Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lamasu / gnijąca lamasu | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Lamasu/gnijąca lamasu

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Lamasu - Lamasu / gnijąca lamasu | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Lamasu
Aura rozkładu: na początku każdej tury lamasu zmniejsza maksymalną ilość punktów życia wszystkich pobliskich istot wroga o 5% na 2 tury - Lamasu / gnijąca lamasu | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Aura rozkładu: na początku każdej tury lamasu zmniejsza maksymalną ilość punktów życia wszystkich pobliskich istot wroga o 5% na 2 tury.

Nieumarły: morale tego stworzenia jest zawsze neutralne. Istota posiada 20% odporności na obrażenia zadawane przez magię wody, ponadto jest całkowicie odporna na efekty zatrucia, choroby, oślepienia oraz te, które wpływają na umysł.

Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani nieumarłych, zamiast ich regenerować.

Beznamiętność: potwór ten jest całkowicie niewrażliwy na wszystkie efekty wpływające na morale.

350 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Gnijąca lamasu - Lamasu / gnijąca lamasu | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Gnijąca lamasu
Zaraza: na początku każdej tury gnijąca lamasu zmniejsza maksymalną ilość punktów życia wszystkich pobliskich istot wroga o 5% na 2 tury - Lamasu / gnijąca lamasu | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zaraza: na początku każdej tury gnijąca lamasu zmniejsza maksymalną ilość punktów życia wszystkich pobliskich istot wroga o 5% na 2 tury. Zaraza może rozprzestrzenić się dalej - na jednostki stojące obok stworzeń już zarażonych.

Nieumarły: morale tego stworzenia jest zawsze neutralne. Istota posiada 20% odporności na obrażenia zadawane przez magię wody, ponadto jest całkowicie odporna na efekty zatrucia, choroby, oślepienia oraz te, które wpływają na umysł.

Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani nieumarłych, zamiast ich regenerować.

Beznamiętność: potwór ten jest całkowicie niewrażliwy na wszystkie efekty wpływające na morale.

Rój robactwa: wszyscy wrogowie na wybranym obszarze 3x3 pól otrzymują ujemny modyfikator do siły ataku i mocy magicznej na 3 tury. Ponadto otrzymują 10 punktów obrażeń od magii ziemi na turę (za każdego lamasu w oddziale).

445 złota

Lamasu to dość szczególny rodzaj sabotażysty - potrafi on latać, co teoretycznie pozwala mu szybko przemieszczać się na tyły wroga, jednak niewielka ilość punktów ruchu mocno ogranicza tę możliwość - Lamasu / gnijąca lamasu | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Lamasu to dość szczególny rodzaj sabotażysty - potrafi on latać, co teoretycznie pozwala mu szybko przemieszczać się na tyły wroga, jednak niewielka ilość punktów ruchu mocno ogranicza tę możliwość. Siłą tej jednostki jest co innego: zdolność błyskawicznego rozprzestrzeniania zarazy.

Wrogowie dotknięci chorobą są znacznie łatwiejszym celem - pozostałe oddziały nieumarłych powinny poradzić sobie z zarażonymi bez problemu. Sam lamasu powinien więc latać po polu bitwy i zarażać jak najwięcej przeciwników - jako, że wirus bardzo łatwo się przenosi, zainfekowanie całej armii przeciwnika nie powinno być niczym trudnym.