Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Umiejętności wojownika

Wojownicy i magowie dysponują podobnymi drzewkami rozwoju - różnice są jednak dość zauważalne. W zależności od swojej klasy, bohaterowie będą mieli dostęp do rozszerzonego, lub okrojonego zestawu umiejętności - czarownicy specjalizują się w sferze Magii, natomiast wojowie w sferze Mocy. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by żołnierz parał się magią - musi on jednak pamiętać o tym, że dostęp do najpotężniejszych czarów będzie dla niego niedostępny (odwrotna sytuacja ma miejsce w przypadku czarodziejów).

Oto wykaz wszystkich umiejętności ze sfery Mocy, wraz z ich charakterystykami. Wartości liczbowe są szacunkowe (tutaj zostały podane dla typowego bohatera na 15 poziomie).

Cnoty

Nazwa - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Działanie

Opis

Uwagi

Defensywa I - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Defensywa I

Neutralna

1

Pasywne

Na stałe zwiększa obronę bohatera o 2.

Bardzo przydatna umiejętność, zwłaszcza dla Przystani.

Defensywa II - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Defensywa II

Neutralna

2

Pasywne

Na stałe zwiększa obronę bohatera o 2. Wymaga Defensywa I.

J.w.

Defensywa III - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Defensywa III

Neutralna

3

Pasywne

Na stałe zwiększa obronę bohatera o 2. Wymaga Defensywa II.

J.w.

Dyplomacja - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Dyplomacja

Łzy

1

Pasywne

Zwiększa szansę na przyłączenie się neutralnych istot do armii bohatera, zmniejsza koszt ich rekrutacji o 8%.

Tylko słabe istoty zechcą się do nas przyłączyć, w dodatku rzadko kiedy będą z tego samego zamku, co reszta naszej armii - przyłączenie ich obniży nasze morale.

Charyzmatyczne przywództwo I - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Charyzmatyczne przywództwo I

Neutralna

1

Pasywne

Na stałe zwiększa przywództwo bohatera o 2.

Przydatne, o ile nie gramy nieumarłymi, którzy nie posiadają morale. Szczególnie opłacalne, jeżeli mamy armię złożoną z przedstawicieli różnych ras.

Charyzmatyczne przywództwo II - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Charyzmatyczne przywództwo II

Neutralna

2

Pasywne

Na stałe zwiększa przywództwo bohatera o 2.. Wymaga Charyzmatycznego przywództwa I.

J.w.

Charyzmatyczne przywództwo III - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Charyzmatyczne przywództwo III

Neutralna

3

Pasywne

Na stałe zwiększa przywództwo bohatera o 2.. Wymaga Charyzmatycznego przywództwa II.

J.w.

Wybraniec losu I - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wybraniec losu I

Neutralna

1

Pasywne

Na stałe zwiększa przeznaczenie bohatera o 2.

Znacznie wzmacnia moc naszej armii - warto zainwestować.

Wybraniec losu II - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wybraniec losu II

Neutralna

2

Pasywne

Na stałe zwiększa przeznaczenie bohatera o 2. Wymaga wybrańca losu I.

J.w.

Wybraniec losu III - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wybraniec losu III

Neutralna

3

Pasywne

Na stałe zwiększa przeznaczenie bohatera o 2. Wymaga wybrańca losu II.

J.w.

Oświecenie - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Oświecenie

Neutralna

1

Pasywne

Doświadczenie zdobywane przez bohatera jest większe o 25%.

Tę umiejętność powinniśmy zawsze wybierać jako pierwszą - pozwoli nam szybciej się rozwijać.

Mentorstwo - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Mentorstwo

Neutralna

2

Pasywne

Kiedy bohater z tą umiejętnością spotka zaprzyjaźnionego herosa, przekazuje mu 75% swojego doświadczenia.

Szalenie przydatne na dużych mapach - jeżeli posiadamy doświadczonego bohatera, może on szybko awansować swoich kolegów.

Logistyka - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Logistyka

Neutralna

1

Pasywne

Zwiększa zasięg ruchu bohatera na lądzie o 3 punkty ruchy.

3 punkty to absolutnie niezauważalna różnica - nie warto.

Turysta - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Turysta

Neutralna

2

Pasywne

Podnoszenie surowców i korzystanie z budynków nie zabiera bohaterowi punktów ruchu. Umiejętność wymaga logistyki.

Gdyby nie to, że turystyka wymaga całkowicie nieprzydatnej logistyki, byłaby to całkiem przydatna umiejętność. A tak - nie warto.

Agresywność I - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Agresywność I

Krew

1

Pasywne

Na stałe zwiększa siłę ataku bohatera o 1.

Dość przydatne, ale chyba lepiej zainwestować w wybrańca losu albo charyzmatyczne przywództwo.

Agresywność II - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Agresywność II

Krew

2

Pasywne

Na stałe zwiększa siłę ataku bohatera o 1. Wymaga agresywności I.

J.w.

Agresywność III - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Agresywność III

Krew

3

Pasywne

Na stałe zwiększa siłę ataku bohatera o 1. Wymaga agresywności II.

J.w.

Znajdowanie drogi - Umiejętności wojownika - cnoty w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Znajdowanie drogi

Neutralna

1

Pasywne

Zwiększa zasięg ruchu bohatera na morzu o 3 punkty oraz redukuje karę za trudny teren o 50%.

Nie zauważymy żadnej różnicy po wykupieniu tej umiejętności - kary za trudny teren są naprawdę znikome.