Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

4 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

4 misja - mapy

M11 - mapa fabularna: powierzchnia

1 - żywiołaki ciemności (W cieniu światła) - 4 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - żywiołaki ciemności (W cieniu światła)

2 - neutralne miasta (Niebo i piekło)

3 - miasto Portmeyron (Ostatnie pożegnanie)

X - wyjście z podziemi (patrz M12,X)

X2 - zejście do podziemi (patrz M12,X2)

X3 - wyjście z podziemi (patrz M12,X3)

X4 - teleport (patrz X12,X4)

M12 - mapa fabularna: podziemia

1 - lokacja startowa - 4 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - lokacja startowa

2 - miasto Inferno (Odwet)

3 - niewidzialna biblioteka (W cieniu światła)

X - wyjście na powierzchnię (patrz: M11,X)

X2 - zejście do podziemi (patrz: M11,X2)

X3 - wyjście na powierzchnię (patrz M11,X3)

X4 - teleport (patrz: M11,X4)

M13 - mapa obiektów: powierzchnia

1 - miasto - 4 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - miasto

2 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)

3 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)

4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

5 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)

6 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

7 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)

8 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)

9 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

10 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

11 - kowal (daje bohaterowi +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

12 - piekielna kuźnia (zwiększa siłę ataku i moc magiczną bohatera o 5 na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

13 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

14 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

15 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

16 - posąg centaura (daje bohaterowi premię +5 do punktów ruchu oraz zwiększa obrażenia dystansowe jego armii o 10% na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

17 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

18 - kapliczka rycerstwa (zwiększa zasięg ruchu jednostek podczas bitwy o 1 oraz ich morale o 5. Efekt utrzymuje się przez tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na siedem tur)

19 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

20 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

21 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

22 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

23 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)

24 - handlarz artefaktami (można tu kupować i sprzedawać przedmioty)

25 - piramida (znajduje się tu oddział nieumarłych, którzy pilnują skarbów lub strzegą jeńców)

26 - posąg gryfa (wszystkie latające istoty w armii bohatera otrzymują premię +20% do punktów życia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

27 - martwe pole (w następnej walce żywe istoty w armii przeciwnika otrzymują ujemny modyfikator -10% do punktów życia i wartości ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

28 - obóz barbarzyńców (oddział barbarzyńców strzeże skarbów - po pokonaniu straży będziemy mogli cieszyć się bogactwami)

29 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast otrzymują efekt lodowej zbroi)

30 - stocznia (można tu budować okręty)

31 - chór wiernych (zwiększa przywództwo i moc magiczną bohatera o 5 podczas następnej walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

32 - kapliczka aniołów (zwiększa moc magiczną i przywództwo bohatera o 5 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

33 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

34 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

35 - arena (daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe, ale dopiero po pokonaniu strażników. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

36 - kapliczka demonów (daje premię +5 do siły ataku oraz szczęścia na tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

37 - latarnia morska (dwukrotnie zwiększa ilość punktów ruchu na morzu wszystkich bohaterów gracza, który posiada ten obiekt)

38 - latarnia (zwiększa morale armii bohatera w następnej walce - wartość premii jest zmienna. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

39 - kapliczka lodowej perły (zwiększa inicjatywę armii bohatera o 10. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

40 - symbol Arkatha (daje bohaterowi premię +5 do obrony oraz obrony przed magią na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

41 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

X - wyjście z podziemi (patrz M14,X)

X2 - zejście do podziemi (patrz M14,X2)

X3 - wyjście z podziemi (patrz M14,X3)

X4 - teleport (patrz X14,X4)

M14 - mapa obiektów: podziemia

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP - 4 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

2 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

3 - kapliczka demonów (daje premię +5 do siły ataku oraz szczęścia na tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

4 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

5 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)

6 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

7 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

8 - miasto

9 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

10 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

11 - handlarz artefaktami (można tu kupować i sprzedawać przedmioty)

12 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

X - wyjście na powierzchnię (patrz: M13,X)

X2 - zejście do podziemi (patrz: M13,X2)

X3 - wyjście na powierzchnię (patrz M13,X3)

X4 - teleport (patrz: M13,X4)