Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Urząd celny
Aktualizacja:
[Rozdział 2] The Thames - Urząd celny
W pierwszej kolejności będziesz musiał udać się do dobrze znanego pubu i porozmawiać z barmanem (#1). Dowiesz się od niego, iż inspektor urzędu celnego powinien przebywać w dalszej części doków. Będziesz teraz musiał dotrzeć do miejsca, w którym zdobyłeś medalion. Poszukiwany przez Ciebie obiekt będzie znajdował się po lewej stronie.
![]() | ![]() |
Inspektora tu niestety nie odnajdziesz. Zainteresuj się natomiast leżącą na skrzyniach księgą (#1). W pierwszej kolejności zdobędziesz list (Letter from the Customs Officer). Dowiesz się też, że pewne materiały zostały przewiezione do magazynu numer 16. To właśnie tam musisz się teraz udać (#2). Najłatwiej będzie skorzystać z mapy, ale nie jest to konieczne. Magazyn ten znajduje się niedaleko pubu.
Nowa lokacja na mapie: Warehouse 16
![]() | ![]() |
Wysłuchaj krótkiego komentarza, a następnie spróbuj otworzyć drzwi - nic z tego. Na ziemi powinieneś zauważyć charakterystyczną plamę (#1). Dokonaj zbliżenia obrazu. W pierwszej kolejności skorzystaj ze szkła powiększającego, tak aby móc podnieść niewielki klucz (Key; #2).
![]() | ![]() |
Teraz będziesz musiał skorzystać z metra krawieckiego i zmierzyć jeden z odcisków (#1). Dowiesz się, iż to ten sam rozmiar, czyli siódemka. Teraz będziesz musiał dotrzeć do kolejnej lokacji, podążając zgodnie z widocznymi na ziemi śladami (#2). Nie powinno ci to sprawić zbyt dużego problemu.
![]() | ![]() |
Docelowo będziesz musiał dotrzeć do znajdujących się za pubem schodów (#1). Idź dalej. Ślady zakończą się niestety w nieoświetlonym miejscu. Otwórz okno inwentarza i wybierz klucz. Teraz będziesz go musiał użyć, tak aby otworzyć znajdującą się tu bramę (#2).
![]() | ![]() |
Na ziemi powinieneś odnaleźć plakietkę (Label), której warto byłoby przyjrzeć się w inwentarzu (#1). Pochodzi ona z instytutu Black Edelweiss. Sherlock oznajmi, iż zna już następny krok i zaproponuje powrót na Baker Street. Wybierz więc tę lokację na mapie. Po dotarciu na miejsce automatycznie załączy się scenka przerywnikowa (#2).
![]() | ![]() |
W trakcie trwania scenki przerywnikowej Sherlock podsumuje dotychczasowe osiągnięcia (#1), ze szczególnym uwzględnieniem tego, co stało się z porwanymi ludźmi. Po chwili pojawi się jednak drugie pytanie quizowe. Będziesz musiał połączyć zdobyte już fakty, tak aby ustalić kolejny cel podróży. Do okienka wpisz SWITZERLAND (SZWAJCARIA; #2 w polskiej wersji gry), gdyż to właśnie tam znajduje się instytut.
KONIEC ROZDZIAŁU DRUGIEGO
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 2
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Pub (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Pub (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Magazyn 12 (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Magazyn 12 (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Pod magazynem (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Pod magazynem (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Baker Street - Metalowe pudełko
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Urząd celny
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 2
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














