Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

2 misja - mapy

M6 - mapa fabularna: powierzchnia

1 - lokacja startowa - 2 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - lokacja startowa

2 - twierdza nieumarłych (Niedokończone sprawy i Rebelianci)

3 - miasto

4 - Ładysława

5 - zbuntowany baron (Rebelianci)

6 - drugi zbuntowany baron (Rebelianci)

7 - trzeci zbuntowany baron (Rebelianci)

8 - fort wroga

9 - Requiem (Niebiańska pieśń)

X - zejście do podziemi (Niedokończone sprawy)

X2 - zejście do podziemi (Niedokończone sprawy)

M7 - mapa fabularna: podziemia

1 - fort nieumarłych (Niedokończone sprawy) - 2 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - fort nieumarłych (Niedokończone sprawy)

2 - matka Antona (Niedokończone sprawy)

3 - Kirył (Niedokończone sprawy)

4 - siedziba lorda Djordje (Niedokończone sprawy)

X - wyjście na powierzchnię

X1 - teleport do drugiej części podziemia

M8 - mapa obiektów: powierzchnia

1 - miasto - 2 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - miasto

2 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)

3 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)

4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

5 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)

6 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

7 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)

8 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

9 - ślepa kapłanka (w następnej bitwie podnosi przeznaczenie bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

10 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

11 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

12 - kapliczka rycerstwa (zwiększa zasięg ruchu jednostek podczas bitwy o 1 oraz ich morale o 5. Efekt utrzymuje się przez tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na siedem tur)

13 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10% na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

14 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

15 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

16 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)

17 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

18 - monument objawienia (odsłania pewien obszar mapy)

19 - chór wiernych (zwiększa przywództwo i moc magiczną bohatera o 5 podczas następnej walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

20 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might & Magic: Heroes VI)

21 - siedziba najeźdźców (daje posiadaczowi pewną ilość złota za każdą wygraną przez niego walkę. Wartość premii jest zależna od ilości tego typu obiektów we władaniu gracza)

22 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

23 - arena (daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe, ale dopiero po pokonaniu strażników. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

24 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

25 - symbol Arkatha (daje bohaterowi premię +5 do obrony oraz obrony przed magią na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

26 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

27 - wartownia wojenników (po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci)

28 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

29 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

30 - ster czasu (punkty ruchu bohatera zmniejszają się o 20% wolniej, w następnej walce przeciwnik herosa, który odwiedził ten budynek, otrzymuje ujemny modyfikator -10 do inicjatywy. Z obiektu można korzystać raz w tygodniu)

X - zejście do podziemi

M9 - mapa obiektów: podziemia

1 - ślepa kapłanka (w następnej bitwie podnosi przeznaczenie bohatera o 5 - 2 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - ślepa kapłanka (w następnej bitwie podnosi przeznaczenie bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

2 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

3 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

4 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terytorium)

5 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

6 - monument objawienia (odsłania pewien obszar mapy)

7 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

8 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)

9 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)

10 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

11 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

12 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)

13 - miasto

14 - handlarz artefaktami (można tu kupować i sprzedawać przedmioty)

15 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might & Magic: Heroes VI)

X - wyjście z podziemi

X1 - teleport do drugiej części podziemia