Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

2 misja - Cesarski testament

W głąb krainy. - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
W głąb krainy.

Zadanie główne: Wilki u bram

Cele: zabicie kuszników przy kopalni kamieni, zdobycie twierdzy wroga, przejście przez portal, pokonanie trzech wrogich herosów

Nagroda: 2500 XP

Sytuacja się zagęszcza - Imperator postanowił wyrzucić wszystkich orków z terenów swojego władztwa. Sławoj, zaprzyjaźniony z Kraalem, nie może na to przystać. Rusza do walki z siepaczami Imperatora.

Orkowie nie są zachwyceni interwencją władz - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Orkowie nie są zachwyceni interwencją władz
A władze nie są zachwycone obecnością orków - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
A władze nie są zachwycone obecnością orków

Zanim zacznie się śmiertelny bój, trzeba zgromadzić odpowiednie siły. Z tego tez powodu odbijamy kopalnię kamieni z rąk wrogich kuszników (M5,2). Następnie rozglądamy się po okolicy - dookoła naszego zamku znajdziemy sporo skarbów oraz oddział wiernych nam gwardzistów, którzy chętnie się do nas przyłączą.

Zaczynamy biednie - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Zaczynamy biednie
Ale po chwili wzbogacimy się na kopalniach - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ale po chwili wzbogacimy się na kopalniach

Następnie zmierzamy na południe, eliminując wszystkich wrogów na naszej drodze (warto równocześnie rozwinąć miasto). Kiedy będziemy znajdować się przy wielkiej bramie (M5,3), aktywują się zadania Rozbuduj Mauzoleum oraz Niespokojny duch.

Aby przejść przez bramę, będziemy musieli rozwinąć - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Aby przejść przez bramę, będziemy musieli rozwinąć

nasze miasto

Na nowych terenach znajdziemy masę skarbów - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Na nowych terenach znajdziemy masę skarbów

Po wykonaniu tego pierwszego, będziemy mogli przejść na nowe tereny. Niestety, nie możemy przejąć okolicznych budynków - należą one do naszego wroga. Aby je przejąć, będziemy musieli zdobyć jego fort, znajdujący się dalej na południu (M5,4). Zanim jednak przejdziemy do oblężenia, jak zawsze warto rozejrzeć się po okolicy - przy fortyfikacji wroga znajdziemy dwa przydatne artefakty, strzeżone przez niezbyt silne żywiołaki.

Oto i wrogi fort - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Oto i wrogi fort
Przy okazji warto powalczyć o okoliczne skarby - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Przy okazji warto powalczyć o okoliczne skarby

Po zdobyciu umocnień i przejściu przez portal, czeka nas walka z oddziałem Przystani - aby wygrać, musimy pod koniec bitwy posiadać przynajmniej jednego siepacza. Nie jest to zbyt duże wyzwanie (o ile nie rzucamy go na pierwszą linię walki), więc starcie szybko zakończy się naszym zwycięstwem.

Bratobójcza walka - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Bratobójcza walka
Oddziały Imperatora spróbują nam przeszkodzić - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Oddziały Imperatora spróbują nam przeszkodzić

W tym momencie otrzymamy nowy cel - pokonanie trzech herosów wroga. Warto nieco uzupełnić naszą armię, zanim ruszymy w bój - na szczęście brama na zachód (M5,5) została otwarta i możemy wygodnie wrócić do naszego zamku (M5,1). Przy okazji warto porozmawiać z pobliskim orkiem (patrz: zadanie Szczeniak w niewoli; M5,6) oraz pokonać żywiołaki wiatru (Skradzione skarby; M5,9).

Rozmieszczenie herosów zostało zaznaczone na naszej mapie - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Rozmieszczenie herosów zostało zaznaczone na naszej mapie
Dwóch bohaterów na raz - przepysznie! - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Dwóch bohaterów na raz - przepysznie!

Pierwszych dwóch herosów spotkamy bardzo szybko - jeden będzie krył się przed nami w forcie orków (M5,7), drugi zaś będzie polował na Sławoja - walka z nim jest nieunikniona, acz niezbyt wymagająca. Powinniśmy skupić się na leczeniu naszych oddziałów, wiązaniu wroga walką pośrodku pola bitwy oraz nieustannym ostrzeliwaniem go przy pomocy kuszników. Po zwycięskich bojach będziemy mieli dwóch wrogów z głowy.

Ładysława posiada dość silną armię - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ładysława posiada dość silną armię...

jednak szybko ulegnie naszej perswazji - 2 misja - Cesarski testament | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

...jednak szybko ulegnie naszej perswazji.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie