Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stolica w Might & Magic Heroes VI | Miasta poradnik Might & Magic: Heroes VI

Odpowiednia rozbudowa miasta jest kluczem do zwycięstwa - tak w Heroes VI, jak i w poprzednich częściach cyklu. Żaden bohater nie jest w stanie pokonać wroga, jeżeli nie dysponuje odpowiednią ilością wojska - ta prosta zasada stoi u podstawy rozwoju wszystkich naszych siedzib. W najnowszej części sagi rozwój zamków jest jeszcze istotniejszy - głównie ze względu na wspólną pulę jednostek oraz fakt istnienia stref kontroli - jeżeli utracimy jakieś miasto, to razem ze wszystkimi przylegającymi do niego kopalniami.

Tak wygląda w pełni rozbudowane miasto. - Stolica w Might & Magic Heroes VI | Miasta - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Tak wygląda w pełni rozbudowane miasto.

Z powyższych uwag wynika jeden, oczywisty wniosek - rozbudowie miasta trzeba poświęcić wiele rozwagi i namysłu. W następnych akapitach wyjaśnię, jak należy zarządzać włościami w taki sposób, aby zawsze osiągnąć sukces.

Stolica

Stolica, czyli nasza pierwsza siedziba, musi nam służyć do wszystkiego. Posiadając tylko jedno miasto, nie możemy pozwolić sobie na zbytnie ukierunkowanie go tylko w jedną stronę: jeżeli będziemy inwestować wyłącznie w wojsko, szybko zbankrutujemy, jeśli natomiast przesadzimy z ekonomią, padniemy ofiarą agresywnych przeciwników. Z tej też przyczyny najlepszą drogą wydaje się być zrównoważona taktyka rozwoju - powinniśmy próbować wszystkiego po trochu, oczywiście odpowiednio dostosowując nasze założenia do zaistniałej sytuacji.

Zawsze warto przejąć okoliczne siedliska potworów - dostarczą nam one dodatkowych oddziałów. - Stolica w Might & Magic Heroes VI | Miasta - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Zawsze warto przejąć okoliczne siedliska potworów - dostarczą nam one dodatkowych oddziałów.

Z reguły rozbudowę stolicy najlepiej rozpocząć od jednej struktury służącej rekrutacji potworów - chodzi o to, by bohater, którego zadaniem jest w tym momencie przejmowanie kopalni, miał czym walczyć. W drugiej turze zawsze należy zainwestować w radę miasta - w ten sposób powiększymy dwukrotnie przychód w złocie z naszego zamku. Dalszy rozwój zależy już od sytuacji na mapie przygody - jeżeli widzimy, że nasz heros może bez problemu przejąć pobliskie kopalnie, a my sami posiadamy dużo drewna i kamieni, powinniśmy wybudować ratusz. Ten daje nam aż 2000 sztuk złota na turę, sam jednak kosztuje bardzo dużo - 5000 złota oraz po 5 sztuk drewna i kamienia. Z tej też przyczyny, jeżeli nie musimy się jeszcze przejmować brakami na koncie, a nie posiadamy zbyt wiele surowców innych niż złoto, powinniśmy wznieść któryś z budynków służących rekrutacji wojsk. W tym momencie szczególnie polecam jednostki leczące (o ile jeszcze ich nie posiadamy) - dają one ogromną przewagę na początku gry, sprawiając, że nasze armie nie będą szczupleć mimo kolejnych bitew.

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie