Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Zasłona dymna

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

[Rozdział 3] Switzerland - Zasłona dymna

Ponownie udaj się do fontanny. Będziesz musiał napełnić niedawno pozyskaną butelkę wodą (#1). Możesz już wrócić się na niżej położony poziom. Udaj się do celi, w której przetrzymywany jest Becker (#2). Będziesz mógł z nim odbyć zdecydowanie dłuższą rozmowę. Dowiesz się też więcej na temat tego, co wydarzyło się na terenie instytutu.

1 - Switzerland - Zasłona dymna | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Podnieś znajdujący się po prawej stronie stół na kółkach (Rolling table; #1) - Switzerland - Zasłona dymna | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Podnieś znajdujący się po prawej stronie stół na kółkach (Rolling table; #1). Teraz będziesz musiał ponownie udać się do laboratorium. W pierwszej kolejności skieruj się do pomieszczenia z wartownikiem. Napełnij metalowy kubek potażem z butli (#2). Sherlock doda jednak, iż trzeba będzie dokładniej wyznaczyć ilość potrzebnego składnika.

2 - Switzerland - Zasłona dymna | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Będziesz także musiał zabrać chlor (Chlorine; #1) - Switzerland - Zasłona dymna | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Będziesz także musiał zabrać chlor (Chlorine; #1). Skieruj się do miejsca, w którym podnosiłeś strzykawki. Odnajdziesz tu urządzenie, dzięki któremu będziesz mógł dokonać odpowiednich pomiarów objętości. W pierwszej kolejności powinieneś wybrać wypełnioną potażem puszkę (#2). Wystarczy kliknąć na urządzeniu. Nie musisz nic więcej robić.

3 - Switzerland - Zasłona dymna | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Teraz wybierz z inwentarza butelkę z wodą (#1) i potwórz tę czynność, używając przedmiotu na urządzeniu - Switzerland - Zasłona dymna | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Teraz wybierz z inwentarza butelkę z wodą (#1) i potwórz tę czynność, używając przedmiotu na urządzeniu. Ponownie otwórz okno inwentarza. Połącz teraz butelkę z wodą z chlorem, a następnie otrzymaną substancję z puszką z potażem (#2). W wyniku przeprowadzonych operacji otrzymasz gotową bombę (Smoking device).

4 - Switzerland - Zasłona dymna | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Z przedmiotem tym będziesz oczywiście ponownie musiał udać się do kuchni (#1) - Switzerland - Zasłona dymna | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Z przedmiotem tym będziesz oczywiście ponownie musiał udać się do kuchni (#1). Mam nadzieję, że nie zapomniałeś jeszcze drogi. Na szczęście na nikogo tu już nie wpadniesz. Wybierz teraz bombę z inwentarza. Spróbuj teraz otworzyć drzwi, a Sherlock automatycznie wykorzysta ten przedmiot (#2). Po kilku sekundach będziesz mógł bezpiecznie spenetrować całe pomieszczenie.

5 - Switzerland - Zasłona dymna | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
W pomieszczeniu kuchennym odnajdziesz kilka ciekawych przedmiotów, którymi wypadałoby się bliżej zainteresować - Switzerland - Zasłona dymna | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

W pomieszczeniu kuchennym odnajdziesz kilka ciekawych przedmiotów, którymi wypadałoby się bliżej zainteresować. Na stole powinieneś zauważyć linkę (Truss for roast beef; #1). Radziłbym także przeczytać notatkę (Note for Hildegarde; #2), która powinna znajdować się po Twojej lewej stronie. Możesz już wyjść z kuchni. Wróć się na niższe piętro.

6 - Switzerland - Zasłona dymna | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
7 - Switzerland - Zasłona dymna | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2008-07-15
14:51

zanonimizowany565784 Junior

Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-07-16
19:29

potrzebujacy Legionista

CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/

Komentarz: potrzebujacy
2008-07-20
11:17

zanonimizowany565784 Junior

wystarszy wpisac " SZOP"

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-08-06
07:40

zanonimizowany570717 Junior

wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie

Komentarz: zanonimizowany570717
2008-12-13
21:35

zanonimizowany600476 Junior

Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.

Komentarz: zanonimizowany600476
2008-12-15
18:48

zanonimizowany601228 Junior

pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???

Komentarz: zanonimizowany601228
2009-04-19
08:30

zanonimizowany634686 Junior

😃

POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie

Komentarz: zanonimizowany634686
2009-04-19
10:45

zanonimizowany486162 Konsul

A otworzyłaś ją nożykiem? ;)

Komentarz: zanonimizowany486162
2009-11-01
01:09

zanonimizowany678639 Junior

DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC

Komentarz: zanonimizowany678639
2010-11-28
12:16

zanonimizowany765642 Junior

w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!

Komentarz: zanonimizowany765642

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl