03 - Polityka rodzinna | Solucja Assassin's Creed Syndicate
Aktualizacja:
03 - Polityka rodzinna

Na początek przyjdzie Ci ukraść królewski powóz. Aby tego dokonać udaj się w stronę budynku stojącego na zachód od wejścia, którego pilnuje dwójka rozmawiających gwardzistów. Uważając na strzelców znajdujących się na dachu przeskocz ogrodzenie i wyjdź na budynek, mniej więcej po środku.

Następnie skieruj się w stronę dziedzińca, ciągle pozostając na dachu. Z lewej stronu będziesz mijał dwóch przeciwników stojących na balkonach, chowając się za kominami możesz ich ominąć i zostawić w spokoju. Jeżeli nie przejmujesz się zbytnio wyzwaniem pobocznym zeskocz na dół i przejmij wóz, a następnie opuść ten teren. Dużo lepszy rezultat osiągniesz jednak, gdy użyjesz bomby dymnej i rzucisz ją pod któryś z powozów. Spłoszony koń narobi trochę zamieszania, ale koniec końców opuści wewnętrzny dziedziniec.

Teraz pozostaje Ci tylko obejść ten sam dziedziniec, ciągle pozostając na dachu. Zeskocz na dół i wyeliminuj trzech przeciwników (lub zrób to przed zejściem, korzystając np. ze strzałki obezwładniającej) i wejdź do powozu. Następnie opuść teren i spokojnie skieruj się po maharadżę.

Z Duleepem jedź po pierwszego polityka. Następnie masz 90 sekund na dotarcie na stację. Nie śpiesz się, gdyż jest to wystarczająca ilość czasu, aby pozwolić sobie na spokojną jazdę, bez uszkadzania pojazdu. Po drodze uważaj na pędzące wozy straży pożarnej. Gdy odwieziesz polityka na miejsce jedź do wskazanego parku po kolejną osobę, cały czas uważając, aby nie uszkodzić zbytnio pojazdu. Ponownie będziesz miał 90 sekund, aby dowieźć osobę pod gmach parlamentu. Tym razem uważaj na wyjeżdżające z zakrętu powozy. Ostatnią osobą będzie pan Gladstone, tym razem masz aż 150 sekund, co w zupełności pozwoli na bezpieczną jazdę.
Na koniec odwieź powóz na miejsce i szybko uciekaj, kończąc zadanie po odzyskaniu anonimowości.
Wyzwania
Ukradnij powóz, nie wchodząc na wew. dziedziniec - użyj bomby dymnej i rzuć ją z dachu pod jeden z powozów. Przestraszone konie powinny wyjechać poza obszar wewnętrznego dziedzińca.
Nie przekrocz poziomu 50% uszkodzeń - podczas całego zadania ostrożnie prowadź powóz, monitorując stopień jego zniszczenia (pasek na środku ekranu).
0
Komentarze czytelników
paTT1 Junior
Mam problem z śledztwem ,,morderstwo w pałacu " otóż gdy kończyłem zadanie wyskoczył błąd który spowodował wyłączenie PlayStation 4 kiedy znów włączyłem konsole śledztwo jest niemożliwe do zrobienia bo nie mogę go włączyć nawet ikona się nie pokazuje...Czy mogę włączyć jeszcze w jakiś sposób to zadanie czy raczej nie ?Jeśli tak to jak z góry dziękuję za odpowiedź
Mloody93 Junior
Mam pytanie.. Czy jest ktoś wstanie wykonać drugą część zadania? "Odłącz wagon ze wsparciem"
Żeby zrobić 1/2 to nie problem, ale już drugiego wagonu nie zalicza, próbowałem każdej możliwej opcji i nic.. Szukam na necie jak to zrobić ale nigdzie nie ma screena pokazującego, że ktoś ma 2/2, ani żadnych filmików z tą misją... Ktoś to w ogóle dał radę zrobić?
premium084423011 Junior
Ja mam problem w postaci tego że za każdym razem gdy wchodzę do pociągu Jacob albo Evie mówią coś o liście a ja za cholerę nie mogę go znaleźć i boję się że pomine coś ciekawego proszę o pomoc !!!!
marcin.997 Centurion
W misji Badania i rozwój musimy odłączyć tylko te co mają dach i misję zaliczy ...
ang3lo Junior
Przy zakłóceniu helixa nr 30 przelatuję przez nie ręką i go nie zbiera. Miał ktoś już ten problem?
zanonimizowany1334610 Junior
czy żeby przejść na 100% trzeba odblokować wszystkie atuty?
GanjaTeam1998 Junior
Jak mam używać haka z linka nie mogę zdobyć ostatnio helixa w Whitechapel ?
jebacp Junior
Ta gra to śmieszne gó**o tyle lat po premierze jakieś dodatki itp A nadal błędy w misjach nie moge nikogo oskarżyć w misji z polkownikiem choć zrobiłem wszystko tak samo jak w opisie nic tylko odinstalować to scierwo bez ukończenia nie polecam 0 na10
nieosiagalnaax3 Junior
Hej, mam problem, proszę o pomoc, robię misję w sekwencji 5 ( fabuła ) i rozdział KONIEC TRASY , drugi punkt za zabicie celu tylko ze trzeba wejsc sekretnym przejsciem, nie zalicza mi choc punkt nad pociagiem wskazuje aby tam stanac i wtedy Jacob wskakuje przez szklany sufit zabijajac cel , i nie zalicza, ktos mial taki problem ? Gra sama wskazuje zeby wejsc tym wlasnie wejsciem. Bo to jedyny slaby punkt w tym wagonie pociagowym. z gory dzieki za pomoc ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
