Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Laboratorium (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Teraz będziesz musiał wrócić się do pomieszczenia laboratoryjnego. Zanim jednak wejdziesz do środka, wybierz z inwentarza dopiero co złożoną rurkę. Zacznij przesuwać się w stronę widocznego pielęgniarza (#1). Nie musisz tu nic innego robić. Gdy zbliżysz się na odpowiednią odległość, Sherlock bez Twojego udziału zdoła go ogłuszyć (#2). Możesz już wstać.

1 - Switzerland - Laboratorium (2) | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Podejdź teraz w to miejsce - Switzerland - Laboratorium (2) | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Podejdź teraz w to miejsce. Otwórz kratę, tak aby móc wejść do środka. Na początek spróbuj zbadać ciało nieprzytomnego pielęgniarza (#1). Odnajdziesz list od Gygaxa (Gygax's Note), któremu wypadałoby się oczywiście przyjrzeć w inwentarzu. Rozejrzyj się po okolicy. Wiele przedmiotów nie będziesz mógł teraz podnieść. Wrócisz po nie nieco później. Podnieś jedną z niebieskich butelek (Stamped bottle "Black Edelweiss"; #2).

2 - Switzerland - Laboratorium (2) | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Teraz musisz się obrócić i zbadać znajdującą się tu księgę (#1) - Switzerland - Laboratorium (2) | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Teraz musisz się obrócić i zbadać znajdującą się tu księgę (#1). W środku odnajdziesz kolejny list (Grashopper Company Letter - 28th August 1894), z którego zawartością wypadałoby się od razu zapoznać. Możesz już wyjść z laboratorium, lecz zapamiętaj to miejsce. Będziesz tu bowiem wracał w przyszłości. Udaj się teraz do celi Maurizia (#2).

3 - Switzerland - Laboratorium (2) | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Wyjmij z inwentarza łom, a następnie przekaż ten przedmiot Mauriziowi - Switzerland - Laboratorium (2) | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Wyjmij z inwentarza łom, a następnie przekaż ten przedmiot Mauriziowi. Mężczyźnie uda się otworzy drzwi do celi, lecz po chwili zostanie złapany. Ważniejsze jest jednak to, że będziesz mógł zbadać dalszą część kompleksu. Wróć się do miejsca startu. Po prawej stronie odnajdziesz niewielki korytarz (#1). Zaprowadzi Cię on do niewielkich schodów (#2), z których należy oczywiście skorzystać.

4 - Switzerland - Laboratorium (2) | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Miejsce to powinieneś pamiętać z jednej z poprzednich scen gry - Switzerland - Laboratorium (2) | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Miejsce to powinieneś pamiętać z jednej z poprzednich scen gry. Teraz będziesz się mógł na spokojnie rozejrzeć. Na początek udaj się w lewo. Na ziemi powinieneś odnaleźć pęk kluczy (Bunch of keys; #1). Zabierz je ze sobą. Wyjmij z inwentarza łyżkę, a następnie użyj jej do otwarcia znajdującej się tu szafki (#2).

5 - Switzerland - Laboratorium (2) | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Podnieś znajdujący się tu uniform (#1), dzięki czemu będziesz mógł nieco bezpieczniej przemieszczać się po terenie zakładu dla obłąkanych - Switzerland - Laboratorium (2) | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Podnieś znajdujący się tu uniform (#1), dzięki czemu będziesz mógł nieco bezpieczniej przemieszczać się po terenie zakładu dla obłąkanych. W dalszym ciągu należy jednak unikać wartowników i pielęgniarzy.

6 - Switzerland - Laboratorium (2) | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2008-07-15
14:51

zanonimizowany565784 Junior

Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-07-16
19:29

potrzebujacy Legionista

CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/

Komentarz: potrzebujacy
2008-07-20
11:17

zanonimizowany565784 Junior

wystarszy wpisac " SZOP"

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-08-06
07:40

zanonimizowany570717 Junior

wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie

Komentarz: zanonimizowany570717
2008-12-13
21:35

zanonimizowany600476 Junior

Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.

Komentarz: zanonimizowany600476
2008-12-15
18:48

zanonimizowany601228 Junior

pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???

Komentarz: zanonimizowany601228
2009-04-19
08:30

zanonimizowany634686 Junior

😃

POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie

Komentarz: zanonimizowany634686
2009-04-19
10:45

zanonimizowany486162 Konsul

A otworzyłaś ją nożykiem? ;)

Komentarz: zanonimizowany486162
2009-11-01
01:09

zanonimizowany678639 Junior

DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC

Komentarz: zanonimizowany678639
2010-11-28
12:16

zanonimizowany765642 Junior

w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!

Komentarz: zanonimizowany765642

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl