Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

4 misja - Bitwa przegrana i wygrana

Przyszła pora na ostateczne starcie z demonami. - 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Przyszła pora na ostateczne starcie z demonami.

Stolica państwa ludzi została oblężona przez piekielne hordy - tylko Anton, wraz ze swoimi towarzyszami, jest w stanie stawić czoło przeważającym siłom wroga.

Zadanie główne: Demony u bram

Cele: podbić najbliższe miasto

Nagroda: 25000 XP, +2 do obrony, +2 do obrony przed magią

Misja jest prosta jak konstrukcja cepa - wystarczy dotrzeć do pierwszego miasta opanowanego przez demony (M12,2) i zdobyć je. Armia wroga co prawda jest dość liczna, jednak jej poczynaniami nie kieruje żaden bohater. Jako, że na naszych usługach posiadamy potężnego Antona, losy starcia są z góry przesądzone: wystarczy ustawicznie leczyć naszą armię i zadawać jak najwięcej obrażeń przeciwnikowi.

Oto i nasz cel. - 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Oto i nasz cel.
Po zdobyciu miasta powinniśmy kontynuować ekspansję. - 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Po zdobyciu miasta powinniśmy kontynuować ekspansję.

Zadanie główne: Przerwanie oblężenia

Cele: zdobyć i przebudować cztery miasta Inferno, przejąć forty dookoła Sokolego Gniazda

Nagroda: 40000 XP, napierśnik strażnika (+4 do obrony, wszystkie oddziały w armii bohatera są odporne na obrażenia w trzech pierwszych turach każdej bitwy)

Naszym celem jest zdobycie czterech miast (M12,3), które otaczają stolicę państwa ludzi. Zadanie to jest nie tyle trudne, co bardzo czasochłonne - nieustannie musimy spodziewać się ataków ze wszystkich stron, a kolejne twierdze zdobywać jedną po drugiej. Cierpliwość będzie naszą podstawową cnotą - nie powinniśmy szarżować, lecz rozważnie planować kolejne ruchy.

Demony na dobre zadomowiły się w naszym królestwie. - 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Demony na dobre zadomowiły się w naszym królestwie.
Na szczęście szybko je wyplenimy. - 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Na szczęście szybko je wyplenimy.

Pierwsze z wrogich miast znajdziemy na północnym wschodzie - niedaleko twierdzy (M12,2), którą zdobyliśmy w zadaniu Demony u bram. Zdobycie umocnionej fortecy z pewnością nie będzie prostym zadaniem, dlatego też powinniśmy wcześniej odpowiednio rozbudować naszą armię - szczególnie istotne będą dla nas ajglaje, dzięki którym będziemy mogli bezkarnie nękać wroga schowanego za murami. Ustawiczny ostrzał kusznikami, szturm gwardzistami i krzyżowcami oraz lecznicze czary kapłanek - oto przepis na zwycięstwo.

Nie możemy zapomnieć o konwersji. - 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nie możemy zapomnieć o konwersji.
Szybko zdobędziemy przewagę nad wrogiem. - 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Szybko zdobędziemy przewagę nad wrogiem.

Pozostałe miasta Inferno (M12,3) możemy zdobywać w dowolnej kolejności - nie ma to w zasadzie żadnego znaczenia. Musimy przy tym pamiętać, aby cały czas bronić włości, które zdążyliśmy już zdobyć - wynajęcie kilku herosów z pewnością będzie rozsądnym zabiegiem. Warto również wykonać zadania Przepowiednia oraz Wsparcie - znacząco ułatwią nam one ekspansję.

Podczas tego scenariusza stoczymy dziesiątki walk z potworami. - 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Podczas tego scenariusza stoczymy dziesiątki walk z potworami.

Podczas oblężeń wrogich twierdz powinniśmy przede wszystkim skupić się na eliminacji strzelców wroga (zwłaszcza matek roju, które potrafią się rozmnażać) oraz likwidacji piekielnych bram. Do obu tych zadań idealnie nadają się kusznicy oraz ajglaje, jednak w skrajnych sytuacjach możemy też pokusić się o bardziej zdecydowane działania, w postaci ataku niebian i gryfów na wewnętrzny plac atakowanego zamczyska. Oczywiście nie możemy zapominać o leczeniu naszych oddziałów - jak zawsze będzie to dla nas podstawą.

Ostateczna droga do zwycięstwa otworzy się do nas dopiero po zdobyciu fortów. - 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ostateczna droga do zwycięstwa otworzy się do nas dopiero po zdobyciu fortów.

Kiedy wszystkie cztery miasta zostaną zdobyte, brama (M12,4) do Sokolego Gniazda zostanie otwarta - aby dotrzeć do stolicy, będziemy musieli zdobyć ostatnie dwa forty wroga (M12,5). Te na szczęście nie będą dla nas żadnym wyzwaniem - na tym etapie rozgrywki z pewnością zmasakrujemy ich obronę samą naszą masą. Kiedy obie fortyfikacje zostaną zdobyte, zadanie zakończy się, a my otrzymamy ostatnią misję w kampanii Przystani - Męstwo Gryfów.

Zadanie główne: Przepowiednia

Cele: zejść do podziemi, podbić tamtejsze miasta i uratować cesarzową

Nagroda: 55000 XP, anielskie przymierze (+3 do siły ataku)

Misja ta aktywuje się, kiedy dotrzemy w okolicę zejścia do podziemi (M12,X) - anielica Jezebeth zaproponuje nam wówczas pokonanie demonów w ich własnym siedlisku. Aby to uczynić, powinniśmy zejść do jaskiń pod krainą - tam czeka nas seria starć z potworami.

Cztery oblężenia - co to dla nas? - 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Cztery oblężenia - co to dla nas?
Nie zapomnijmy o konwersji! - 4 misja - Bitwa przegrana i wygrana | Kampania Przystani w Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nie zapomnijmy o konwersji!

Zostało jeszcze 45% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie