te co mają dach i misję zaliczy ...
Mi nie zaliczało. Musiałem pierwszą z dachem , ostatnią ( z dachem) no i po pierwszej skrzyni od strony loko, także za nią wagon ) , Tak jakby rozdzielić te skrzynie...
Ja mam problem w postaci tego że za każdym razem gdy wchodzę do pociągu Jacob albo Evie mówią coś o liście a ja za cholerę nie mogę go znaleźć i boję się że pomine coś ciekawego proszę o pomoc !!!!
jak wyzwolisz trzy dzielnice to morzerz rozpocząć ósmą sekwencje aby szybciej skończyć gre
Mam pytanie.. Czy jest ktoś wstanie wykonać drugą część zadania? "Odłącz wagon ze wsparciem"
Żeby zrobić 1/2 to nie problem, ale już drugiego wagonu nie zalicza, próbowałem każdej możliwej opcji i nic.. Szukam na necie jak to zrobić ale nigdzie nie ma screena pokazującego, że ktoś ma 2/2, ani żadnych filmików z tą misją... Ktoś to w ogóle dał radę zrobić?
Żeby zaliczyć misję musisz odłączyć te wagony osobowe od zwykłych i tyle ... Wsparcie może być w ludziach i rzeczach ale ty chodzi o ludzi :)
Mam problem z śledztwem ,,morderstwo w pałacu " otóż gdy kończyłem zadanie wyskoczył błąd który spowodował wyłączenie PlayStation 4 kiedy znów włączyłem konsole śledztwo jest niemożliwe do zrobienia bo nie mogę go włączyć nawet ikona się nie pokazuje...Czy mogę włączyć jeszcze w jakiś sposób to zadanie czy raczej nie ?Jeśli tak to jak z góry dziękuję za odpowiedź
Próbuję złapać tego helixa pod mostem. Niby trzeba być dokładnie nad nim i puścić się metalowej konstrukcji mostu. Tak też robię i albo ląduję poza stogiem siana albo ląduję w stogu siana ale nie łapię helixa... ocb? komuś się w ogóle udało to złapać?
widzę dawno już pisałeś to pytanie i pewnie już znalazłeś odpowiedź, no ale napiszę jakby ktoś inny jeszcze chciał... z przeciwległej strony mostu ustawiasz się tak aby znak R był dokładnie nad tym helixem, puszczasz się na linie i gdy jesteś już bardzo blisko mostu robisz skok wiary...
Wreszcie dokładne,konkretne mapy,a więc...Po co zajeźdźać drukarkę?Wystarczy komórka i fotki :)
Znalazłam wszystkie pozytywki i nie mogę odblokować stroju,jedno koło zębate zatrzymało się zaraz przy nim i nic nie mogę z tym zrobić! Mam 100% odnalezionych tajemnic Londynu więc może ktos cos podpowie???
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
