XCOM 2: Porady do misji fabularnych
Aktualizacja:
Misje fabularne

Misje fabularne, a więc wchodzące w skład głównej kampanii działają w XCOM 2 w dość nietypowy sposób. Nie ma tutaj jednej ścisłej drogi, wykonywania zadań jednego po drugim - dość często do wykonania będziesz mieć kilka zadań, które w żaden sposób się ze sobą nie łączą. Oznacza to też, że zadania będą odblokowywane w różnej kolejności, dlatego też w tym rozdziale znajdziesz krótki opis każdej z misji, przedstawiony w dość luźnej kolejności.
Pamiętaj, iż aktualne zadania sprawdzić można po lewej stronie ekranu, a miejsca, w których możesz je wykonać (nie licząc zadań polegających na przeprowadzeniu badania, czy wybudowaniu placówki) zaznaczone są zawsze na mapie - na dole ekranu znajdziesz migającą w charakterystyczny sposób ikonę, która, po kliknięciu na nią, przeniesie cię do miejsca rozpoczęcia misji.
Contact the Resistance in the Blacksite Region
Zadanie główne: Contact the Resistance in the Blacksite Region
Zadanie poboczne: Research Resistance Communications
Twoim zadaniem jest w pierwszej kolejności wynalezienie technologii "Resistance Communications", a następnie nawiązanie kontaktu z jedyną dostępną w okolicy komórką ruchu oporu, co odblokuje kolejne zadanie.
Investigate the ADVENT Blacksite
Zadanie główne: Investigate the ADVENT Blacksite
Zadanie poboczne: Complete the ADVENT Blacksite Mission
Na mapie pojawi się miejsce, w którym wykonać możesz misję. Twoim zadaniem jest dotarcie do budynku placówki wroga, wewnątrz którego znajdziesz fiolkę (ADVENT Blacksite Vial), którą trzeba zebrać (aktywując wskazany przez grę terminal), a następnie wystarczy wezwać transport i się ulotnić.
Examine the ADVENT Officer Corpse
Zadanie główne: Examine an ADVENT Officer Corpse
Zadanie poboczne: Complete the ADVENT Officer Autopsy Research
By móc wykonać zadanie, trzeba będzie najpierw pokonać odpowiedniego wroga (ADVENT Officer) by zdobyć jego zwłoki. Gdy to nastąpi, wystarczy zlecić badanie "ADVENT Officer Autopsy", a po jego ukończeniu misja zostanie wykonana.
Research Alien Encryption
Zadanie główne: Research Alien Encryption
Zadanie poboczne: Complete the Alien Encryption Research
Zadanie podobne do opisanego wyżej, z tą różnicą, iż trzeba zlecić i wykonać badanie "Alien Encryption".
Access the Alien Network
Zadanie główne: Access the Alien Network
Zadanie poboczne: Construct the Proving Ground Facility
Zadanie poboczne: Complete the Skulljack Project in the Proving Ground
W pierwszej kolejności należy wznieść nową placówkę - Proving Ground. Następnie trzeba będzie ukończyć dostępny w owej placówce projekt badawczy - "Skulljack". Gdy go ukończysz, wytwórz nowo odblokowany przedmiot i wyposaż w niego jednego ze swoich żołnierzy. Następnie wyślij wybranego żołnierza wraz z resztą drużyny na misję i wykorzystaj nową umiejętność (Skulljack), która pojawiła się na pasku na dole ekranu, na jednym z wrogich oficerów (ADVENT Officer).
Summon and Eliminate a Codex
Zadanie główne: Summon and Eliminate a Codex
Zadanie poboczne: Kill a Codex
Zadanie to łączy się z tym opisanym wyżej. Gdy tylko wykorzystasz Skulljacka na wrogim oficerze, na polu walki pojawi się nowy wróg - Codex. Wystarczy pokonać go, by ukończyć misję.
Build the Shadow Chamber
Zadanie główne: Build the Shadow Chamber
Zadanie poboczne: Construct the Shadow Chamber facility
By wykonać zadanie trzeba będzie wznieść placówkę Shadow Chamber, która wymagana jest do ukończenia kilku misji fabularnych.
Examine the recovered Blacksite Vial
Zadanie główne: Examine the recovered Blacksite Vial
Zadanie poboczne: Complete the Blacksite Vial Shadow Project
Do wykonania zadania niezbędne będzie placówka Shadow Chamber. Gdy ją wybudujesz, musisz zlecić dość długotrwałe badanie "Blacksite Vial Shadow Project", co zakończy zadanie i odblokuje kolejne.
