Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

2 misja - Kręte schody

Wyruszamy w głąb wyspy. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Wyruszamy w głąb wyspy.

Po tym, jak zdobyliśmy twierdzę wroga i dokonaliśmy jej konwersji, staliśmy się wasalami lorda Hiroshi. Na otrzymanych od niego ziemiach wciąż grasują oddziały mściwego Gerharta - Irina musi teraz dbać nie tylko o siebie, ale i o swoich podwładnych.

Zadanie główne: Echa zawartego paktu

Cele: zdobyć fort brygadzistów w mniej niż 4 tygodnie, zbadać sytuację w mieście Haijing.

Nagroda: 15000 XP, +2 do siły ataku

Na pierwszą część zadania mamy sporo czasu - aż 4 tygodnie. Nie warto się więc spieszyć - zanim ruszymy do celu, który znajduje się nieco na południu, warto rozejrzeć się po wschodnich terenach wyspy - znajduje się tam cała masa skarbów i przydatnych obiektów.

Opłaca się nieco pojeździć po mapie - na archipelagu czeka na nas moc niespodzianek. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Opłaca się nieco pojeździć po mapie - na archipelagu czeka na nas moc niespodzianek.

Kiedy już zaspokoimy naszą żądzę bogactw, możemy wyruszyć na spotkanie z wrogiem (M5,2). Jeżeli w poprzedniej misji oszczędziliśmy Martynę, spotkamy ją w forcie na południu - po krótkiej walce ze słabym przeciwnikiem, powinniśmy zdobyć okoliczne ziemie.

Jeżeli zgładziliśmy heroinę w poprzedniej misji, staniemy - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Jeżeli zgładziliśmy heroinę w poprzedniej misji, staniemy

do walki z oddziałem bez przywódcy.

Po walce pobliskie ziemie błyskawicznie przejdą pod - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Po walce pobliskie ziemie błyskawicznie przejdą pod

nasze władanie.

W tym momencie zostanie otwarta droga do dalszych terenów wyspy (M5,3). Przed wyruszeniem w drogę tradycyjnie warto poświęcić nieco czasu na eksplorację terenu - z pewnością nam się to opłaci.

Gdy zdobędziemy fort, brama na południe otworzy się przed nami. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Gdy zdobędziemy fort, brama na południe otworzy się przed nami.

Kiedy wypełnimy sakwy złotem i kosztownościami, możemy udać się do miasta Haijing (M5,4) - władca mieściny, sędziwy żarłacz, przedstawi nam sytuację i zleci zadanie Deklaracja niepodległości. W tym momencie misja Echa zawartego paktu zakończy się.

Zadanie główne: Deklaracja niepodległości

Uwaga! zadanie to jest aktywne dopiero po wykonaniu misji Echa zawartego paktu!

Cele: pokonać Karloffa

Nagroda: +2 do przywództwa, 32 żarłacze, 36 koralowych kapłanek

Kiedy tylko porozmawiamy z przywódcą Haijing, na horyzoncie pojawi się kolejna z armii Gerharta - tym razem dowodzona przez generała Karloffa. Aby pomóc mieszkańcom miasta, będziemy musieli pokonać najeźdźców. Niestety sprawi to, że lord Hiroshi, nasz suweren, obróci się przeciwko nam - nie da się jednak tego uniknąć.

Mieszkańcy Haijing nie przyjmą nas zbyt ciepło. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Mieszkańcy Haijing nie przyjmą nas zbyt ciepło.
Ich zaufanie zyskamy pokonując Karloffa. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ich zaufanie zyskamy pokonując Karloffa.

Oddziały ludzi nie są zbyt liczne, najłatwiej związać je walką przy pomocy Kenshi leczonych przez kapłanki, a resztą oddziałów rzucić się na kuszników i oddziały lecznicze wroga. Po walce z Karloffem musimy postanowić, co z nim zrobimy - uwięzienie dowódcy da nam 100 punktów łez, natomiast stracenie go - identyczną ilość punktów krwi. Kiedy już podejmiemy decyzję, zadanie zostanie zakończone i otrzymamy misje: Honor i konieczność oraz Kirin. W następnej turze na morzu powstanie rwący wir, aktywujący zlecenie Ronin.

Zadanie główne: Honor i konieczność

Uwaga! zadanie to jest aktywne dopiero po wykonaniu misji Deklaracja niepodległości!

Cele: pokonać lorda Hiroshi lub zmusić go do poddania się

Nagroda: 15000 XP, +2 do przeznaczenia, hełm władcy nagów (+7 do przywództwa na morzu, +2 do pola widzenia)

Po tym, jak pomogliśmy poddanym lorda Hiroshi, nie mamy już drogi odwrotu - musimy zmierzyć się z naszym niedawnym suwerenem. Siedziba dajmio mieści się w samym środku mapy (M5,6) - aby do niej dotrzeć, będziemy musieli najpierw otworzyć dwie bramy do niej prowadzące. W tym celu powinniśmy wykonać misję Bliźniacze miasta - dopiero wtedy droga stanie przed nami otworem.

Możemy przekonać wroga do poddania się - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Możemy przekonać wroga do poddania się...

lub też zająć jego twierdzę - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

...lub też zająć jego twierdzę.

Dalszą część zadania możemy wykonać dwojako - wybrać opcję siłową (pokonać lorda w bezpośredniej walce) lub też pokojową (odnaleźć smoka Shalassy - misja Kirin). Zaznaczyć trzeba, że tym razem czas działa na naszą korzyść - wróg posiada tylko jeden zamek, a my całe ich mnóstwo - jak łatwo się domyślić, szybko uzyskamy znaczną przewagę liczebną nad przeciwnikiem.

Niezależnie od wybranego przez nas zakończenia, otrzymamy takie same przedmioty. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Niezależnie od wybranego przez nas zakończenia, otrzymamy takie same przedmioty.

Jeżeli wybraliśmy opcję siłową, czeka nas trudna przeprawa z władcą krainy - dysponuje on wszystkimi istotami dostępnymi dla Świątyni, poza Kirinami. Podczas starcia najlepiej skupić się na szybkiej eliminacji kapłanek przeciwnika, a następnie wojsk walczących w zwarciu - otworzy nam to drogę do zwycięstwa. Triumf nad lordem Hiroshi zakończy cały scenariusz.

Zadanie główne: Ronin

Uwaga! zadanie to jest aktywne dopiero po wykonaniu misji Deklaracja niepodległości!

Cele: pokonać ronina Changbo

Nagroda: 10000 XP, połyskująca perła (+2 do obrony przed magią, +2 do punktów życia istot w armii)

Pośrodku morskich toni pojawił się wir (M5,X1) - wiedzie on do wściekłego ronina, zamieszkującego wschodnie tereny krainy. Jeżeli go pokonamy, zyskamy nie tylko wiele doświadczenia, ale i punkty reputacji i oddanego sługę.

Do ronina dostaniemy się dzięki wirowi. - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Do ronina dostaniemy się dzięki wirowi.
Walka z nim to praktycznie darmowy wzrost reputacji - 2 misja - Kręte schody | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Walka z nim to praktycznie darmowy wzrost reputacji

(o cały jeden poziom!).

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie