AC Syndicate: 04 - Ostatni akt | Solucja Assassin's Creed Syndicate
Aktualizacja:
04 - Ostatni akt

Na początek kwestia wejścia do teatru. Możesz to zrobić na 3 sposoby: bocznym wejściem (pojedynczy przeciwnik), wejściem na dachu (kilku wrogów) lub korzystając z okazji biletera. Ostatni sposób jest bardzo łatwy i będzie jednym z lepszych, gdyż wejdziesz na teren teatru od razu posiadając maskę. Aby ją zdobyć zabij przeciwnika, który ją nosi (np. w parku przed teratrem, rozmawiająca dwójka) i udaj się wraz z grupą prowadzoną przez biletera do wejścia.
Uwaga: Maskę możesz także zdobyć w samym teatrze, musisz tylko zabić przeciwnika, który takową posiada. Znacząco ułatwia to poruszanie się w tym miejscu, gdyż jeżeli nie będziesz na siebie zwracał uwagi możesz zostać wykryty tylko z bliskiej odległości. Aby zdobyć maskę zabij przeciwnika, który ją nosi, a następnie przeszukaj jego zwłoki.

Będąc w teatrze udaj się do punktu widokowego. Następnie zejdź na dół (zaopatrz się w maskę, jeśli jeszcze jej nie masz). Poczekaj na środku na przechodzącą kelnerkę i zagadaj ją. Jacob automatycznie zatruje dzban, a Tobie pozostaje poczekać, aż ta przejdzie z jednego krańca na drugi i otruje dwóch sobowtórów, wykonując połowę zadania za Ciebie.

Następnie zejdź na dół (strażników pilnujących przejścia możesz wyeliminować, obu naraz. W tym celu zbliż się powoli w ich stronę, tak, aby pozostać poza obszarem zauważenia, a egzekucja stanie się dostępna. Możesz też po prostu zeskoczyć z balkonu na dół). Sobowtóra, którego znajdziesz z prawej strony bez najmniejszych kłopotów wyeliminuj za pomocą ukrytego ostrza. W tym celu poczekaj chwilę, aż ten odejdzie na bok, gdzie przy schodach będzie przez chwilę stał odwrócony tyłem. Skorzystaj z okazji i zlikwiduj go po cichu.

Ostatni sobowtór znajduje się w okolicy sceny. Mając maskę spokojnie wejdź za kulisy. Przed zabiciem sobowtóra skorzystaj jeszcze z okazji operatora. Aby go uwolnić poczekaj, aż kręcący się w pobliżu osiłek zejdzie na dół, a następnie podejdź do przeciwnika stojącego przed drzwiami i zlikwiduj go. Otwórz drzwi (Otwieranie zamków II) i wejdź do środka, gdzie uwolnij operatora. Dzięki temu już za chwilę będziesz mógł skorzystać ze spuszczonego pomostu, co pozwoli na zabicie Rotha z powietrza i zdecydowanie ułatwi zadanie. Do zabicia czwartego sobowtóra również możesz wykorzystać wspomniany pomost, znajdujący się nad sceną.

Na koniec w końcu pojawi się prawdziwy Roth. Uważaj na płonące elementy i dostań się w stronę sceny (jeżeli zabiłeś sobowtórów w innej kolejności). Przeskocz wtedy przez płomienie za scenę, z boku znajdziesz przejście i, będąc już kompletnie za Rothem, wyjdź do góry na opuszczony pomost, skąd możesz dokonać zabójstwa finezyjnego.

Uwaga: Jeżeli nie opuściłeś pomostu również możesz przejść za scenę, a następnie zakraść się za plecy Rotha. Możliwe jest także zabójstwo z powietrza, poprzez zeskoczenie z wystającej lekko ponad scenę drewnianej platformy.

