Proving Ground | Dostępne placówki (Facilities) | XCOM 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Proving Ground

Placówka Proving Ground. - Proving Ground | Dostępne placówki (Facilities) | XCOM 2 - XCOM 2 - poradnik do gry
Placówka Proving Ground.

Proving Ground to jedna z najważniejszych placówek w grze. Pozwala ona na opracowywanie zaawansowanych projektów, które odblokowują nowe elementy uzbrojenia dla żołnierzy - bronie, pancerze, nowe rodzaje granatów, czy amunicji. Oprócz tego budynek ten wymagany jest do opracowywania przedmiotów ważnych ze względu na fabułę, jak Skulljack.

Placówka ta powinna być jedną z pierwszych, które wzniesiesz - pamiętaj jedynie, że posiadanie dostępnych kontaktów (za sprawą Resistance Comms) to sprawa priorytetowa i zdecyduj się na wzniesienie Proving Ground tylko wtedy, gdy będziesz mieć wolne kontakty.

Opis placówki

Wymagania

Koszt

Co daje?

Ulepszenia i wpływ personelu

Advent Officer Autopsy

125x Supplies

3x Power

Budowa trwa 7 dni.

Miesięczny koszt utrzymania to 25x Supplies.

- Możliwość opracowywania zaawansowanych projektów, które odblokowują nowe element uzbrojenia dla żołnierzy

- Placówka wymaga do wytworzenia kilku przedmiotów fabularnych (Skulljack, Skullmining)

Personel: technik, zwiększa efektywność placówki, skracając czas potrzebny na ukończenie badań o 50%.

Dostępne projekty

Nazwa

Wymagania

Koszt

Efekt (odblokowuje)

Bluescreen Protocol

ADVENT Mec Breakdown (badanie)

1x Elerium Core

Przedmioty:

- EMP Grenade

- Bluescreen Rounds

E.X.O. Suit

Plated Armor (badanie)

1x Advent Trooper Corpse

1x Elerium Core

3x Alien Alloy

3x Elerium Crystal

Przedmioty:

- E.X.O. Suit

Badania / projekty:

- Experiemtal Heavy Weapon

Spider Suit

Plated Armor (badanie)

1x Advent Stun Lancer Corpse

1x Elerium Core

3x Alien Alloy

3x Elerium Crystal

Przedmioty:

- Spider Suit

Wraith Suit

Plated Armor (badanie)

50x Supplies

1x Elerium Core

10 Alien Alloy

5 Elerium Crystal

Przedmioty:

- Wraith Suit

W.A.R. Suit

Plated Armor (badanie)

50x Supplies

1x Elerium Core

10 Alien Alloy

5x Elerium Crystal

Przedmioty:

- W.A.R. Suit

Badania:

- Experimental Powered Weapon

Experimental Ammo

brak

1x Elerium Core

Każdorazowo jeden z przedmiotów:

- A.P. Rounds

- Dragon Rounds

- Talon Rounds

- Tracer Rounds

- Venom Rounds

Experimental Grenade

brak

1x Elerium Core

Każdorazowo jeden z przedmiotów:

- Acid Grenade

- Gas Grenade

- Incendiary Grenade

- Acid Bomb

- Gas Bomb

- Incendiary Bomb

Experimental Armor

ADVENT Shieldbreaker Autopsy (badanie)

1x Elerium Core

Każdorazowo jeden z przedmiotów:

- Stasis Vest

- Hazmat Vest

- Plated Vest

Experimental Heavy Weapon

E.X.O. Suit (projekt)

1x Elerium Core

Każdorazowo jeden z przedmiotów:

- Flamethrower

- Shredder Gun

Experimental Powered Weapon

W.A.R. Suit (projekt)

1x Elerium Core

50x Supplies

Każdorazowo jeden z przedmiotów:

- Hellfire Projector

- Blaster Launcher

- Plasma Blaster

- Shredstorm Cannon

Flashbang Grenade

Ukończenie pierwszej misji po samouczku

35x Supplies

Przedmioty:

- Flashbang Grenade

Smoke Grenade

Ukończenie pierwszej misji po samouczku

35x Supplies

Przedmioty:

- Smoke Grenade

Plasma Grenade

Muton Autopsy (badanie)

38x Supplies

1x Elerium Core

3x Alien Alloy

3x Elerium Crystal

Przedmioty:

- Plasma Grenade

Medikit

Ukończenie pierwszej misji po samouczku

35x Supplies

Przedmioty:

- Medikit

Battlefield Medicine

Viper Autopsy (badanie)

50x Supplies

1x Elerium Core

2x Viper Corpse

Przedmioty:

- Nanomedikit

Advanced Explosives

Plasma Grenade (projekt)

50x Supplies

1x Elerium Core

5x Alien Alloy

5x Elerium Crystal

Przedmioty:

- Smoke Bomb

- EMP Bomb

- Incendiary Bomb

- Gas Bomb

- Acid Bomb

Skulljack

brak

50x Supplies

Przedmioty:

- Skulljack

Badania / projekty:

- Skullmining

Skullmining

Skulljack (projekt)

75x Supplies

1x Elerium Core

brak

Podobało się?

0

XCOM 2

5 lutego 2016

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2016-02-23
09:22

Kuba aka Zbyszek Chorąży

Hmm, nie mogę odpowiedzieć bezpośrednio na posta, więc muszę napisać jako nowy.

1. Fakt, dwa ulepszone na maxa Resistance Comms wystarczą do obsług wszystkich rejonów, z tym, że trochę minie nim ktoś je do końca ulepszy. Raz, że zajmuje to czas, dwa, że potrzeba do tego sporo energii. Normalny, nieulepszony Resistance Comms daje łącznie 3 kontakty (z technikiem), a wymaga tylko 3 prądu (1 kontakt za 1 "sztukę" prądu), ulepszenie zjada prawie dwa razy więcej dodatkowego (5), dając w zamian 4 kontakty (więc 1 kontakt wymaga 1.25 prądu). To nie są duże ilości, ale na początku, gdy nie ma się dostępu do rdzeni obcych może być ciężko, a placówkę można potem zniszczyć. Po za tym można spokojnie zmieścić się posiadając i 3 Resistance Comms - Defense Matrix na chwilę obecną jest bezużyteczny.

2. Tu się nie zgodzę. Ja dostałem nową rangę na jednym żołnierzu najwyższej rangi (o czym nie zostałem poinformowany, zdolność się po prostu pojawiła), sprawdzałem to zresztą na reddicie i ktoś się dokopał do plików źródłowych gry, gdzie było napisane właśnie to, co jest w końcówce rozdziału o AWC. Punkty losowane są dwa razy - raz na każdą rangę żołnierza (więc wtedy awansując może on dostać zdolność), a drugi raz "ogólnie", więc żołnierz może dostać rangę wstecz.

Niektórzy pisali też o tym, że żołnierze rangi Colonel (najwyższa) dostają zdolność dopiero po powrocie z misji, a nie w momencie wybudowania placówki.

3. O tym napisałem w rozdziale o Power Relay, w rozdziale "Placówki". Pomijając już fakt, iż odkryte rdzenie mogą się trafić na najniższych poziomach (sam przy drugim przejściu miałem je na "C2" i "C3", więc wtedy nie da się nic wiele zaplanować, bo trochę zejdzie zanim się do nich dokopie.

4. O tym nie wspomniałem, dzięki za info.

5. Dzięki za info - z rozpędu pewnie zrobiłem błąd.

Komentarz: Kuba aka Zbyszek
2016-05-25
13:58

zanonimizowany543579 Pretorianin

Ja wybudowałem AWC jako 2 budynek, ukryty skill odblokowało mi na 2 postaciach.

Hakowanie jednostki powoduje u mnie wyjście z ukrycia zawsze i wszędzie.

Gram od wczoraj od nowa. Jak kończysz misję. Można metodą zapis/odczyt wymusić perka. Tyle, że to zahacza lekko o oszustwo. Dodam też, że samouczek utrudnia grę o0!

Po samouczku jedna postać ma awans. I nie masz odblokowanego żadnego pomieszczenia.

A bez samouczka wszyscy mają awans a pierwsza misją jest BANALNA... I masz odblokowane 1 pomieszczenie od razu. Ja od razu postawiłem AWC zobaczę jakie będą tego skutki.

Dalej pomieszczenie obronne jest bardzo fajne :D Ja się daję często łapać ufo celem nabijania doświadczenia. Podczas takiej obrony można awansować wszystkie postacie. Bo wrogów nie zabraknie i nie ma limitu czasu.

Gra jest bardzo prosta wkurzają tylko władcy obcych ale i to da się przeżyć.

Komentarz: zanonimizowany543579
2017-09-06
13:11

Jeyhard Generał

Jeyhard

Poradnik został zaktualizowany o rozdziały z dodatku War of the Chosen - gdyby były jakieś pytania / wątpliwości, pisać. :P

Komentarz: Jeyhard
2017-09-10
10:10

Zmroku Konsul

Zmroku
😎

Będzie wkrótce, ta cała wojna z kosmitami to nie takie hop-siup :>

Komentarz: Zmroku
2017-09-10
12:55

Zmroku Konsul

Zmroku

Poradnik PDF/EPUB został zaktualizowany do dodatku War of the Chosen. Miłej gry :)

Komentarz: Zmroku
2018-06-12
11:32

Lambert007 Chorąży

Hej Hej

W sumie pytanie dotyczy wersji na XboOne, ale to chyba bez znaczenia ;)

Do tych którzy ogrywali XCOM2 ale z dodatkiem War of the Chosen.

Po odpaleniu gry mam do wyboru na ekranie głównym XCOM2 lub War of the Chosen, czyli jak mniemam to kampanie fabularne tak?

Natomiast odpalając nawet XCOM2 (a mając dodatek zainstalowany), mam wszystkie mechaniki i poprawki które dodatek wprowadził nawet w podstawce?

Więc po co rozbicie na podstawkę i dodatek??

Komentarz: Lambert007
2019-02-07
14:57

Seeker_PL Junior

Poradnik w iBooks jest nie zaktualizowany do wersji z XCOM: War of the Chosen. Jak można pobrać aktualizację?

Komentarz: Seeker_PL
2020-01-14
13:58

kowalxxx Junior

wykupiłem sobie abonament na jeden miesiąc i nie mogę pobrać poradnika w pdf. Dlaczego?

Komentarz: kowalxxx
2024-07-30
14:46

Mrakus007 Junior

👍

Już wszystko git

Komentarz: Mrakus007
2024-11-24
22:50

CyboRKg Generał

CyboRKg

U mnie sie zbugowalo. Po rozwaleniu wszystkich wrogow wchodze do pomieszczenia z krysztalem wiedzmy i zastaje tam tylko 2 chrysalidy. Wiedzma sie nie pojawia. Do krysztalu nie da sie strzelac, bo nie ma nawet jego ikonki. Rzucanie granatami nic nie daje. Kilkanascie tur i zadnych zmian.

Komentarz: CyboRKg

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl