Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

2 misja - mapy

M5 - mapa fabularna: powierzchnia

1 - początek misji - 2 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - początek misji

2 - zamek Nar Heresh (zadanie Zgubione wspomnienia)

3 - droga do matki Namtaru

4 - matka Namtaru (zadanie Zgubione wspomnienia)

M6 - mapa fabularna: podziemia

1 - lokacja startowa - 2 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - lokacja startowa

2 - Irina (zadania Świat duchów i Siostrzane waśnie)

3 - zamek Iriny (zadania Świat duchów i Siostrzane waśnie)

4 - Kraal (zadania Ukryte obawy i Świat duchów)

5 - Sandor (zadania Ukryte obawy i Świat duchów)

6 - Ładysława (zadania Ukryte obawy i Świat duchów)

7 - świątynia zadumy (Śmiertelny spokój)

8 - Anton

9 - krematorium (Mroczne myśli)

10 - oddział demonów (Miłość uskrzydla)

11 - Kirył (Wewnętrzny demon i Świat duchów)

12 - siedziba lustrzanej Anastazji (Świat duchów)

X1 - dwustronny portal

M7 - mapa obiektów: powierzchnia

1 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5 - 2 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

2 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

3 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

4 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)

5 - martwe pole (w następnej walce żywe istoty w armii przeciwnika otrzymują ujemny modyfikator -10% do punktów życia i wartości ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

6 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie