Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kenshi / Kensei | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Kenshi/Kensei

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Kenshi - Kenshi / Kensei | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kenshi
Wyzwanie: pierwszy przeciwnik, który zostanie zaatakowany przez Kenshi, otrzymuje modyfikator -45% do obrażeń zadawanych wszystkim jednostkom innym, niż wyzywający - Kenshi / Kensei | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wyzwanie: pierwszy przeciwnik, który zostanie zaatakowany przez Kenshi, otrzymuje modyfikator -45% do obrażeń zadawanych wszystkim jednostkom innym, niż wyzywający. Po tym, jak cel zostanie zlikwidowany, Kenshi może wyzwać kolejnego wroga.

Nieograniczona liczba kontrataków: jednostka może kontrować ataki dowolną ilość razy.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

490 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Kensei - Kenshi / Kensei | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kensei
Wyzwanie: pierwszy przeciwnik, który zostanie zaatakowany przez Kensei, otrzymuje modyfikator -45% do obrażeń zadawanych wszystkim jednostkom innym, niż wyzywający - Kenshi / Kensei | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Wyzwanie: pierwszy przeciwnik, który zostanie zaatakowany przez Kensei, otrzymuje modyfikator -45% do obrażeń zadawanych wszystkim jednostkom innym, niż wyzywający. Po tym, jak cel zostanie zlikwidowany, Kensei może wyzwać kolejnego wroga.

Nieograniczona liczba kontrataków: jednostka może kontrować ataki dowolną ilość razy.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzesić i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Cztery fale: jeżeli Kensei zaatakuje jednostkę, która ostatnio była jego celem, zyska dodatkowy atak przeciwko tej istocie. Efekt sumuje się maksymalnie do trzech ciosów.

630 złota

Ci honorowi wojownicy stanowią prawdziwą awangardę wojsk Świątyni - Kenshi / Kensei | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ci honorowi wojownicy stanowią prawdziwą awangardę wojsk Świątyni. Zdolność wielokrotnego kontrowania ciosów oraz ich zadawania sprawia, że jest to podstawowa formacja na linii frontu. Z reguły najlepiej wysyłać ten oddział na sam środek pola bitwy - tak, by tam zatrzymał całą nawałę przeciwników. Jeżeli odpowiednio wesprzemy naszych "samurajów" przy pomocy czarów i umiejętności innych jednostek (szczególnie istotne są uzdrawiające fale kapłanek), poradzą sobie oni niemal z dowolną ilością wrogów. Niestety, jako, że dysponują niewielką ilością punktów życia, trzeba na nich bardzo uważać - bezmyślna szarża może skończyć się bardzo źle.