Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Mury

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Podstawowe umocnienia - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Podstawowe umocnienia

1

Miasto poziomu 1

2000 złota

5 drewna

5 kamienia

Otacza miasto murami obronnymi, zwiększa przyrost jednostek.

Ulepszone umocnienia - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ulepszone umocnienia

2

Miasto poziomu 2

Podstawowe umocnienia

5000 złota

10 drewna

10 kamienia

Wzmacnia mury obronne, dodaje fosę i centralną wieżę, zwiększa przyrost jednostek.

Fortyfikacje - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Fortyfikacje

3

Miasto poziomu 3

Ulepszone umocnienia

10000

20 drewna

20 kamienia

Dodaje dwie boczne wieżyczki na murach, zwiększa przyrost jednostek.

 

Ratusz

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Wioska - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Wioska

0

Brak - znajduje się w każdym mieście.

Brak.

Generuje 500 sztuk złota dziennie.

Rada miasta - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Rada miasta

1

Miasto poziomu 1.

2000 złota

2 drewna

2 kamienia

Generuje 1000 sztuk złota dziennie.

Ratusz - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ratusz

2

Miasto poziomu 2

Rada miasta

5000

5 drewna

5 kamienia

Generuje 2000 sztuk złota dziennie.

Kapitol - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kapitol

3

Miasto poziomu 3

Ratusz

10000 złota

10 drewna

10 kamienia

Generuje 4000 sztuk złota dziennie.

 

Jednostki

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Namiot wojskowy - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Namiot wojskowy

1

Miasto 1 poziomu

1000

4 drewna

Pozwala rekrutować siepaczy.

Pawilon wojskowy - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Pawilon wojskowy

1

Miasto 1 poziomu

Namiot wojskowy

1500 złota

3 drewna

5 kamienie

3 kryształy

Pozwala rekrutować miażdżycieli.

Siedliska goblinów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Siedliska goblinów

1

Miasto 1 poziomu

2000 złota

4 drewna

6 kamienia

Pozwala rekrutować gobliny.

Chaty goblinów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Chaty goblinów

1

Miasto 1 poziomu

Siedliska goblinów

1750 złota

2 drewna

2 kamienie

2 kryształy

Pozwala rekrutować gobliny łowców.

Gniazda harpii - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Gniazda harpii

1

Miasto 1 poziomu

2500 złota

3 drewna

6 kamienia

Pozwala rekrutować harpie.

Kolonie harpii - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kolonie harpii

1

Miasto 1 poziomu

Gniazda harpii

2500 złota

4 drewna

3 kryształy

Pozwala rekrutować furie.

Dom sennych majaków - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Dom sennych majaków

1

Miasto 1 poziomu

3000 złota

12 drewna

5 kryształów

Pozwala rekrutować majarzy.

Dom nocnych koszmarów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Dom nocnych koszmarów

1

Miasto 1 poziomu

Dom sennych majaków

3500 złota

7 drewna

5 kamienia

8 kryształów

Pozwala rekrutować zmorników.

Obozowisko centaurów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Obozowisko centaurów

2

Miasto 2 poziomu

6000 złota

8 drewna

8 kryształów

Pozwala rekrutować centaury.

Posterunek centaurów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Posterunek centaurów

2

Miasto 2 poziomu

Obozowisko centaurów

4000 złota

10 drewna

7 kryształów

Pozwala rekrutować centaurów łupieżców.

Chata zwierzoludzi - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Chata zwierzoludzi

2

Miasto 2 poziomu

4500 złota

7 drewna

10 kamienia

5 kryształów

Pozwala rekrutować jaguarzy.

Sale wściekłości - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Sale wściekłości

2

Miasto 2 poziomu

Chata zwierzoludzi

3500 złota

5 drewna

5 kamienia

7 kryształów

Pozwala rekrutować panterników.

Kopiec cyklopów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kopiec cyklopów

3

Miasto 3 poziomu

17500 złota

30 drewna

15 kamienia

15 kryształów

Pozwala rekrutować cyklopy.

Wzgórze cyklopów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Wzgórze cyklopów

3

Miasto 3 poziomu

Kopiec cyklopów

12500 złota

10 drewna

25 kamienia

25 kryształów

Pozwala rekrutować krwawookie cyklopy.

Specjalne

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Totem rozłupanych czerepów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Totem rozłupanych czerepów

2

Miasto poziomu 2.

2500 złota

5 drewna

5 kamienia

5 kryształów

Wszystkie stworzenia z Twierdzy walczące na tym terenie rozpoczynają bitwę z pierwszego poziomu szału krwi. Jeżeli miasto jest oblegane, efekt jest o połowę silniejszy. Wyklucza siedzibę najeźdźców.

Siedziba najeźdźców - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Siedziba najeźdźców

2

Miasto poziomu 2.

2500 złota

5 drewna

5 kamienia

5 kryształów

Po każdej zwycięskiej bitwie heros otrzymuje 250 sztuk złota. Wyklucza totem rozłupanych czerepów.

Niszczyciel murów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Niszczyciel murów

3

Miasto poziomu 3.

5000 złota

5 drewna

5 kamienia

10 kryształów

Wszystkie jednostki w armii bohatera zadają o 1 punkt więcej obrażeń wrogim murom. Wyklucza wartownie wojenników.

Wartownia wojenników - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Wartownia wojenników

3

Miasto poziomu 3.

5000 złota

5 drewna

5 kamienia

10 kryształów

Po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci. Wyklucza niszczyciela murów.

Inne

Nazwa

Poziom

Wymagania

Koszt

Opis

Targowisko - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Targowisko

1

Miasto 1 poziomu.

3000 złota

2 drewna

2 kamienia

5 kryształów

Dzięki temu budynkowi można kupować i sprzedawać surowce. Im więcej targowisk posiadamy, tym lepsze ceny w nich uzyskamy. Ponadto generuje 500 sztuk złota na turę.

Ulepszone targowisko - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ulepszone targowisko

2

Miasto poziomu 2

Targowisko

3000 złota

5 kamienia

5 drewna

5 kryształów

Poza surowcami, na targowisku będzie można kupować i sprzedawać również artefakty. Każdego tygodnia zdarzają się również promocje.

Aula bohaterów - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Aula bohaterów

1

Miasto poziomu 1

2000 złota

Można tu rekrutować bohaterów.

Miejski portal - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Miejski portal

2

Miasto poziomu 2

2500 złota

5 drewna

5 kamienia

5 kryształów

Pozwala bohaterowi przenieść się z tego miasta do dowolnego innego (o ile należy ono do tego samego gracza).

Ulepszony miejski portal - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ulepszony miejski portal

3

Miasto poziomu 3

Miejski portal

5000 złota

5 kamienia

10 kryształów

Bohaterowie mogą teleportować się do tego miasta z mapy przygody (zyskują odpowiedni czar w księdze czarów).

Rankor ojca nieba - Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Rankor ojca nieba

4

Miasto 4 poziomu

Łza Ashy

15000 złota

20 drewna

20 kamienia

20 kryształów

Generuje 5000 sztuk złota dziennie oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%. Wszystkie stworzenia z Twierdzy rozpoczynają bitwę z umiejętnością rasową szał krwi na drugim poziomie.