Investigate the Blacksite Vial Coordinates
Zadanie główne: Investigate the Blacksite Vial coordinates
Zadanie poboczne: Complete the Blacksite Vial Coordinates Mission
Po ukończeniu misji "Examine the recovered Blacksite Vial" na mapie pojawi się ikona prowadząca do nowego zadania. Trzeba będzie przeprowadzić dość prosty szturm na placówkę obcych, podobniej jak to miało miejsce w misji "Investigate the ADVENT Blacksite".
Examine the Codex Brain
Zadanie główne: Examine the Codex Brain
Zadanie poboczne: Study the Codex
Zadanie poboczne: Decrypt Codex Data
By móc ukończyć to zadanie, potrzebny będzie Codex Brain, który otrzymać można za pokonanie jednego z wrogów - Codex. Gdy będziesz go mieć, wystarczy zlecić odpowiednie badanie w placówce Shadow Chamber - najpierw "Codex Brain", a po jego ukończeniu "Encrypted Codex Data". Po tym zadanie zostanie ukończone.
Investigate Codex Brain Coordinates
Zadanie główne: Investigate the Codex Brain coordinates
Zadanie poboczne: Complete the Codex Brain Coordinates Mission
Po ukończeniu misji "Examine the Codex Brain" na mapie pojawi się ikona prowadząca do nowego zadania. Trzeba będzie przeprowadzić szturm na placówkę obcych, podobniej jak to miało miejsce w misji "Investigate the ADVENT Blacksite". Podczas misji zdobędziesz przedmiot (Psionic Gate) wymagany do ukończenia kolejnego zadania.
Examine the Psionic Gate
Zadanie główne: Examine the Psionic Gate
Zadanie poboczne: Upgrade the Shadow Chamber
Zadanie poboczne: Complete the Psionic Gate Shadow Project
Zadanie zbliżone do tego opisanego kilka pozycji wyżej. W pierwszej kolejności musisz zebrać przedmiot Psionic Gate (w ramach zadania "Investigate Codex Brain Coordinates"), następnie ulepszyć placówkę Shadow Chamber, a na końcu zlecić odpowiednie badania (Psionic Gate Shadow Project), po ukończeniu których zadanie zostanie wykonane.
Breach the Alien Network
Zadanie główne: Breach the Alien Network
Zadanie poboczne: Use the Skulljack on a Codex
Zadanie które można wykonać w dowolnym momencie w czasie przebywania na polu walki. Wystarczy tylko użyć Skulljacka na jednym z wrogów (Codex). Przygotuj się do tego zadania odpowiednio, gdyż po wykonaniu tej czynności na polu walki pojawi się potężny wróg, Avatar.
Najlepiej jest otoczyć Codexa całą drużyną (zadanie ułatwić sobie można ogłuszając wroga przy pomocy zdolności Stasis klasy Psi Operative), ustawić większość żołnierzy w trybie Warty, a następnie wykorzystać Skulljacka na wrogu. Gdy pojawi się Avatar natychmiast będzie próbował uciec z miejsca w którym został przywołany, przez co zostanie rozniesiony na strzępy przez twoją drużynę.
Summon and Eliminate an Avatar
Zadanie główne: Summon and Eliminate an Avatar
Zadanie poboczne: Neutralize the Avatar
Zadanie łączy się z tym opisanym wyżej (Breach the Alien Network) i wymaga wyeliminowania wroga, Avatara.
Investigate the ADVENT Forge
Zadanie główne: Investigate the ADVENT Forge
Zadanie poboczne: Complete the ADVENT Forge Coordinates Mission
Kolejna misja, w której trzeba przeprowadzić szturm na placówkę obcych. Różni się ona jednak od pozostałych, gdyż czeka cię tu starcie z absurdalną ilością obcych, w każdym możliwym (prócz Avatara) wydaniu - łącznie z Sectopodami i Andromedonami.
Po dotarciu do placówki wejdź do wskazanego przez grę pomieszczenia, aktywuj oznaczony terminal i zbierz prototyp. Teraz zostało już tylko ulotnić się z miejsca akcji wraz z pozyskanym przedmiotem, by ukończyć zadanie.
Examine the Advent Stasis Suit
Zadanie główne: Examine the ADVENT Stasis Suit
Zadanie poboczne: Complete the Stasis Suit Shadow Project
By móc ukończyć to zadanie, trzeba będzie zebrać prototype z misji "Investigate the ADVENT Forge", a następnie wykonać badanie z poziomu placówki Shadow Chamber - "Stasis Suit Shadow Project".
Examine the Recovered Avatar Corpse
Zadanie główne: Examine the Recovered Avatar Corpse
Zadanie poboczne: Complete the Avatar Autopsy Shadow Project
Do wykonania tego zadania wymagane będzie ukończenie wszystkich projektów w placówce Shadow Chamber i wszystkich opisanych wyżej zadań. Następnie przeprowadzić trzeba będzie ostatnie badanie w placówce Shadow Chamber, "Avatar Autopsy"
Assault the ADVENT Network Tower
Zadanie główne: Assault the ADVENT Network Tower
Zadanie poboczne: Complete the ADVENT Network Tower Mission
Dość proste zadanie polegające na przeprowadzeniu szturmu na obcą wieżę komunikacyjną. Zadanie jest jednocześnie dość nietypowe, gdyż daje możliwość wykupienia kilku dodatkowych, losowo wybieranych bonusów. Spośród czterech dostępnych dwa zawsze będą takie same - możliwość dobrania dodatkowego członka drużyny, jak i tryb ukrycia (concealment) dla każdego z żołnierzy z osobna.
Warto wykupić wszystkie dostępne ulepszenia, do czego niestety będzie potrzebne dość sporo zasobów wywiadu (ok 170), niemniej jednak każde z nich bardzo się przyda, gdyż domyślnie w tej misji wziąć udział może tylko 3 żołnierzy gracza.
Wysyłając drużynę na misję warto wziąć ze sobą dwóch żołnierzy klasy Psi Operative i jednego Specialist - ostatni żołnierz jest dość sytuacyjny. Dwaj pierwsi żołnierze pozwolą ci na przejęcie kontroli nad wrogimi Andromedonami, których należy wykorzystać do pochłaniania obrażeń zadawanych przez wrogie jednostki, a Specialista umożliwi hackowanie urządzeń, w tym przejęcie kontroli nad wieżyczką wroga.
Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do ustawionego na końcu dość liniowego etapu terminala i aktywowanie go, po czym misja zostanie ukończona.
Assault the Alien Fortress
Zadanie główne: Assault the Alien Fortress
Zadanie poboczne: Complete the Alien Fortress Mission
Misja stanie się dostępna w momencie ukończenia wszystkich opisanych powyżej. Na mapie pojawi się znacznik, po kliknięciu na który będzie można wysłać drużynę do akcji. Pamiętaj, iż jest to ostatnia misja w grze, która zakończy ją całkowicie - przed wysłaniem drużyny wykup wszystkie możliwe ulepszenia i załóż modyfikacje broni i implanty.
Misja jest najdłuższą ze wszystkich w których przyszło ci brać udział, a podczas jej trwania będzie trzeba pokonać kilkudziesięciu wrogów (znacznie więcej niż to co wskazuje ci informacja z Shadow Chamber). Do drużyny zalecane jest wziąć dwóch maksymalnie wyszkolonych żołnierzy klasy Psi Operative.
Powód na taki dobór żołnierzy jest dość prosty - możliwość przejęcia kontroli nad wrogimi jednostkami, które będzie można wykorzystać do pochłaniania obrażeń pochodzących od wrogich oddziałów. Warto przy tym przejąć kontrolę nad jednym Gatekeeperem i jednym Andromedonem. Pamiętaj też, iż możesz uzdrawiać kontrolowane jednostki wroga, jeśli znajdzie taka potrzeba.
Misja dzieli się na dwa etapy. Podczas pierwszego będzie trzeba przebić się przez dziesiątki wrogów, brnąć w głąb terytorium wroga. Warto jest podczas tego etapu zaoszczędzić jak najwięcej granatów i/lub ciężkich broni, gdyż na końcu etapu dojdziesz do pomieszczenia przypominającego arenę, gdzie ma miejsce ostatnie starcie z obcymi.
Tutaj aktywuje się także twoje główne zadanie - pokonanie 3 wrogich Avatarów. Żeby jednak nie było za prosto, na arenie rozstawione są 4 portale (po dwa na każdą stronę), z których praktycznie co turę wychodzić będą nowi wrogowie, tacy jak: Faceless, Viper, Muton, Codex, Sectoid, Archon. Co kilka tur pojawi się tam jednej z trzech celów, Avatar. By znacznie ułatwić sobie zadanie, staraj się trzymać całą drużynę blisko siebie, a na przód wystawić wrogów nad którymi udało ci się przejąć kontrolę - w ten sposób wróg będzie skupiał na nich swoja uwagę, podczas gdy twoi żołnierze będą ich po kolei eliminować.
Czas działa tutaj na twoją niekorzyść - im dłużej potrwa starcie, tym więcej wrogów pojaw się na polu walki. Gdy tylko osiągniesz główny cel, jakim jest ubicie trójki wspomnianych wrogów, aktywuje się seria scen, która zakończy grę.
Podczas tej misji warto pamiętać o:
- Zabraniu na misję przynajmniej dwóch żołnierzy klasy Psi Operative i wykorzystaniu ich do przejęcia kontroli nad dwójką ciężko opancerzonych wrogów - dobrym wyborem będą więc Gatekeeper i Andromedon. Ponadto, żołnierze tej klasy doskonale radzą sobie w walce z wrogimi Avatarami, gdyż dzięki zdolności Null Lance są w stanie wydrzeć 1/3 paska ich zdrowia, w dodatku atakując ich zza osłony.
- Staraj się zaoszczędzić jak najwięcej przedmiotów, by móc wykorzystać je podczas ostatniego starcia - wrogów jest tutaj cała kupa, więc będzie je na kim wykorzystać.
- Wykorzystaj aurę wyszkolenych żołnierzy Psi Operative, która daje niewrażliwość wszystkim stojącym w ich pobliżu na efekty psioniczne, takie jak kontrola umysłu. Jest to o tyle ważne, że po polu walki kręcić się będzie kilku Avatarów i cała masa Sectoidów, którzy będą próbowali przejąć kontrolę nad twoimi żołnierzami.
- Doskonałym przedmiotem na tę misję jest Mimic Beacon, który pozwoli ci odwrócić uwagę wrogów i skupić ich na kopii żołnierza.
- Podczas misji będziesz mieć dostęp do 7 żołnierza - Avatara pilotowanego przez dowódcę. Wykorzystaj potężne zdolności psioniczne jednostki, by siać zamęt na polu walki. Pamiętaj jednak, iż kontrola umysłu tej jednostki trwa jedynie dwie rundy.
Komentarze czytelników
U mnie sie zbugowalo. Po rozwaleniu wszystkich wrogow wchodze do pomieszczenia z krysztalem wiedzmy i zastaje tam tylko 2 chrysalidy. Wiedzma sie nie pojawia. Do krysztalu nie da sie strzelac, bo nie ma nawet jego ikonki. Rzucanie granatami nic nie daje. Kilkanascie tur i zadnych zmian.
wykupiłem sobie abonament na jeden miesiąc i nie mogę pobrać poradnika w pdf. Dlaczego?
Poradnik w iBooks jest nie zaktualizowany do wersji z XCOM: War of the Chosen. Jak można pobrać aktualizację?
Hej Hej
W sumie pytanie dotyczy wersji na XboOne, ale to chyba bez znaczenia ;)
Do tych którzy ogrywali XCOM2 ale z dodatkiem War of the Chosen.
Po odpaleniu gry mam do wyboru na ekranie głównym XCOM2 lub War of the Chosen, czyli jak mniemam to kampanie fabularne tak?
Natomiast odpalając nawet XCOM2 (a mając dodatek zainstalowany), mam wszystkie mechaniki i poprawki które dodatek wprowadził nawet w podstawce?
Więc po co rozbicie na podstawkę i dodatek??
Poradnik w iBooks jest nie zaktualizowany do wersji z XCOM: War of the Chosen. Jak można pobrać aktualizację?
Poradnik został zaktualizowany o rozdziały z dodatku War of the Chosen - gdyby były jakieś pytania / wątpliwości, pisać. :P
w pdfie nie ma żadnych rozdziałów o dodatku.
Potwierdzam. PDF nie został zaktualizowany o War of the Chosen.
Ja wybudowałem AWC jako 2 budynek, ukryty skill odblokowało mi na 2 postaciach.
Hakowanie jednostki powoduje u mnie wyjście z ukrycia zawsze i wszędzie.
