Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

4 misja - Robactwo i demony

Nadeszła decydująca chwila - jak Sandor poradzi sobie z nowym wyzwaniem? - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nadeszła decydująca chwila - jak Sandor poradzi sobie z nowym wyzwaniem?

Plemiona barbarzyńców zostały zjednoczone. Niestety, radość dzikusów nie trwała długo, oto bowiem nastało zapowiadane od dawna zaćmienie słońca. Mutanty muszą zmierzyć się ze swoimi najgorszymi wrogami - demonami.

Zadanie główne: Ostatnia łza

Cele: zgromadzić 500 sztuk kryształu, utrzymać stolicę

Nagroda: 70000 XP, +2 do przywództwa, +2 do przeznaczenia

Przed nami jedna z najtrudniejszych misji w całej grze. Chociaż nasz cel wydaje się być prosty, to komputer zrobi wszystko, co w jego mocy, aby utrudnić nam zadanie. Nasze miasto (M8,1) będzie nieustannie oblegane, a z czasem sytuacja będzie się tylko pogarszać - z pewnością nie będzie lekko.

Obrona nie będzie łatwa. - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Obrona nie będzie łatwa.
Przyjdzie nam zdobyć całe mnóstwo wrogich fortów. - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Przyjdzie nam zdobyć całe mnóstwo wrogich fortów.

Grę powinniśmy rozpocząć od jak najszybszego zajęcia całej wyspy - znajduje się na niej sporo kryształów, cała masa przeciwników oraz - przede wszystkim - dwa forty (M8,2) oraz miasto (M8,3) demonów. Nawet jeśli je zajmiemy, nie będzie to równoznaczne z uspokojeniem sytuacji - na północy oraz południu wysepki znajdują się bowiem jednostronne teleporty (M8,X3 oraz M8,X5), przez które przeciwnik będzie próbował najechać naszą stolicę. Co gorsza, co jakiś czas w losowych miejscach mapy będą pojawiać się portale demonów, z których co kilka tur możemy spodziewać się nagłego ataku. Co prawda bramy te możemy zamykać kosztem 10 kryształów, nie jest to jednak gra warta świeczki.

Nie zawsze opłaca się konwertować miasta - kosztuje to - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nie zawsze opłaca się konwertować miasta - kosztuje to

dużo kryształów.

Tak samo warto zamykać bram. - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Tak samo warto zamykać bram.

Rozmieszczenie kopalni kryształów zostało zaznaczone na mapie M9,6 - to one będą sednem naszego rozwoju. Oczywiście powinniśmy jak najszerzej kierować naszą ekspansję, zajmując kolejne wyspy i zbierając kryształy. Niestety, nawet wyeliminowanie z gry wszystkich demonów nie zatrzyma ich napływu przez diabelskie bramy - przeciwnik będzie dręczył nas w nieskończoność.

Jedno z miast demonów posiada nawet budynek - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Jedno z miast demonów posiada nawet budynek

wymagający łzy Ashy.

Zdobycie tej fortecy będzie najtrudniejsze. - 4 misja - Robactwo i demony | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Zdobycie tej fortecy będzie najtrudniejsze.

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie