Ulepszenia gangu | Gangi w Assassin's Creed Syndicate
Aktualizacja:
Ulepszenia gangu

Twój gang to nie tylko Skokierzy patrolujący ulice, to także cała struktura, którą możesz ulepszać oraz rozbudowywać. Każde wykupienie umiejętności wymaga określonej ilości gotówki oraz materiałów rzemieślniczych. Umiejętności zostały podzielone również w taki sposób, że kolejne poziomy wymagają poprzedniego, bezpośrednio ze sobą powiązanego (np. ulepszenia przynoszące dochód). W kategori Szef znajdziesz ulepszenia wzmacniające siłę i poziom Skokierów oraz osłabiające potencjał bojowy Nędzników. Wtajemniczony pozwoli w pewnym stopniu wpłynąć na to, co dzieje się w Londynie, natomiast kategoria Aferzysta zawiera szereg ulepszeń poprawiających Twoją kondycję finansową.

W pierwszej kolejności powinieneś skupić się na umiejętnościach zwiększających Twój dochód oraz ułatwiających poruszanie się po mieście. Jak najwcześniej wykup więc Łapówki dla policji, a następnie Rozgłos. Dzięki temu policja nie będzie się interesowała Twoimi drobnymi przestępstwami (np. kradzieżą), a Nędznicy nie będą Cię atakować na ulicach, dopóki sam ich nie zaczepisz. Ułatwi to wykonywanie misji i zmniejszy ryzyko ataku przez przypadkową bandę przeciwników. Równorzędnie powinieneś rozwijać ostatnią kolumnę z ulepszeniami, zaczynając od Inwestycji w pub. Każde kolejne ulepszenie wpływa na Twoje finanse, zwiększając dochód oraz pojemność sejfu. Szybkie rozbudowanie tej opcji we wcześniejszym stadium rozgrywki pozwoli na zgromadzenie sporego zapasu gotówki. Powinieneś go przeznaczyć na dalszy rozwój, koncentrując się ostatecznie na pierwszej zakładce i rozwijając swoich Skokierów.
Szef
Szkolenie Skokierów I - członkowie gangu otrzymują promocję na poziom 5.
Sojusznicy w walce - kiedy rozkażesz Skokierom zaatakować wroga oraz podczas wojen gangów najpierw zaczną od wystrzelenia w jego stronę kilku pocisków.
Szkolenie Skokierów II - członkowie gangu otrzymują promocję na poziom 7.
Zwiększona siła ognia - salwa Skokierów jest znacznie efektywniejsza, często wystarczy do zabicia wskazanych przeciwników.
Szkolenie Skokierów III - członkowie gangu otrzymują promocję na poziom 9.
Skokierzy w powozach I - wykupując to ulepszenie znajdziesz na przejętych dzielnicach Skokierów poruszających się w powozach.
Skokierzy w powozach II - rozwinięcie poprzedniego ulepszenia, członków gangu będzie teraz więcej.
Powóz Skokierów - pojazdy Skokierów są teraz bardziej wytrzymałe. Generalnie nie robi to większej różnicy, jednakże pozwala na odblokowanie poniższego ulepszenia, które jest bardzo przydatne.
Wezwanie kawalerii - umiejętność, dzięki której możesz w niemal dowolnym miejscu wezwać wóz wypełniony Skokierami i od razu skierować ich do walki. Przed kolejnym wezwaniem Skokierów musisz chwilę poczekać. Taki wóz świetnie nada się np. do odwrócenia uwagi i wyeliminowania strażników pilnujących jakiegoś wejścia.
Obserwatorzy Skokierów - do gangu dołączają sojusznicy częściej korzystający z broni palnej.
Twardziele Skokierów - do gangu dołączają sojusznicy cechujący się większą wytrzymałością i siłą, widoczną podczas walki w zwarciu.
Egzekutorzy Skokierów - gang zasilają strzelcy dystansowi.
Uszkodzenie powozu - powozy, którymi poruszają się Nędznicy, cechują się niższą wytrzymałością.
Zatruta studnia - zmniejsza początkowy stan zdrowia Nędzników.
Tępe ostrza - broń przeciwników zadaje mniejsze obrażenia.
Kiepski proch I - zmniejsza zagrożenie z ostrzału Nędzników, po prostu trafiają znacznie rzadziej.
Kiepski proch II - identycznie jak powyżej, z tą różnicą, że dotyczy templariuszy.
Wtajemniczony
Łapówki dla policji - bardzo przydatna umiejętność, sprawia, że policja w większości przypadków ignoruje Twoje działania.
Rozgłos - na początku rozgrywki niemalże wszyscy napotkani Nędznicy zaczepiają Cię i atakują, jest to co najmniej irytujące i przeszkadzające w wykonywaniu zadań (zwłaszcza, gdy poruszasz się na dzielnicach z wyższym sugerowanym poziomem doświadczenia niż posiadasz). Wykupienie tej umiejętności sprawia, że Nędznicy nie naprzykrzają się, chyba że sam rozpoczniesz walkę.
Mali Skokierzy - na zdobytych dzielnicach możesz znaleźć teraz dzieci, jeżeli wejdziesz z nimi w interakcję otrzymasz pieniądze, materiały rzemieślnicze lub uzupełnienie zapasów (np. amunicji).
Usługa dostawcza - w mieście rozwieszonych zostaje więcej platform z beczkami, które mogą ułatwić wykonywanie zabójstw w niektórych zadaniach.
Dostawa materiałów wybuchowych - podobnie jak powyżej, tyczy się tylko skrzynek z materiałami wybuchowymi.
Moda na Growlera - zwiększa popularność tego typu powozu.
Dyspozytor - zwiększa popularność wozów ogniowych.
Rynek medyczny - pozwala na kupowanie lekarstw u sprzedawców. Niezbędne do dalszego rozwoju ulepszenie.
Szalona nauka - pozwala na ulepszenie bomb galwanicznych.
Aferzysta
Miasto na dopalaczach - zniżka na strzałki obezwładniające.
Rabat na bomby - zniżka na bomby dymne i galwaniczne.
Powiązania z czarnym rynkiem - tańsze pociski do rewolweru.
Kontakt z czarnym rynkiem - wyposażenie kosztuje 20% mniej. Jeżeli chcesz szybko zdobywać nowe przedmioty i w nie inwestować dzięki temu ulepszeniu w dłuższej perspektywie czasu zaoszczędzisz sporo pieniędzy.
Przejęcie miasta - zmniejsza cenę wszystkich ulepszeń gangu.
Na piwo - zwiększa ilość misji dochodu o eskortowanie oraz porywania ładunku.
Piramida finansowa - otrzymujesz więcej pieniędzy za wykonywanie zadań.
Skala dochodu - zwiększa pojemność sejfu oraz zyski z ulepszeń znajdujących się w ostatniej kolumnie.
Inwestycja w pub - zwiększa dochód i pojemność sejfu o 500.
Barowe rozgrywki - zwiększa dochód i pojemność sejfu o 500.
Bukmacher - zwiększa dochód i pojemność sejfu o 500.
Magnat herbaciany - zwiększa dochód i pojemność sejfu o 500.
Inwestycja w sklep - zwiększa dochód i pojemność sejfu o 1000.
0
Komentarze czytelników
paTT1 Junior
Mam problem z śledztwem ,,morderstwo w pałacu " otóż gdy kończyłem zadanie wyskoczył błąd który spowodował wyłączenie PlayStation 4 kiedy znów włączyłem konsole śledztwo jest niemożliwe do zrobienia bo nie mogę go włączyć nawet ikona się nie pokazuje...Czy mogę włączyć jeszcze w jakiś sposób to zadanie czy raczej nie ?Jeśli tak to jak z góry dziękuję za odpowiedź
Mloody93 Junior
Mam pytanie.. Czy jest ktoś wstanie wykonać drugą część zadania? "Odłącz wagon ze wsparciem"
Żeby zrobić 1/2 to nie problem, ale już drugiego wagonu nie zalicza, próbowałem każdej możliwej opcji i nic.. Szukam na necie jak to zrobić ale nigdzie nie ma screena pokazującego, że ktoś ma 2/2, ani żadnych filmików z tą misją... Ktoś to w ogóle dał radę zrobić?
premium084423011 Junior
Ja mam problem w postaci tego że za każdym razem gdy wchodzę do pociągu Jacob albo Evie mówią coś o liście a ja za cholerę nie mogę go znaleźć i boję się że pomine coś ciekawego proszę o pomoc !!!!
marcin.997 Centurion
W misji Badania i rozwój musimy odłączyć tylko te co mają dach i misję zaliczy ...
ang3lo Junior
Przy zakłóceniu helixa nr 30 przelatuję przez nie ręką i go nie zbiera. Miał ktoś już ten problem?
zanonimizowany1334610 Junior
czy żeby przejść na 100% trzeba odblokować wszystkie atuty?
GanjaTeam1998 Junior
Jak mam używać haka z linka nie mogę zdobyć ostatnio helixa w Whitechapel ?
jebacp Junior
Ta gra to śmieszne gó**o tyle lat po premierze jakieś dodatki itp A nadal błędy w misjach nie moge nikogo oskarżyć w misji z polkownikiem choć zrobiłem wszystko tak samo jak w opisie nic tylko odinstalować to scierwo bez ukończenia nie polecam 0 na10
nieosiagalnaax3 Junior
Hej, mam problem, proszę o pomoc, robię misję w sekwencji 5 ( fabuła ) i rozdział KONIEC TRASY , drugi punkt za zabicie celu tylko ze trzeba wejsc sekretnym przejsciem, nie zalicza mi choc punkt nad pociagiem wskazuje aby tam stanac i wtedy Jacob wskakuje przez szklany sufit zabijajac cel , i nie zalicza, ktos mial taki problem ? Gra sama wskazuje zeby wejsc tym wlasnie wejsciem. Bo to jedyny slaby punkt w tym wagonie pociagowym. z gory dzieki za pomoc ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