Gram od wczoraj od nowa. Jak kończysz misję. Można metodą zapis/odczyt wymusić perka. Tyle, że to zahacza lekko o oszustwo. Dodam też, że samouczek utrudnia grę o0!
Po samouczku jedna postać ma awans. I nie masz odblokowanego żadnego pomieszczenia.
A bez samouczka wszyscy mają awans a pierwsza misją jest BANALNA... I masz odblokowane 1 pomieszczenie od razu. Ja od razu postawiłem AWC zobaczę jakie będą tego skutki.
Dalej pomieszczenie obronne jest bardzo fajne :D Ja się daję często łapać ufo celem nabijania doświadczenia. Podczas takiej obrony można awansować wszystkie postacie. Bo wrogów nie zabraknie i nie ma limitu czasu.
Gra jest bardzo prosta wkurzają tylko władcy obcych ale i to da się przeżyć.
Hmm, nie mogę odpowiedzieć bezpośrednio na posta, więc muszę napisać jako nowy.
1. Fakt, dwa ulepszone na maxa Resistance Comms wystarczą do obsług wszystkich rejonów, z tym, że trochę minie nim ktoś je do końca ulepszy. Raz, że zajmuje to czas, dwa, że potrzeba do tego sporo energii. Normalny, nieulepszony Resistance Comms daje łącznie 3 kontakty (z technikiem), a wymaga tylko 3 prądu (1 kontakt za 1 "sztukę" prądu), ulepszenie zjada prawie dwa razy więcej dodatkowego (5), dając w zamian 4 kontakty (więc 1 kontakt wymaga 1.25 prądu). To nie są duże ilości, ale na początku, gdy nie ma się dostępu do rdzeni obcych może być ciężko, a placówkę można potem zniszczyć. Po za tym można spokojnie zmieścić się posiadając i 3 Resistance Comms - Defense Matrix na chwilę obecną jest bezużyteczny.
2. Tu się nie zgodzę. Ja dostałem nową rangę na jednym żołnierzu najwyższej rangi (o czym nie zostałem poinformowany, zdolność się po prostu pojawiła), sprawdzałem to zresztą na reddicie i ktoś się dokopał do plików źródłowych gry, gdzie było napisane właśnie to, co jest w końcówce rozdziału o AWC. Punkty losowane są dwa razy - raz na każdą rangę żołnierza (więc wtedy awansując może on dostać zdolność), a drugi raz "ogólnie", więc żołnierz może dostać rangę wstecz.
Niektórzy pisali też o tym, że żołnierze rangi Colonel (najwyższa) dostają zdolność dopiero po powrocie z misji, a nie w momencie wybudowania placówki.
3. O tym napisałem w rozdziale o Power Relay, w rozdziale "Placówki". Pomijając już fakt, iż odkryte rdzenie mogą się trafić na najniższych poziomach (sam przy drugim przejściu miałem je na "C2" i "C3", więc wtedy nie da się nic wiele zaplanować, bo trochę zejdzie zanim się do nich dokopie.
4. O tym nie wspomniałem, dzięki za info.
5. Dzięki za info - z rozpędu pewnie zrobiłem błąd.
ad. 1) właśnie dlatego napisałem: "nie do końca" - taki skrót myślowy :)
ad. 2) Nie jestem 100% pewien mechaniki ale na pewno im później postawimy AWC tym bardziej zmniejszamy prawdopodobieństwo odblokowania Hidden Skill. Każdy rekrut, którego zacząłem rozwijać dopiero po wybudowaniu AWC, dochrapał się HS. Z pięciu podstawowych/"startowych"(którzy mieli gdzieś koło stopnia majora w momencie wybudowania AWC) - żaden.
Można to też sprawdzić, najmując żołnierzy w stopniu pułkownika na końcowym etapie gry - doświadczalnie nająłem chyba z pięciu - żaden nie miał dodatkowego skilla. Chyba że trafi się akurat tak, że wylosuje HS na pułkowniku. (może tak być - mi się nie zdarzyło)
Jeszcze jedna uwaga - wydaje mi się, że każde przejęcie kontroli nad wrogiem przez hakowanie (nie wyłączenie), powoduje wyjście z ukrycia (a przynajmniej jeśli stoi on w zasięgu wzroku innych wrogich jednostek)
1. Będę musiał poprawić ten rozdział i rozwiać wątpliwości. :P
2. Z tym mechanizmem jest tona bugów i w sumie nie ma 100% pewności jak on działa. Sam wiem tyle, że da się zyskać punkt nawet na rozwiniętym do maksa żołnierzu, ale od czego to zależy (pewnie RNJesus , jak wszystko w tej grze :P) nie wiem. Wiem też, że resetowanie zdolności nic nie daje i z jakiegoś powodu żołnierze otrzymani w ramach misji też mają problemy z zyskaniem tych zdolności. Fakt, im wcześniej się to wybuduje tym szansa jest większa - tyle że ciężko jest to postawić wcześnie, bo są inne ciekawsze budynki. :P
Ja na jakichś 30 żołnierzy których używałem miałem zdolność jedynie w dwóch - wspomnianym Pułkowniku i jakimś cieniasie na 2-3 randze. Przy drugim przejściu nie udało mi się odblokować ani jednej zdolności, mimo że wybudowałem to jak żołnierze mieli jeszcze kupę rang do awansowania. Dla mnie ten budynek w obecnej formie jest niewarty pośpiechu.
3. Hakowanie przerywa tryb ukrycia tylko wtedy, gdy ruszysz się tą jednostką. Jeśli przejmiesz kontrolę, a nie zaatakujesz, nie rzucisz granatu i ogólnie udajesz "że nic się nie stało", nie będzie żadnego problemu.
ad. 3) oj nie jestem pewien. :P Będę musiał to chyba dzisiaj sprawdzić.
A tak w ogóle to niezła robota jakby co i od tego chyba powinienem był zacząć. :)
Sprawa z hakowaniem wygląda tak, iż nie wyrzuca ona z ukrycia gdy shakuje się wroga za pomocą Specialisty, ale jak uda ci się przejąć nad nim kontrolę przy pomocy jednej z wież (bo czasem jest opcja uzyskania kontroli nad losowym gościem), to wtedy magicznie wywołuje to alarm. A przynajmniej miałem tak ja. :P
Dzięki i liczę na kolejne komentarze - im więcej błędów uda się wyłapać tym lepiej. ;)
Tak na szybko. Błędy i przeoczenia m.in. w "Kolejność i sposób rozbudowy":
1) Pola B1, B3 i C2 muszą być wykorzystane do wzniesienia Resistance Comms
Nie do końca. Dwa ulepszone na maxa "Resistance Comms" wystarczają do obsługi wszystkich rejonów dostępnych w grze.
2) Ważne!!!"Advanced Warfare Center...Warto wiedzieć, iż placówka zaoferuje cenne zdolności nawet wtedy, gdy żołnierze będą rozwinięci do maksimum".
Nieprawda. Poziomy na których pojawiają się "hidden skills" są ściśle określone dla każdego z żołnierzy. Jeśli nasz żołdak będzie miał "hidden skill" wylosowany na stopniu sierżanta, to budując AWC w momencie gdy ten będzie już np. kapitanem spowoduje, że umiejętność zostanie na zawsze utracona.
Są mody, zmieniające ten aspekt i możliwe, że w jakimś patchu to skorygują, ale póki co mechanizm jest właśnie taki.
( wiem co mówię - cały mój podstawowy skład nie miał żadnej dodatkowej umiejętności bo AWC wybudowałem jak wszyscy byli w stopniu majora)
3) Przynajmniej jedno Power Relay warto postawić na rdzeniu/reaktorze obcych - produkuje wtedy dużo więcej energii.
Dwa ulepszone na maxa Power Relays (z których jeden jest na rdzeniu obcych) dostarczą wystarczającą ilość energii dla większości przemyślanych konfiguracji statku.
4) Drugi rdzeń obcych warto wykorzystać na jakieś energożerne pomieszczenie (psi, shadow chamber, laboratorium - jeśli ktoś używa) - na tym polu nie zużywa w ogóle energii (również ulepszone)
5) Postęp Avatara to postęp samego projektu i suma "krop" z baz ADVENT.
Postęp Awatara za zniszczenie bazy ADVENT nie jest zmniejszany o dwa, tylko o taką ilość "krop" jaką w danej chwili posiadała ta baza.
Wszystkie uwagi w oparciu o doświadczenia z trzeciego poziomu trudności (dowódca bodajże) - ale w ww. kwestiach nie powinno mieć to raczej znaczenia.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
