Sekwencja 2 - Prosty plan | Solucja Assassin's Creed Syndicate
Aktualizacja:
01 - Prosty plan

Po rozpoczęciu zadania skorzystaj z umiejętności gwizdania - znajdujący się przed Tobą przeciwnik zbliży się, co pozwoli na szybkie zabicie go zza osłony. Następnie kawałek dalej użyj celowania, aby namierzyć głowę przeciwnika - dopiero wtedy rzuć nóż. Trzeciego pana możesz załatwić ponownie rzuconym nożem lub szybko podbiegając i od razu atakując.

Następnie wyskocz na wagon i kieruj się w stronę lokomotywy. Po drodze natkniesz się na dwie pary przeciwników, w obu przypadkach możesz ich wyeliminować po cichu. Ostatecznie odepnij wagony od lokomotywy.

Po dotarciu na zastrzeżony obszar poczekaj chwilę, aż grupa przeciwników przejdzie obok Ciebie. Na wskazany przez grę punkt widokowy dostaniesz się niezauważony jeżeli obejdziesz przeciwników (możesz ich oznaczyć za pomocą wzroku orła) z lewej strony - w łatwy sposób dokonasz tego wskakując na stojące obok wagony z węglem, a następnie przesuwając się wzdłuż drewnianego ogrodzenia. Skorzystaj z wyciągu i wyskocz na samą górę, aktywując przerywnik. Pozostając na górze nie zapomnij także o użyciu wzroku orła. Na koniec zeskocz do stogu siana. Poczekaj aż pobliscy strażnicy skończą rozmowę, a następnie zagwizdaj i zabij najbliższego z nich.

Następnie kieruj się w stronę laboratorium. Jeżeli chcesz wykonać zadanie poboczne, wybierz drogę z lewej strony, gdzie znajdziesz dwóch wrogów rozmawiających pod platformą z beczkami. Rzuć w nią nożem, a ta spadnie na ich głowy. Kolejną z nich znajdziesz nieco z prawej strony tego miejsca, pod budynkiem, do którego prowadzi wiele wyświetlanych przez mapę wejść.

Teraz wejdź do wskazanego budynku, jednym z kilku możliwych przejść. W jednym z pomieszczeń na końcu znajdziesz skrzynię, a w niej między innymi Bomby dymne (po drodze uważaj na dwóch strażników). Zaopatrzony w nowy gadżet skieruj się schodami do samej góry, gdzie przesłuchiwany jest pewien strażnik. Stojąc za przeciwnikami skorzystaj z bomby, aby ich na chwilę ogłuszyć, co wykorzystaj do szybkiej egzekucji.
Po rozmowie Twoim zadaniem będzie odszukanie klucza. Najszybciej w rejon zainteresowania dostaniesz się po dachach - zmiejsca rozmowy ze strażnikiem wyjdź na szklany dach, a po nim przeskocz na kolejne, ignorując wrogów znajdujących się poniżej.

W magazynie użyj wzroku orła, aby zlokalizować znajdującego się na samym dole dżentelmena, który posiada klucz. Twoim zadaniem jest jego kradzież. Blisko znajdziesz się, jeżeli zejdziesz pod barierkę (miejsce pokazane na screenie, schodząc niżej miniesz skrzynię z Bombą dymną). Wykorzystaj moment, gdy dający instrukcję strażnik będzie odwrócony tyłem i dokonaj kradzieży (możesz też zabić z tego miejsca klucznika i przeszukać jego ciało). Po zdobyciu klucza udaj się w stronę laboratorium (zbiegnij na sam dół, trzymając się lewej strony - po drodze miniesz pojedynczego przeciwnika oraz skrzynkę).

Zaraz po osiągnięciu wyjścia spójrz w prawą stronę, a zauważysz wiszące beczki. Możesz tutaj poczekać chwilę i zrzucić je za pomocą noża, gdy pobliski przeciwnik stanie tuż pod nimi. Następnie wyjdź na budynek znajdujący się z lewej strony. Idąc wzdłuż niego (przeskakuj na kolejne wystające elementy, pod sobą mijając dwójkę rozmawiających przeciwników) trafisz do miejsca pokazanego na screenie. Możesz tutaj skorzystać z okazji i zrzucić beczki na dwójkę bijących się poniżej przeciwników, co powinno wystarczyć (jeżeli wcześniej korzystałeś już z tej metody) do zaliczenia zadania pobocznego w tej misji. Stąd możesz także wykorzystać dach, aby przejść na drugą stronę i wejść do dużego magazynu.

W środku znajduje się kilku pojedynczo spacerujących wrogów, których w każdym przypadku możesz bezproblemowo zajść od tyłu. Wykrycie nie skutkuje negatywnimi efektami, jedynie koniecznością walki z przeciwnikim i ewentualnie biegnącymi mu na pomoc kolegami. Kieruj się na sam koniec pomieszczenia, po drodze mijając skrzynkę - możesz z niej zabrać Bombę dymną. Ta przyda się na końcu, aby z łatwością zabić pojedynczego przeciwnika stojącego przed drzwiami prowadzącymi do laboratorium. Wejdź do środka i zjedź windą na dół, przy okazji wykujpując umiejętność Podwójne zabójstwo.

Z wykupionej umiejętności skorzystaj od razu po zjechaniu na dół - zajdź przeciwników od tyłu i wykonaj zwyczajny atak, a postać Evie automatycznie wykona egzekucję obu panów. Kolejnego pojedynczego przeciwnika znajdziesz zaraz za winklem, z prawej strony. Kawałek wyżej natkniesz się na jeszcze dwóch odwróconych tyłem wrogów - po ich wyeliminowaniu idź cały czas przed siebie, skacząc dalej po kolejnych rurach. Ostatecznie dotrzesz do miejsca, w którym włączony zostanie przerywnik uaktualniający zadanie.

Twój cel znajduje się w kolejnym pomieszczeniu. Przejdź do końca korytarza, gdzie po drugiej stronie znajduje się dwóch przeciwników, a kolejny spceruje poniżej. Po lampie możesz szybko przeskoczyć na drugą stronę, bądź dokonać likwidacji z góry (uważaj, gdyż po odwróceniu się strażnik może Cię zauważyć).

Po wyeliminowaniu tych przeciwników dalsza droga bez przeszkód zaprowadzi Cię do drabiny (nie schodź po schodach), skąd możesz przeskoczyć na belki znajdujące się tuż nad głową Brewstera. Dokonanie zabójstwa z tego miejsca jest formalnością (screen).

Po udanym zamachu pora na ewakuację. Ta nie jest wymagająca - w pierszej części szybko biegnij do kolejnych punktów, aby uniknąć eksplozji. W gruzach natomiast spokojnie poruszaj się do przodu, a na końcu wespnij się na powierzchnię, co zakończy misję.
Wyzwania
Zabij wrogów za pomocą wiszących beczek (5) - wiszące platformy znajdziesz w kilku miejscach. Wykorzystaj nóż, aby je zrzucić, zabijając przeciwników stojących poniżej.
Zabij Brewstera z powietrza - w pomieszczeniu z Brewsterem zakradnij się na belki znajdujące się tuż nad naukowcem, skąd możesz dokonać egzekucji, zeskakując niżej.
0
Komentarze czytelników
paTT1 Junior
Mam problem z śledztwem ,,morderstwo w pałacu " otóż gdy kończyłem zadanie wyskoczył błąd który spowodował wyłączenie PlayStation 4 kiedy znów włączyłem konsole śledztwo jest niemożliwe do zrobienia bo nie mogę go włączyć nawet ikona się nie pokazuje...Czy mogę włączyć jeszcze w jakiś sposób to zadanie czy raczej nie ?Jeśli tak to jak z góry dziękuję za odpowiedź
Mloody93 Junior
Mam pytanie.. Czy jest ktoś wstanie wykonać drugą część zadania? "Odłącz wagon ze wsparciem"
Żeby zrobić 1/2 to nie problem, ale już drugiego wagonu nie zalicza, próbowałem każdej możliwej opcji i nic.. Szukam na necie jak to zrobić ale nigdzie nie ma screena pokazującego, że ktoś ma 2/2, ani żadnych filmików z tą misją... Ktoś to w ogóle dał radę zrobić?
premium084423011 Junior
Ja mam problem w postaci tego że za każdym razem gdy wchodzę do pociągu Jacob albo Evie mówią coś o liście a ja za cholerę nie mogę go znaleźć i boję się że pomine coś ciekawego proszę o pomoc !!!!
marcin.997 Centurion
W misji Badania i rozwój musimy odłączyć tylko te co mają dach i misję zaliczy ...
ang3lo Junior
Przy zakłóceniu helixa nr 30 przelatuję przez nie ręką i go nie zbiera. Miał ktoś już ten problem?
zanonimizowany1334610 Junior
czy żeby przejść na 100% trzeba odblokować wszystkie atuty?
GanjaTeam1998 Junior
Jak mam używać haka z linka nie mogę zdobyć ostatnio helixa w Whitechapel ?
jebacp Junior
Ta gra to śmieszne gó**o tyle lat po premierze jakieś dodatki itp A nadal błędy w misjach nie moge nikogo oskarżyć w misji z polkownikiem choć zrobiłem wszystko tak samo jak w opisie nic tylko odinstalować to scierwo bez ukończenia nie polecam 0 na10
nieosiagalnaax3 Junior
Hej, mam problem, proszę o pomoc, robię misję w sekwencji 5 ( fabuła ) i rozdział KONIEC TRASY , drugi punkt za zabicie celu tylko ze trzeba wejsc sekretnym przejsciem, nie zalicza mi choc punkt nad pociagiem wskazuje aby tam stanac i wtedy Jacob wskakuje przez szklany sufit zabijajac cel , i nie zalicza, ktos mial taki problem ? Gra sama wskazuje zeby wejsc tym wlasnie wejsciem. Bo to jedyny slaby punkt w tym wagonie pociagowym. z gory dzieki za pomoc ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
