Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

1 misja - mapy | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

1 misja - mapy

M1 - Mapa fabularna: powierzchnia

X - początek misji - 1 misja - mapy | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

X - początek misji

1 - demony (zadanie Doniesienia o demonach)

2 - miasto (zadanie Doniesienia o demonach)

3 - kopalnie (zadanie Bohater Inferna)

4 - oddział orków

5 - sukkub Daeva (zadanie Bohater Inferna)

6 - zejście do podziemi (patrz mapa M2)

7 - wyjście z podziemi (patrz mapa M2)

8 - Toghrul (zadanie Krew demonów)

M2 - Mapa fabularna: podziemia

X - zejście z powierzchni (patrz mapa M1) - 1 misja - mapy | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

X - zejście z powierzchni (patrz mapa M1)

1 - wojenny róg legionów (zadanie Róg)

2 - siedziba nieumarłych

3 - przodek

4 - wyjście na powierzchnię (patrz mapa M1)

M3 - Mapa obiektów: powierzchnia

1 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe - 1 misja - mapy | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

2 - tartak (przynosi 2 sztuki drewna na turę)

3 - stary szkielet (można przy nim znaleźć skarb)

4 - miasto (Przystań)

5 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

6 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

7 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

8 - zbrojmistrz (daje bohaterowi +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

9 - kopalnia kamieni (przynosi 2 sztuki kamienia na turę)

10 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota na turę)

11 - kopalnia kryształów (przynosi 1 kryształ na turę)

12 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 punktów doświadczenia. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

M4 - Mapa obiektów: podziemia

1 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie - 1 misja - mapy | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

2 - piramida (znajduje się tu oddział nieumarłych pilnujący skarbów lub strzegący więźniów)

3 - symbol Arkatha (daje bohaterowi +5 do obrony oraz obrony przed magią na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

4 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)