Aby uciec z teatru musisz skierować się w stronę głównego wejścia, nie trać czasu na sprawdzanie bliższych, bocznych (zostaną zablokowane). Zamiast tego biegnij przed siebie, następnie przed wejściem użyj linki, a dostaniesz się na drugi poziom teatru. Następnie zbiegnij po schodach na parter i skręć w stronę drzwi (drugie przejscie, pierwsze zostanie zablokowane przez spadające odłamki drewna). Możliwe jest także, podczas zbiegania po schodach, zeskoczenie na sam dół, pod punkt wyjścia (z pierwszego poziomu).
Okazje
Bileter - okazja pozwalająca na dostanie się do teatru. Już w drodze w stronę budynku możesz zabić wskazanych przeciwników (będzie to jeden z rozmawiającej przed teatrem pary), aby zdobyć maskę. Następnie wmieszaj się w tłum i wejdź do teatru.
Kelnerka - zaczep ją na piętrze poniżej punktu widokowego. To wystarcza, aby zatruć dzban. Dzięki temu zabije ona dwóch sobowtórów.
Operator - opuszcza pomost pozwalający na finezyjne zabójstwo. Drzwi otworzysz bez klucza, wystarczy umiejętność Otwieranie zamków II, natomiast pojedynczego przeciwnika, który ich pilnuje, zlikwiduj w momencie, gdy drugi osiłek zejdzie po schodach niżej.
Wyzwania
Zabij sobowtóry bez użycia broni dystansowej - zabij każdego z czterech sobowtórów, nie używając żadnej broni dystansowej. Dwóch zlikwiduje kelnerka, jeśli z nią porozmawiasz, pozostałych dwóch zabij korzystając z ukrytego ostrza.
Ucieknij z Alhambry, nim upłynie 90 sekund - od razu skieruj się w stronę głównego wejścia do teatru, a następnie użyj linki, aby dostać się na drugi poziom. Stamtąd zbiegnij dwa poziomy niżej, korzystając ze schodów. Następnie, na parterze, wybierz drugie przejście z prawej strony, prowadzące wprost do punktu wejścia.
Komentarze czytelników
Hej, mam problem, proszę o pomoc, robię misję w sekwencji 5 ( fabuła ) i rozdział KONIEC TRASY , drugi punkt za zabicie celu tylko ze trzeba wejsc sekretnym przejsciem, nie zalicza mi choc punkt nad pociagiem wskazuje aby tam stanac i wtedy Jacob wskakuje przez szklany sufit zabijajac cel , i nie zalicza, ktos mial taki problem ? Gra sama wskazuje zeby wejsc tym wlasnie wejsciem. Bo to jedyny slaby punkt w tym wagonie pociagowym. z gory dzieki za pomoc ;)
Ta gra to śmieszne gó**o tyle lat po premierze jakieś dodatki itp A nadal błędy w misjach nie moge nikogo oskarżyć w misji z polkownikiem choć zrobiłem wszystko tak samo jak w opisie nic tylko odinstalować to scierwo bez ukończenia nie polecam 0 na10
Jak mam używać haka z linka nie mogę zdobyć ostatnio helixa w Whitechapel ?
czy żeby przejść na 100% trzeba odblokować wszystkie atuty?
Przy zakłóceniu helixa nr 30 przelatuję przez nie ręką i go nie zbiera. Miał ktoś już ten problem?
W misji Badania i rozwój musimy odłączyć tylko te co mają dach i misję zaliczy ...
Mi nie zaliczało. Musiałem pierwszą z dachem , ostatnią ( z dachem) no i po pierwszej skrzyni od strony loko, także za nią wagon ) , Tak jakby rozdzielić te skrzynie...
Ja mam problem w postaci tego że za każdym razem gdy wchodzę do pociągu Jacob albo Evie mówią coś o liście a ja za cholerę nie mogę go znaleźć i boję się że pomine coś ciekawego proszę o pomoc !!!!
jak wyzwolisz trzy dzielnice to morzerz rozpocząć ósmą sekwencje aby szybciej skończyć gre
Mam pytanie.. Czy jest ktoś wstanie wykonać drugą część zadania? "Odłącz wagon ze wsparciem"
Żeby zrobić 1/2 to nie problem, ale już drugiego wagonu nie zalicza, próbowałem każdej możliwej opcji i nic.. Szukam na necie jak to zrobić ale nigdzie nie ma screena pokazującego, że ktoś ma 2/2, ani żadnych filmików z tą misją... Ktoś to w ogóle dał radę zrobić?
Żeby zaliczyć misję musisz odłączyć te wagony osobowe od zwykłych i tyle ... Wsparcie może być w ludziach i rzeczach ale ty chodzi o ludzi :)
Mam problem z śledztwem ,,morderstwo w pałacu " otóż gdy kończyłem zadanie wyskoczył błąd który spowodował wyłączenie PlayStation 4 kiedy znów włączyłem konsole śledztwo jest niemożliwe do zrobienia bo nie mogę go włączyć nawet ikona się nie pokazuje...Czy mogę włączyć jeszcze w jakiś sposób to zadanie czy raczej nie ?Jeśli tak to jak z góry dziękuję za odpowiedź
Próbuję złapać tego helixa pod mostem. Niby trzeba być dokładnie nad nim i puścić się metalowej konstrukcji mostu. Tak też robię i albo ląduję poza stogiem siana albo ląduję w stogu siana ale nie łapię helixa... ocb? komuś się w ogóle udało to złapać?
widzę dawno już pisałeś to pytanie i pewnie już znalazłeś odpowiedź, no ale napiszę jakby ktoś inny jeszcze chciał... z przeciwległej strony mostu ustawiasz się tak aby znak R był dokładnie nad tym helixem, puszczasz się na linie i gdy jesteś już bardzo blisko mostu robisz skok wiary...
Wreszcie dokładne,konkretne mapy,a więc...Po co zajeźdźać drukarkę?Wystarczy komórka i fotki :)
Znalazłam wszystkie pozytywki i nie mogę odblokować stroju,jedno koło zębate zatrzymało się zaraz przy nim i nic nie mogę z tym zrobić! Mam 100% odnalezionych tajemnic Londynu więc może ktos cos podpowie???
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
