Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Koralowa kapłanka / Perłowa kapłanka | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Koralowa kapłanka/Perłowa kapłanka

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Koralowa kapłanka - Koralowa kapłanka / Perłowa kapłanka | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Koralowa kapłanka
Uzdrawiające fale: leczy 3 punkty obrażeń wybranej jednostki (na każdą kapłankę w oddziale), dodatkowo zdejmuje jeden losowy negatywny efekt z celu - Koralowa kapłanka / Perłowa kapłanka | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Uzdrawiające fale: leczy 3 punkty obrażeń wybranej jednostki (na każdą kapłankę w oddziale), dodatkowo zdejmuje jeden losowy negatywny efekt z celu. Umiejętność działa przez 3 tury.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

110 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Perłowa kapłanka - Koralowa kapłanka / Perłowa kapłanka | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Perłowa kapłanka
Uzdrawiające fale: leczy 3 punkty obrażeń wybranej jednostki (na każdą kapłankę w oddziale), dodatkowo zdejmuje jeden losowy negatywny efekt z celu - Koralowa kapłanka / Perłowa kapłanka | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Uzdrawiające fale: leczy 3 punkty obrażeń wybranej jednostki (na każdą kapłankę w oddziale), dodatkowo zdejmuje jeden losowy negatywny efekt z celu. Umiejętność działa przez 3 tury.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Oczy meduzy: atak perłowej kapłanki zmniejsza inicjatywę celu o 20 na 2 tury.

150 złota

Mimo pozorów, to właśnie kapłanki są najważniejszą jednostką w całej armii Świątyni - Koralowa kapłanka / Perłowa kapłanka | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Mimo pozorów, to właśnie kapłanki są najważniejszą jednostką w całej armii Świątyni. Bardzo potężny czar leczniczy, uzdrawiające fale, daje ogromną przewagę podczas bitewnej zawieruchy. Dzięki niemu, nawet najkrwawsze i najbardziej zacięte starcia można kończyć bez strat własnych.

Co ciekawe, czar rzucany przez kapłanki działa aż przez trzy tury - można więc obdzielić nim kilka oddziałów, nie martwiąc się o najbliższą przyszłość. Jedynym minusem jest tu niestety fakt, że moc kapłanek szybko się kończy (mogą użyć swej umiejętności jedynie dwa razy na bitwę) - wówczas jednak świetnie sprawdzają się jako strzelcy.

Jeżeli ulepszymy tę jednostkę, jej strzały będą dodatkowo zmniejszać inicjatywę wroga, co jest bardzo przydatne podczas walki z niewielkimi zgrupowaniami przeciwników.