Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Twierdza - Wprowadzenie w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Mieszkańcy Twierdzy to uciekinierzy z cywilizowanego świata - Twierdza - Wprowadzenie w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Mieszkańcy Twierdzy to uciekinierzy z cywilizowanego świata. Stworzeni przez magów z Siedmiogrodu, przez stulecia poniżani i wykorzystywani, w końcu uzyskali niepodległość. Nie jest to jednak łatwa wolność: barbarzyńcy osiedlili się bowiem na nieprzystępnych wyspach Pao oraz bezlitosnych pustyniach dalekiego wschodu. Co gorsza, dzikusi powstali w wyniku niecnych, magicznych eksperymentów, przez co większość z nich posiada w sobie kroplę demonicznej krwi. Teraz muszą mierzyć się ze swoim mrocznym dziedzictwem - potężną mocą, której aż strach się bać.

Poróżnieni między sobą, kłótliwi i wojowniczy mutanci poszukują dowódcy, który poprowadzi ich do boju. Siła mięśni i odwaga to nie wszystko - potrzebny jest jeszcze intelekt, który przekuje te surowce w skuteczną broń. Właśnie tutaj znajduje się miejsce dla gracza: prawdziwego władcy odrzuconych.

Przewodzenie dzikim hordom to niełatwe zadanie - na rządnych sławy śmiałków czeka wiele trudnych wyzwań. Dlatego też stworzyliśmy poniższy poradnik, dzięki któremu żadne wyzwanie nie będzie dla gracza zbyt wymagające.

Zawartość niniejszego poradnika

Kompletna solucja do kampanii Twierdzy wraz ze wszystkimi jej wariantami i wyborami fabularnymi.

Szczegółowe opisy jednostek i ich zastosowania na polu bitwy.

Lista budowli dostępnych w miastach.

Plan rozbudowy metropolii.

Porady dotyczące rozwoju bohaterów.

Opis czarów i umiejętności.

Uwaga: Poradniki Might & Magic: Heroes VI dotyczą poszczególnych frakcji.

Dla ułatwienia nawigacji po poradniku, zastosowano oznaczenia kolorystyczne:

Niebieski - umiejętności i czary

Brązowy - jednostki

Zielony - budynki

Pomarańczowy - przedmioty

Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2.

Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)