Guerilla Tactics School | Dostępne placówki (Facilities) | XCOM 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Guerilla Tactics School

Placówka Guerilla Tactics School. - Guerilla Tactics School | Dostępne placówki (Facilities) | XCOM 2 - XCOM 2 - poradnik do gry
Placówka Guerilla Tactics School.

Guerilla Tactics School to placówka w której szkolić możesz żołnierzy, by "przerobić" ich z postaci żółtodzioba (Rookie), do wybranej przez siebie klasy żołnierza - masz przez to znacznie większa kontrolę jacy żołnierze są do twojej dyspozycji i nie skończysz z 15 snajperami.

Oprócz tego, dokonać tu można wielu ulepszeń dla twoich żołnierzy, które zwiększa ich skuteczność na polu walki, a także pozwolą ci powiększyć rozmiar drużyny z 4 do 6.

Jest to jedna z placówek które bezapelacyjnie należy wznieść jak najszybciej, dzięki czemu twoja drużyna szybko się powiększy.

Opis placówki

Wymagania

Koszt

Co daje?

Ulepszenia i wpływ personelu

Brak

85x Supplies

3x Power

Budowa trwa 14 dni.

Miesięczny koszt utrzymania to 25x Supplies.

- Możliwość przeszkolenia żółtodzioba (Rookie) do wybranej przez siebie klasy żołnierza

- Możliwość wykupienia rozmaitych ulepszeń dla żołnierzy

brak

Dostępne projekty

Nazwa

Wymagana ranga zołnierza

Koszt

Efekt

Vulture

brak

100x Supplies

Sprawia, że z każdego wroga z którego wypadnie przedmiot, wypadnie także jeden dodatkowy przedmiot.

Squad Size I

brak

50x Supplies

Zwiększa wielkość drużyny gracza z 4 do 5 żołnierzy.

Lightning Strike

brak

100x Supplies

Wszystkie jednostki otrzymują premię +3 do mobilności (Mobility) przez pierwsze dwie rundy walki.

Każdy punkt mobilności zwiększa zasięg ruchu postaci o 1 pole.

Wet Work

brak

125x Supplies

+25% doświadczenia zdobywanego za zabójstwa.

Vengeance

Dowolny żołnierz rangi Lieutenant

100x Supplies

Jeśli któryś żołnierz zginie, lub zostanie ciężko ranny, żołnierze otrzymują losową premię zwiększającą ich skuteczność na polu walki.

Integrated Warfare

Dowolny Żołnierz rangi Captain

150x Supplies

Zwiększa bonusy oferowane przez PCS.

PCS to implanty, które można założyć każdemu żołnierzowi.

Squad Size II

Dowolny żołnierz rangi Captain

75x Supplies

Zwiększa wielkość drużyny gracza z 5 do 6 żołnierzy.

Stay With Me

Dowolny żołnierz rangi Major

150x Supplies

Sprawia, że żołnierze mają większą szansę na przejście w stan wykrwawiania się zamiast natychmiastowej śmierci.

Grenadier Biggest Booms

Grenadier rangi Captain

75x Supplies

Materiały wybuchowe mogą spowodować obrażenia krytyczne.

Działa wyłącznie dla żołnierzy klasy Grenadier.

Ranger Hunter's Instinct

Ranger rangi Captain

75x Supplies

Ataki przeciwko oflankowanemu wrogowi zadają dodatkowe 3 punkty obrażeń.

Działa wyłącznie dla żołnierzy klasy Ranger.

Sharpshooter Deadshot

Sharpshooter rangi Captain

75x Supplies

Dodatkowe 10% szansy na trafienie krytyczne.

Działa wyłącznie dla żołnierzy klasy Sharpshooter.

Specialist Cool Under Pressure

Specialist rangi Captain

75x Supplies

Daje +10 do celności i +10 do szansy na trafienie krytyczne podczas strzałów z warty.

Działa wyłącznie dla żołnierzy klasy Specialist.

Najważniejsze ulepszenia, które warto wykupić jak najwcześniej to:

  • Squad Size I i II - jak najszybciej trzeba powiększyć drużynę do 6 żołnierzy.
  • Vulture - dodatkowy przedmiot za każdym razem gdy coś wypadnie z wroga to zwiększona szansa na zdobycie Elerium Core, które przyda ci się do dużej ilości badań, a także możliwość zebrania ulepszenia do broni.
  • Wet Work - +25% do zdobywanego doświadczenia to szybsze wskakiwanie na wyższe rangi, a przez to znacznie mocniejsza drużyna.
  • Lightning Strike - ulepszenie przydatne praktycznie wyłącznie podczas misji, w których za zadanie masz obronę nadajnika, bądź odbicie zakładnika, gdyż w żadnej innej nie zyskasz wiele na mobilności podczas 2 pierwszych rund.
Podobało się?

0

XCOM 2

5 lutego 2016

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2016-02-23
09:22

Kuba aka Zbyszek Chorąży

Hmm, nie mogę odpowiedzieć bezpośrednio na posta, więc muszę napisać jako nowy.

1. Fakt, dwa ulepszone na maxa Resistance Comms wystarczą do obsług wszystkich rejonów, z tym, że trochę minie nim ktoś je do końca ulepszy. Raz, że zajmuje to czas, dwa, że potrzeba do tego sporo energii. Normalny, nieulepszony Resistance Comms daje łącznie 3 kontakty (z technikiem), a wymaga tylko 3 prądu (1 kontakt za 1 "sztukę" prądu), ulepszenie zjada prawie dwa razy więcej dodatkowego (5), dając w zamian 4 kontakty (więc 1 kontakt wymaga 1.25 prądu). To nie są duże ilości, ale na początku, gdy nie ma się dostępu do rdzeni obcych może być ciężko, a placówkę można potem zniszczyć. Po za tym można spokojnie zmieścić się posiadając i 3 Resistance Comms - Defense Matrix na chwilę obecną jest bezużyteczny.

2. Tu się nie zgodzę. Ja dostałem nową rangę na jednym żołnierzu najwyższej rangi (o czym nie zostałem poinformowany, zdolność się po prostu pojawiła), sprawdzałem to zresztą na reddicie i ktoś się dokopał do plików źródłowych gry, gdzie było napisane właśnie to, co jest w końcówce rozdziału o AWC. Punkty losowane są dwa razy - raz na każdą rangę żołnierza (więc wtedy awansując może on dostać zdolność), a drugi raz "ogólnie", więc żołnierz może dostać rangę wstecz.

Niektórzy pisali też o tym, że żołnierze rangi Colonel (najwyższa) dostają zdolność dopiero po powrocie z misji, a nie w momencie wybudowania placówki.

3. O tym napisałem w rozdziale o Power Relay, w rozdziale "Placówki". Pomijając już fakt, iż odkryte rdzenie mogą się trafić na najniższych poziomach (sam przy drugim przejściu miałem je na "C2" i "C3", więc wtedy nie da się nic wiele zaplanować, bo trochę zejdzie zanim się do nich dokopie.

4. O tym nie wspomniałem, dzięki za info.

5. Dzięki za info - z rozpędu pewnie zrobiłem błąd.

Komentarz: Kuba aka Zbyszek
2016-05-25
13:58

zanonimizowany543579 Pretorianin

Ja wybudowałem AWC jako 2 budynek, ukryty skill odblokowało mi na 2 postaciach.

Hakowanie jednostki powoduje u mnie wyjście z ukrycia zawsze i wszędzie.

Gram od wczoraj od nowa. Jak kończysz misję. Można metodą zapis/odczyt wymusić perka. Tyle, że to zahacza lekko o oszustwo. Dodam też, że samouczek utrudnia grę o0!

Po samouczku jedna postać ma awans. I nie masz odblokowanego żadnego pomieszczenia.

A bez samouczka wszyscy mają awans a pierwsza misją jest BANALNA... I masz odblokowane 1 pomieszczenie od razu. Ja od razu postawiłem AWC zobaczę jakie będą tego skutki.

Dalej pomieszczenie obronne jest bardzo fajne :D Ja się daję często łapać ufo celem nabijania doświadczenia. Podczas takiej obrony można awansować wszystkie postacie. Bo wrogów nie zabraknie i nie ma limitu czasu.

Gra jest bardzo prosta wkurzają tylko władcy obcych ale i to da się przeżyć.

Komentarz: zanonimizowany543579
2017-09-06
13:11

Jeyhard Generał

Jeyhard

Poradnik został zaktualizowany o rozdziały z dodatku War of the Chosen - gdyby były jakieś pytania / wątpliwości, pisać. :P

Komentarz: Jeyhard
2017-09-10
10:10

Zmroku Konsul

Zmroku
😎

Będzie wkrótce, ta cała wojna z kosmitami to nie takie hop-siup :>

Komentarz: Zmroku
2017-09-10
12:55

Zmroku Konsul

Zmroku

Poradnik PDF/EPUB został zaktualizowany do dodatku War of the Chosen. Miłej gry :)

Komentarz: Zmroku
2018-06-12
11:32

Lambert007 Chorąży

Hej Hej

W sumie pytanie dotyczy wersji na XboOne, ale to chyba bez znaczenia ;)

Do tych którzy ogrywali XCOM2 ale z dodatkiem War of the Chosen.

Po odpaleniu gry mam do wyboru na ekranie głównym XCOM2 lub War of the Chosen, czyli jak mniemam to kampanie fabularne tak?

Natomiast odpalając nawet XCOM2 (a mając dodatek zainstalowany), mam wszystkie mechaniki i poprawki które dodatek wprowadził nawet w podstawce?

Więc po co rozbicie na podstawkę i dodatek??

Komentarz: Lambert007
2019-02-07
14:57

Seeker_PL Junior

Poradnik w iBooks jest nie zaktualizowany do wersji z XCOM: War of the Chosen. Jak można pobrać aktualizację?

Komentarz: Seeker_PL
2020-01-14
13:58

kowalxxx Junior

wykupiłem sobie abonament na jeden miesiąc i nie mogę pobrać poradnika w pdf. Dlaczego?

Komentarz: kowalxxx
2024-07-30
14:46

Mrakus007 Junior

👍

Już wszystko git

Komentarz: Mrakus007
2024-11-24
22:50

CyboRKg Generał

CyboRKg

U mnie sie zbugowalo. Po rozwaleniu wszystkich wrogow wchodze do pomieszczenia z krysztalem wiedzmy i zastaje tam tylko 2 chrysalidy. Wiedzma sie nie pojawia. Do krysztalu nie da sie strzelac, bo nie ma nawet jego ikonki. Rzucanie granatami nic nie daje. Kilkanascie tur i zadnych zmian.

Komentarz: CyboRKg

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl