Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kappa / Kappa Shoya | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Kappa/Kappa Shoya

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Kappa - Kappa / Kappa Shoya | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kappa
Sus: Kappa skacze w kierunku przeciwnika, zadając mu normalne obrażenia zwiększone o +5% za każde przeskoczone pole - Kappa / Kappa Shoya | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Sus: Kappa skacze w kierunku przeciwnika, zadając mu normalne obrażenia zwiększone o +5% za każde przeskoczone pole. Tego ataku nie można skontrować. Minimalny zasięg: 2 pola, maksymalny: ilość punktów ruchu jednostki razy dwa.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

90 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

 

Kappa Shoya

Rozbryzgnięcie: Kappa Shoya skacze w kierunku przeciwnika, zadając mu normalne obrażenia zwiększone o +5% za każde przeskoczone pole - Kappa / Kappa Shoya | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Rozbryzgnięcie: Kappa Shoya skacze w kierunku przeciwnika, zadając mu normalne obrażenia zwiększone o +5% za każde przeskoczone pole. Tego ataku nie można skontrować. Minimalny zasięg: 2 pola, maksymalny: ilość punktów ruchu jednostki razy dwa.. Dodatkowo zadaje obrażenia wszystkim jednostkom na obszarze 3x3 pól od miejsca lądowania.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

135 złota

Te niepozorne stworzenia potrafią narobić niezłego zamieszania podczas walki - Kappa / Kappa Shoya | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Te niepozorne stworzenia potrafią narobić niezłego zamieszania podczas walki. Jako, że Świątynia nie posiada żadnych jednostek latających, zwykle najbardziej opłaca się wykorzystać Kappy właśnie w tym charakterze - a więc jako oddział, który powinien szybko dostać się na tyły wroga i tam walczyć z jego strzelcami. Umiejętności sus i rozbryzgnięcie wprost idealnie nadają się do tego zadania - sprawiają, że oddział może przebyć ogromne odległości w krótkim czasie i od razu zadać znaczne obrażenia.

Alternatywą jest wykorzystanie Kappy jako ruchomej tarczy - znaczna ilość punktów życia i duża odporność sprawiają, że oddział ten wprost idealnie nadaje się do toczenia długich i męczących starć pośrodku pola bitwy. Jeżeli wesprzemy naszych żabopodobnych przyjaciół przy pomocy czarów (szczególnie uzdrawiających fal), staną się niemal niezwyciężeni.