XCOM 2: Autopsje

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Autopsje

Autopsji dokonać możesz jednorazowo, a odblokowana zostaje jeśli uda ci się zdobyć zwłoki danego przeciwnika. Zwłoki otrzymujesz za każdym razem, gdy pokonasz wroga w walce. Posiadając większą ilość zwłok (wartości podane w tabeli niżej) możesz dokonać autopsji natychmiast.

Nazwa

Koszt

Skutek

Wymagania

Faceless Autopsy

1x Faceless Corpse

 

3x Faceless Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy projekt:

- Mimic Beacon

Alien Biotech

Chryssalid Autopsy

1x Chryssalid Corpse

 

15x Chryssalid Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy projekt:

- Hellweave

Alien Biotech

Viper Autopsy

1x Viper Corpse

 

5x Viper Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy projekt:

- Battlefield Medicine

Alien Biotech

Sectoid Autopsy

1x Sectoid Corpse

 

6x Sectoid Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy projekt:

- Mindshield

Nowe badania:

- Psionics

Alien Biotech

Berserker Autopsy

1x Berserker Corpse

 

5x Berserker Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy projekt:

- Overdrive Serum

Alien Biotech

Archon Autopsy

1x Archon Corpse

 

3x Archon Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy projekt:

- Fusion Blade

Alien Biotech

Gatekepeer Autopsy

1x Gatekeeper Corpse

 

3x Gatekeeper Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy projekt:

- Alien Psi Amp

Alien Biotech

Andromedon Autopsy

1x Andromedon Corpse

 

4x Andromedon Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy projekt:

- Proximity Mine

Alien Biotech

Muton Autopsy

1x Muton Corpse

 

5x Muton Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy przedmiot:

- Advanced Greande Launcher

Nowy przedmiot:

- Plasma Grenade

Advent Officer Autopsy

Advent Trooper Autopsy

1x Advent Trooper Corpse

 

10x Advent Trooper Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy przedmiot:

- Battle Scanner

Advent Officer Autopsy

Advent Stun Lancer Autopsy

1x Advent Stun Lancer Corpse

 

4x Advent Stun Lancer Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy przedmiot:

- Arc Blade

Advent Officer Autopsy

Advent Shieldbearer Autopsy

1x Advent Shieldbearer Corpse

 

4x Advent Shieldbearer Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy projekt:

- Experimental Armor

Advent Officer Autopsy

Advent Mec Breakdown

1x Advent MEC Corpse

 

3x Advent MEC Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy przedmiot:

- GREMLIN Mark II

Advent Officer Autopsy

Advent Turret Breakdown

1x Advent Turret Corpse

 

3x Advent Turret Corpse - badanie natychmiastowe

Nowa placówka:

- Defense Matrix

Advent Officer Autopsy

Advent Sectopod Breakdown

1x Sectopod Corpse

 

3x Sectopod Corpse - badanie natychmiastowe

Nowy przedmiot:

- GREMLIN Mark III

Advent Officer Autopsy

XCOM 2

5 lutego 2016

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2024-11-24
22:50

CyboRKg Generał

CyboRKg

U mnie sie zbugowalo. Po rozwaleniu wszystkich wrogow wchodze do pomieszczenia z krysztalem wiedzmy i zastaje tam tylko 2 chrysalidy. Wiedzma sie nie pojawia. Do krysztalu nie da sie strzelac, bo nie ma nawet jego ikonki. Rzucanie granatami nic nie daje. Kilkanascie tur i zadnych zmian.

Komentarz: CyboRKg
2024-07-30
14:46

Mrakus007 Junior

👍

Już wszystko git

Komentarz: Mrakus007
2020-01-14
13:58

kowalxxx Junior

wykupiłem sobie abonament na jeden miesiąc i nie mogę pobrać poradnika w pdf. Dlaczego?

Komentarz: kowalxxx
2019-02-07
14:57

Seeker_PL Junior

Poradnik w iBooks jest nie zaktualizowany do wersji z XCOM: War of the Chosen. Jak można pobrać aktualizację?

Komentarz: Seeker_PL
2018-06-12
11:32

Lambert007 Chorąży

Hej Hej

W sumie pytanie dotyczy wersji na XboOne, ale to chyba bez znaczenia ;)

Do tych którzy ogrywali XCOM2 ale z dodatkiem War of the Chosen.

Po odpaleniu gry mam do wyboru na ekranie głównym XCOM2 lub War of the Chosen, czyli jak mniemam to kampanie fabularne tak?

Natomiast odpalając nawet XCOM2 (a mając dodatek zainstalowany), mam wszystkie mechaniki i poprawki które dodatek wprowadził nawet w podstawce?

Więc po co rozbicie na podstawkę i dodatek??

Komentarz: Lambert007
2017-09-10
12:55

Zmroku Konsul

Zmroku

Poradnik PDF/EPUB został zaktualizowany do dodatku War of the Chosen. Miłej gry :)

Komentarz: Zmroku
2019-02-07
14:57

Seeker_PL Junior

Poradnik w iBooks jest nie zaktualizowany do wersji z XCOM: War of the Chosen. Jak można pobrać aktualizację?

Komentarz: Seeker_PL
2017-09-10
10:10

Zmroku Konsul

Zmroku
😎

Będzie wkrótce, ta cała wojna z kosmitami to nie takie hop-siup :>

Komentarz: Zmroku
2017-09-06
13:11

Jeyhard Generał

2
Jeyhard

Poradnik został zaktualizowany o rozdziały z dodatku War of the Chosen - gdyby były jakieś pytania / wątpliwości, pisać. :P

Komentarz: Jeyhard
2017-09-06
17:34

WarriorOI Konsul

1

w pdfie nie ma żadnych rozdziałów o dodatku.

Komentarz: WarriorOI
2017-09-09
19:19

marcban Konsul

😒

Potwierdzam. PDF nie został zaktualizowany o War of the Chosen.

Komentarz: marcban
2017-09-09
22:02

Jeyhard Generał

Jeyhard

Tutaj ja nie pomogę, ale zgłoszę komu trzeba. :P

Komentarz: Jeyhard
2016-05-25
13:58

zanonimizowany543579 Pretorianin

Ja wybudowałem AWC jako 2 budynek, ukryty skill odblokowało mi na 2 postaciach.

Hakowanie jednostki powoduje u mnie wyjście z ukrycia zawsze i wszędzie.

Gram od wczoraj od nowa. Jak kończysz misję. Można metodą zapis/odczyt wymusić perka. Tyle, że to zahacza lekko o oszustwo. Dodam też, że samouczek utrudnia grę o0!

Po samouczku jedna postać ma awans. I nie masz odblokowanego żadnego pomieszczenia.

A bez samouczka wszyscy mają awans a pierwsza misją jest BANALNA... I masz odblokowane 1 pomieszczenie od razu. Ja od razu postawiłem AWC zobaczę jakie będą tego skutki.

Dalej pomieszczenie obronne jest bardzo fajne :D Ja się daję często łapać ufo celem nabijania doświadczenia. Podczas takiej obrony można awansować wszystkie postacie. Bo wrogów nie zabraknie i nie ma limitu czasu.

Gra jest bardzo prosta wkurzają tylko władcy obcych ale i to da się przeżyć.

Komentarz: zanonimizowany543579
2016-02-23
09:22

Kuba aka Zbyszek Chorąży

Hmm, nie mogę odpowiedzieć bezpośrednio na posta, więc muszę napisać jako nowy.

1. Fakt, dwa ulepszone na maxa Resistance Comms wystarczą do obsług wszystkich rejonów, z tym, że trochę minie nim ktoś je do końca ulepszy. Raz, że zajmuje to czas, dwa, że potrzeba do tego sporo energii. Normalny, nieulepszony Resistance Comms daje łącznie 3 kontakty (z technikiem), a wymaga tylko 3 prądu (1 kontakt za 1 "sztukę" prądu), ulepszenie zjada prawie dwa razy więcej dodatkowego (5), dając w zamian 4 kontakty (więc 1 kontakt wymaga 1.25 prądu). To nie są duże ilości, ale na początku, gdy nie ma się dostępu do rdzeni obcych może być ciężko, a placówkę można potem zniszczyć. Po za tym można spokojnie zmieścić się posiadając i 3 Resistance Comms - Defense Matrix na chwilę obecną jest bezużyteczny.

2. Tu się nie zgodzę. Ja dostałem nową rangę na jednym żołnierzu najwyższej rangi (o czym nie zostałem poinformowany, zdolność się po prostu pojawiła), sprawdzałem to zresztą na reddicie i ktoś się dokopał do plików źródłowych gry, gdzie było napisane właśnie to, co jest w końcówce rozdziału o AWC. Punkty losowane są dwa razy - raz na każdą rangę żołnierza (więc wtedy awansując może on dostać zdolność), a drugi raz "ogólnie", więc żołnierz może dostać rangę wstecz.

Niektórzy pisali też o tym, że żołnierze rangi Colonel (najwyższa) dostają zdolność dopiero po powrocie z misji, a nie w momencie wybudowania placówki.

3. O tym napisałem w rozdziale o Power Relay, w rozdziale "Placówki". Pomijając już fakt, iż odkryte rdzenie mogą się trafić na najniższych poziomach (sam przy drugim przejściu miałem je na "C2" i "C3", więc wtedy nie da się nic wiele zaplanować, bo trochę zejdzie zanim się do nich dokopie.

4. O tym nie wspomniałem, dzięki za info.

5. Dzięki za info - z rozpędu pewnie zrobiłem błąd.

Komentarz: Kuba aka Zbyszek
2016-02-23
09:51

sajlentbob Generał

sajlentbob

ad. 1) właśnie dlatego napisałem: "nie do końca" - taki skrót myślowy :)

ad. 2) Nie jestem 100% pewien mechaniki ale na pewno im później postawimy AWC tym bardziej zmniejszamy prawdopodobieństwo odblokowania Hidden Skill. Każdy rekrut, którego zacząłem rozwijać dopiero po wybudowaniu AWC, dochrapał się HS. Z pięciu podstawowych/"startowych"(którzy mieli gdzieś koło stopnia majora w momencie wybudowania AWC) - żaden.
Można to też sprawdzić, najmując żołnierzy w stopniu pułkownika na końcowym etapie gry - doświadczalnie nająłem chyba z pięciu - żaden nie miał dodatkowego skilla. Chyba że trafi się akurat tak, że wylosuje HS na pułkowniku. (może tak być - mi się nie zdarzyło)

Jeszcze jedna uwaga - wydaje mi się, że każde przejęcie kontroli nad wrogiem przez hakowanie (nie wyłączenie), powoduje wyjście z ukrycia (a przynajmniej jeśli stoi on w zasięgu wzroku innych wrogich jednostek)

Komentarz: sajlentbob
2016-02-23
10:01

Kuba aka Zbyszek Chorąży

1. Będę musiał poprawić ten rozdział i rozwiać wątpliwości. :P

2. Z tym mechanizmem jest tona bugów i w sumie nie ma 100% pewności jak on działa. Sam wiem tyle, że da się zyskać punkt nawet na rozwiniętym do maksa żołnierzu, ale od czego to zależy (pewnie RNJesus , jak wszystko w tej grze :P) nie wiem. Wiem też, że resetowanie zdolności nic nie daje i z jakiegoś powodu żołnierze otrzymani w ramach misji też mają problemy z zyskaniem tych zdolności. Fakt, im wcześniej się to wybuduje tym szansa jest większa - tyle że ciężko jest to postawić wcześnie, bo są inne ciekawsze budynki. :P

Ja na jakichś 30 żołnierzy których używałem miałem zdolność jedynie w dwóch - wspomnianym Pułkowniku i jakimś cieniasie na 2-3 randze. Przy drugim przejściu nie udało mi się odblokować ani jednej zdolności, mimo że wybudowałem to jak żołnierze mieli jeszcze kupę rang do awansowania. Dla mnie ten budynek w obecnej formie jest niewarty pośpiechu.

3. Hakowanie przerywa tryb ukrycia tylko wtedy, gdy ruszysz się tą jednostką. Jeśli przejmiesz kontrolę, a nie zaatakujesz, nie rzucisz granatu i ogólnie udajesz "że nic się nie stało", nie będzie żadnego problemu.

Komentarz: Kuba aka Zbyszek
2016-02-23
10:23

sajlentbob Generał

sajlentbob

ad. 3) oj nie jestem pewien. :P Będę musiał to chyba dzisiaj sprawdzić.

A tak w ogóle to niezła robota jakby co i od tego chyba powinienem był zacząć. :)

Komentarz: sajlentbob
2016-02-23
11:16

Kuba aka Zbyszek Chorąży

Sprawa z hakowaniem wygląda tak, iż nie wyrzuca ona z ukrycia gdy shakuje się wroga za pomocą Specialisty, ale jak uda ci się przejąć nad nim kontrolę przy pomocy jednej z wież (bo czasem jest opcja uzyskania kontroli nad losowym gościem), to wtedy magicznie wywołuje to alarm. A przynajmniej miałem tak ja. :P

Dzięki i liczę na kolejne komentarze - im więcej błędów uda się wyłapać tym lepiej. ;)

Komentarz: Kuba aka Zbyszek
2016-02-23
08:51

sajlentbob Generał

sajlentbob

Tak na szybko. Błędy i przeoczenia m.in. w "Kolejność i sposób rozbudowy":

1) Pola B1, B3 i C2 muszą być wykorzystane do wzniesienia Resistance Comms
Nie do końca. Dwa ulepszone na maxa "Resistance Comms" wystarczają do obsługi wszystkich rejonów dostępnych w grze.

2) Ważne!!!"Advanced Warfare Center...Warto wiedzieć, iż placówka zaoferuje cenne zdolności nawet wtedy, gdy żołnierze będą rozwinięci do maksimum".
Nieprawda. Poziomy na których pojawiają się "hidden skills" są ściśle określone dla każdego z żołnierzy. Jeśli nasz żołdak będzie miał "hidden skill" wylosowany na stopniu sierżanta, to budując AWC w momencie gdy ten będzie już np. kapitanem spowoduje, że umiejętność zostanie na zawsze utracona.
Są mody, zmieniające ten aspekt i możliwe, że w jakimś patchu to skorygują, ale póki co mechanizm jest właśnie taki.
( wiem co mówię - cały mój podstawowy skład nie miał żadnej dodatkowej umiejętności bo AWC wybudowałem jak wszyscy byli w stopniu majora)

3) Przynajmniej jedno Power Relay warto postawić na rdzeniu/reaktorze obcych - produkuje wtedy dużo więcej energii.
Dwa ulepszone na maxa Power Relays (z których jeden jest na rdzeniu obcych) dostarczą wystarczającą ilość energii dla większości przemyślanych konfiguracji statku.

4) Drugi rdzeń obcych warto wykorzystać na jakieś energożerne pomieszczenie (psi, shadow chamber, laboratorium - jeśli ktoś używa) - na tym polu nie zużywa w ogóle energii (również ulepszone)

5) Postęp Avatara to postęp samego projektu i suma "krop" z baz ADVENT.
Postęp Awatara za zniszczenie bazy ADVENT nie jest zmniejszany o dwa, tylko o taką ilość "krop" jaką w danej chwili posiadała ta baza.

Wszystkie uwagi w oparciu o doświadczenia z trzeciego poziomu trudności (dowódca bodajże) - ale w ww. kwestiach nie powinno mieć to raczej znaczenia.

Komentarz: sajlentbob

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl