Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

2 misja - mapy

M5 - mapa fabularna: powierzchnia

1 - lokacja startowa - 2 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - lokacja startowa

2 - fort (echa zawartego paktu)

3 - brama (echa zawartego paktu)

4 - miasto Haijima (deklaracja niepodległości, echa zawartego paktu)

5 - Changbo (ronin)

6 - siedziba lorda Hiroshi (honor i konieczność)

7 - miasto Sunjo (bliźniacze miasta)

8 - miasto Setsujo (bliźniacze miasta)

9 - Kirin (Kirin)

10 - źródlane nimfy (Kirin, źródlane nimfy)

11 - świątynia (Kirin, źródlane nimfy)

12 - śnieżne efemerydy (Kirin, śnieżne efemerydy)

13 - ciało perłowej kapłanki (Kirin, śnieżne efemerydy))

14 - fort Przystani (wilcy! Won stąd!)

X - zejście do podziemi (patrz mapa M8)

X1 - dwustronny wir wodny (ronin)

X2 - portal dwustronny na wyspę źródlanych nimf

X3 - portal dwustronny na wyspę śnieżnych efemeryd

X4 - dwustronny portal do perłowiej kapłanki

X5 - jednostronny portal do wyjścia X6

X6 - wyjście z portalu X5

X7 - jednostronny portal do wyjścia X8

X8 - wyjście z portalu X7

M6 - mapa obiektów aktywnych: powierzchnia

Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.

1 - miasto - 2 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - miasto

2 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)

3 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)

4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

5 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

6 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie