Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności | Bohaterowie i ich rozwój | Inferno w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Umiejętności

Bohaterowie wszystkich frakcji dysponują określonym zestawem umiejętności, których mogą się nauczyć z kolejnymi poziomami doświadczenia. Każda ze zdolności ma dość duże znaczenie dla rozgrywki, decyduje też o sposobie, w jaki będziemy prowadzić grę. Poszczególne biegłości wpływają nie tylko na statystyki bohatera i jego armii, ale również na możliwe do wykorzystania taktyki i strategie - zarówno na mapie świata, jak i podczas bitew.

Jeżeli zdecydowaliśmy się na bohatera mocy, powinniśmy skupić się na umiejętnościach ze sfery cnoty oraz sztuki wojennej - w ten sposób będziemy mogli liczyć na wiele pasywnych efektów, które bardzo pozytywnie wpłyną na jakość naszych armii.

Nasza armia nie będzie miała sobie równych. - Umiejętności | Bohaterowie i ich rozwój | Inferno w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nasza armia nie będzie miała sobie równych.

Priorytetem dla każdego bohatera Inferno (oczywiście poza oświeceniem) powinna być umiejętność wybraniec losu - to dzięki niej będziemy mogli szybko zapełnić miernik naszej umiejętności rasowej (tylko ataki krytyczne podnoszą jej poziom). Poza tym, jeżeli gramy herosem ze sfery mocy, bardzo opłacalnymi wyborami z tej kategorii będą: charyzmatyczne przywództwo, agresywność oraz defensywa (nasze istoty posiadają bardzo słabe pancerze, co nadrobimy dzięki tej zdolności). Jeżeli chodzi o sztukę wojenną, z pewnością najbardziej przydadzą się: kontratak (trzeci poziom jest naprawdę potężny), odporność, rozpłatanie, niepowstrzymany atak, opór oraz parada. Umiejętności te warto wesprzeć czarami ze sfery ognia, zwłaszcza płomiennym zapałem oraz żarem - w ten sposób otrzymamy mieszankę prawdziwie wybuchową.

Jeżeli zdecydowaliśmy się na bohatera ze sfery magii, rozkład naszych punktów doświadczenia będzie bardzo podobny, z tą różnicą, że zamiast trzeciopoziomowych umiejętności mocy powinniśmy zastanowić się nad wyborem czarów typowych dla magii mroku (zwłaszcza zawładnięciem oraz przerażeniem) oraz pierwotnej (zatrzymanie czasu i przyśpieszenie). Dzięki takiemu planowi rozwoju bohatera, uda nam się stworzyć herosa mocno wspierającego swoją armię, a równocześnie potężnego pod względem mocy magicznych.

Listę wszystkich czarów i umiejętności wraz z ich opisami znajdziecie w podręczniku głównym do gry.