Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ciemność

Dostępna dla: Twierdza, Nekropolia, Inferno

Nazwa - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Koszt many

Opis

Uwagi

Osłabienie - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Osłabienie

Łzy

1

10

Redukuje obrażenia zadawane przez daną jednostkę o 24%. Efekt działa przez 5 tur.

Dość przydatne na początku gry.

Masowe osłabienie - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowe osłabienie

Łzy

2

40

Redukuje obrażenia zadawane przez wszystkie wrogie jednostki o 9%. Efekt działa przez 5 tur. Wymaga osłabienia.

Raczej nie zauważymy różnicy, chociaż umiarkowanie warto.

Przywołanie żywiołaków ciemności - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Przywołanie żywiołaków ciemności

Łzy

3

45

Przyzywa 6 żywiołaków ciemności.

Za taką ilość many zdecydowanie nie warto.

Przerażenie - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Przerażenie

Łzy

3

45

Wybrana jednostka wroga cofa się przed armią bohatera, ponadto traci następną turę i przez trzy następne otrzymuje negatywne modyfikatory -19% do zadawanych obrażeń, obrony, obrony przed magią oraz -19 do morale i szczęścia.

Zdecydowanie najpotężniejszy czar w grze. Brać w ciemno.

Magia ciemności I - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ciemności I

Neutralne

1

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ciemności.

Jeżeli zamierzamy specjalizować się w tej szkole magii - warto.

Magia ciemności II - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ciemności II

Neutralne

2

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ciemności. Wymaga magii ciemności I.

J.w.

Magia ciemności III - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ciemności III

Neutralne

3

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ciemności. Wymaga magii ciemności II.

J.w.

Agonia - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Agonia

Krew

1

15

Zainfekowany oddział wroga otrzymuje 117 obrażeń przez trzy tury, ilekroć podejmuje jakiekolwiek działanie. Działa tylko na żywe oddziały.

Dość silna trucizna - są jednak lepsze czary zadające obrażenia.

Masowa agonia - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa agonia

Krew

2

40

Zaraża chorobą wszystkie oddziały wroga - otrzymują one 43 punkty obrażeń każdej tury przez 3 tury. Działa tylko na żywe oddziały. Wymaga Agony.

43 obrażeń to zdecydowanie za mało - nie opłaca się.

Zawładnięcie - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zawładnięcie

Krew

3

45

Bohater przejmuje kontrolę nad wybraną jednostką na okres jednej tury. Jeżeli otrzyma ona obrażenia, czar przestaje działać.

Przydaje się do eliminacji wroga przy pomocy jego własnych oddziałów - jeżeli mamy dużo many, warto zainwestować.

Rozpacz - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Rozpacz

Krew

1

15

Obniża morale celu o 44 na 4 tury. Niweluje wszystkie pozytywne efekty wpływające na morale.

Umiarkowanie opłacalne, jeżeli walczymy z jednym przeciwnikiem.

Masowa rozpacz - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa rozpacz

Krew

2

40

Obniża morale wszystkich oddziałów wroga o 14 na 4 tury. Niweluje wszystkie pozytywne efekty wpływające na morale. Wymaga rozpaczy.

Premia nie jest zbyt duża, ale i tak jest to niezły czar.

Wysysanie życia - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wysysanie życia

Krew

1

15

Wybrana jednostka wysysa życie z zaatakowanego wroga. Odzyskane punkty życia stanowią 43% zadanych obrażeń. Efekt działa przez 4 tury.

Bardzo potężny czar, czyniący daną jednostkę prawie nieśmiertelną.

Masowe wysysanie życia - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowe wysysanie życia

Krew

2

40

Wszystkie jednostki w armii bohatera wysysają życie z zaatakowanych wrogów. Odzyskane punkty życia stanowią 16% zadanych obrażeń. Efekt działa przez 4 tury.

Jeden z najpotężniejszych czarów w grze - brać w ciemno.

Oczyszczenie - Umiejętności maga - ciemność w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Oczyszczenie

Krew

2

30

Zdejmuje wszystkie pozytywne efekty z jednostek na wybranym obszarze (4x4 pola) i sprawia, że przez następnych kilka tur (ilość zależna od Magic Power bohatera) nie będzie można na nie nałożyć kolejnych.

Niesamowicie potężny czar, wybijający przeciwnikom większość atutów z ręki. Idealna broń przeciwko wrażym magom.