Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2 misja - Podróż do wnętrza | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

2 misja - Podróż do wnętrza

Nasze śledztwo zatacza coraz szersze kręgi - 2 misja - Podróż do wnętrza | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nasze śledztwo zatacza coraz szersze kręgi

Zadanie główne: zgubione wspomnienia

Cele: dotrzeć do Nar-Hereshu

Nagroda: 10000 XP, buty podróżnika (+4 do punktów ruchu na lądzie)

Misja jest prosta, jak konstrukcja cepa: możemy podążać tylko jedną ścieżką, a gdybyśmy jakimś cudem zabłądzili, ciotka Sveltana naprowadzi nas na właściwy trop. Naszym jedynym zadaniem jest poruszanie się do przodu (po drodze możemy stoczyć kilka walk ze stworzeniami pobocznymi), aż nie dotrzemy do Nar-Hereshu (M5,2). Tam nie zostaniemy przyjęci zbyt ciepło - przyjdzie nam wręcz przeczekać kilka tur, zanim nekromanci pozwolą nam przejść dalej.

Władcy umarłych nie słyną z gościnności. - 2 misja - Podróż do wnętrza | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Władcy umarłych nie słyną z gościnności.
Za to mamuśka przyjmie nas z otwartymi - 2 misja - Podróż do wnętrza | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Za to mamuśka przyjmie nas z otwartymi... pazurami.

Po tym, jak ścieżka na północ zostanie przed nami otwarta (M5,3), zostaniemy skłonieni do kontynuacji wycieczki. Powinniśmy spotkać się z matką Namtaru (M5,4) - to właśnie ona będzie dla nas kluczem do zagadki. Gdy już do niej dotrzemy, zadanie zostanie wykonane, aktywują się natomiast kolejne misje.

Zadanie główne: Świat duchów

Uwaga! Zadanie to jest aktywne dopiero po wykonaniu misji Zgubione wspomnienia!

Cele: dotrzeć do Cytadeli

Nagroda: 12500 XP, +2 do mocy magicznej i obrony przed magią

Misja składa się z wielu pomniejszych zadań - są to kolejno: Siostrzane waśnie, Ukryte obawy oraz Wewnętrzny demon. Dopiero po wykonaniu wszystkich, będziemy mogli dotrzeć do poszukiwanej przez nas Cytadeli. Szczegółowy opis wszystkich tych wątków znajdziecie w następnych podrozdziałach podręcznika.

Ciekawe, co o snach Anastazji powiedziałby Freud? - 2 misja - Podróż do wnętrza | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ciekawe, co o snach Anastazji powiedziałby Freud?
Zwłaszcza ten element mógłby go zainteresować. - 2 misja - Podróż do wnętrza | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Zwłaszcza ten element mógłby go zainteresować.

Po tym, jak uporamy się już z naszą rodzinką, przyjdzie nam zetrzeć się z naszym lustrzanym odbiciem - w tym celu musimy dostać się do Jorgena i poprosić go o stworzenie teleportu do twierdzy wroga (M6,12). Tam czeka nas dość wymagające starcie - zanim do niego przystąpimy, powinniśmy odwiedzić cmentarzyska rozsiane po całej krainie (zostały zaznaczone na mapce M8,1). Najważniejsza będzie eliminacja wrogich oddziałów strzelających - to one będą stanowić dla nas największy problem. Najlepiej posłużyć się w tym celu szkieletami, ewentualnie duchami (potrafią przelatywać nad murami wroga). Ghule natomiast powinny ustawicznie atakować bramy - kiedy padną, los przeciwnika będzie już w zasadzie przesądzony.

Na końcu misji bohaterowie zmierzają w stronę zaćmionego słońca. - 2 misja - Podróż do wnętrza | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Na końcu misji bohaterowie zmierzają w stronę zaćmionego słońca.

Kiedy bliźniacza Anastazja polegnie, misja zakończy się, a my przejdziemy do następnego scenariusza.

Zadanie główne: Siostrzane waśnie

Uwaga! Zadanie to jest częścią misji Świat duchów!

Cele: pokonać Irinę i zdobyć jej miasto

Nagroda: 15000 XP

Po rozmowie z Jorgenem zostaniemy przeniesieni na pierwszą z wysepek naszej świadomości - tam czeka na nas walka z Iriną (M6,2). Starcia nie da się uniknąć - musimy zabić siostrę Anastazji. Po tym, jak splamimy nasze ręce krwią, powinniśmy ruszyć do wrogiej twierdzy - ta znajduje się na południu (M6,3). Oczywiście w międzyczasie warto pozbierać okoliczne surowce i artefakty oraz stoczyć kilka mniejszych potyczek z istotami neutralnymi. Podczas obu walk najważniejsza będzie dla nas eliminacja kapłanek przeciwnika - potrafią one leczyć swoich sojuszników, stanowiąc w ten sposób najważniejszy z wrogich oddziałów.

Irina ma sobie potężny artefakt, który dobrze się nam przysłuży. - 2 misja - Podróż do wnętrza | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Irina ma sobie potężny artefakt, który dobrze się nam przysłuży.
Anastazja dość trafnie wyobraża sobie Hashimę. - 2 misja - Podróż do wnętrza | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Anastazja dość trafnie wyobraża sobie Hashimę.

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie