Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI

Umiejętności maga

Wojownicy i magowie dysponują podobnymi drzewkami rozwoju - różnice są jednak dość zauważalne. W zależności od swojej klasy, bohaterowie będą mieli dostęp do rozszerzonego, lub okrojonego zestawu umiejętności - czarownicy specjalizują się w sferze Magii, natomiast wojowie w sferze Mocy. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by mag zajmował się wojaczką - musi on jednak pamiętać o tym, że dostęp do najpotężniejszych umiejętności z tej kategorii będzie dla niego zamknięty (odwrotna sytuacja ma miejsce w przypadku wojowników).

Oto wykaz wszystkich umiejętności ze sfery Magii, wraz z ich charakterystykami. Wartości liczbowe są szacunkowe - zależą bowiem od poziomu i umiejętności bohatera (w tym przypadku: 15 poziom herosa, 21 mocy magicznej).

Powietrze

Dostępne dla: Przystań, Świątynia, Twierdza, Nekropolia, Inferno

Nazwa - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Koszt many

Opis

Uwagi

Wichry I - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wichry I

Łzy

1

15

Wszyscy wrodzy strzelcy otrzymują karę -18% do zadawanych obrażeń. Efekt działa przez 5 tur.

Przydatne tylko, jeżeli walczymy z dużymi zgrupowaniami jednostek strzelających - czyli rzadko.

Wichry II - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wichry II

Łzy

2

0 (umiejętność pasywna)

Wszystkie jednostki, na które został rzucony czar wichry I, otrzymują 224 punktów obrażeń oraz zostają ogłuszone. Wymaga wichrów I.

Dość przydatne wzmocnienie czaru - jeżeli zainwestowaliśmy w pierwszy poziom, warto skorzystać też z drugiego.

Przywołanie żywiołaków powietrza - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Przywołanie żywiołaków powietrza

Łzy

3

45

Przyzywa 9 żywiołaków powietrza.

Jednostka ta zadaje obrażenia od łańcucha piorunów - jest więc bardzo potężna. Z drugiej strony - jest to czar trzeciego poziomu - możemy mieć znacznie lepsze.

Magia powietrza I - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia powietrza I

Neutralna

1

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery powietrza.

Jeżeli zamierzamy specjalizować się w tej szkole magii - warto.

Magia powietrza II - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia powietrza II

Neutralna

2

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery powietrza. Wymaga magii powietrza I.

J.w.

Magia powietrza III - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia powietrza III

Neutralna

3

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery powietrza. Wymaga magii powietrza II.

J.w.

Uziemienie - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Uziemienie

Neutralna

1

15

Wrogie jednostki latające tracą tę umiejętność na 5 tur. Mogą tylko chodzić na niewielkich dystansach.

W grze występuje raczej niewiele jednostek latających (około 15% ogółu) - raczej nie warto.

Strzały burzy - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Strzały burzy

Krew

1

15

Wybrana jednostka strzelająca nie otrzymuje negatywnych modyfikatorów za odległość od celu, a dodatkowo zadaje o 40% więcej obrażeń przez 2 tury.

Premia do ataku jest naprawdę pokaźna - warto.

Błyskawica - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Błyskawica

Krew

2

30

Zadaje 426 obrażeń od powietrza wybranej istocie.

Cios jest dość potężny, ale wymaga rozwiniętego bohatera - umiarkowanie opłacalne.

Łańcuch piorunów - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Łańcuch piorunów

Krew

3

45

Zadaje 466 obrażeń od powietrza wybranej jednostce, a następnie przeskakuje jeszcze na dwie następne. Z każdym przeskokiem obrażenia maleją o połowę. Wymaga błyskawicy.

Czary 3 poziomu powinny wzmacniać naszą armię, albo szkodzić wrogiej - zadawanie obrażeń na tym etapie gry nie ma sensu.

Grzmot - Umiejętności maga - powietrze w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Grzmot

Krew

2

0 (umiejętność pasywna)

Wszystkie obrażenia od powietrza, zadane przez bohatera lub jego armię, mają 75% szans na ogłuszenie zaatakowanych jednostek.

Ciekawie komponuje się z wichrami II i przywołaniem żywiołaków powietrza.