Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Goblin / goblin łowca | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Goblin/goblin łowca

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Goblin - Goblin / goblin łowca | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Goblin
Zabójcze pułapki: stworzenie zastawia wnyki o wielkości jednego pola - Goblin / goblin łowca | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zabójcze pułapki: stworzenie zastawia wnyki o wielkości jednego pola. Jeśli przeciwnik w nie wejdzie, otrzyma 2 punkty obrażeń (za każdego goblina w oddziale) oraz straci 4 punkty ruchu do końca tury.

Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi).

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

80 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Goblin łowca - Goblin / goblin łowca | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Goblin łowca
Zabójcze pułapki: stworzenie zastawia wnyki o wielkości jednego pola - Goblin / goblin łowca | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zabójcze pułapki: stworzenie zastawia wnyki o wielkości jednego pola. Jeśli przeciwnik w nie wejdzie, otrzyma 2 punkty obrażeń (za każdego goblina w oddziale) oraz straci 4 punkty ruchu do końca tury.

Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi).

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Atak z zaskoczenia: goblin łowca zadaje o połowę więcej obrażeń celom, które są unieruchomione.

115 złota

Gobliny to jedne z najsłabszych jednostek w grze - posiadają bardzo skromną ilość punktów życia, kiepski pancerz i żenujący atak (w dodatku ograniczony przez niewielki zasięg strzału) - Goblin / goblin łowca | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Gobliny to jedne z najsłabszych jednostek w grze - posiadają bardzo skromną ilość punktów życia, kiepski pancerz i żenujący atak (w dodatku ograniczony przez niewielki zasięg strzału). Ich siłą nie jest więc jakość, a ilość - kiedy zgromadzą się w większą armię, potrafią stać się równorzędnym przeciwnikiem dla wielu potężniejszych wrogów.

Sporą zaletą goblinów jest możliwość zastawiania pułapek na przeciwnika - dzięki temu mogą łatwo zatrzymać wrogą szarżę. Chociaż wnyki zadają niewielkie obrażenia, nie można ich lekceważyć - odpowiednio rozstawione, mogą przeważyć o losach całej bitwy.