Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Zasłona dymna
Aktualizacja:
[Rozdział 3] Switzerland - Zasłona dymna
Ponownie udaj się do fontanny. Będziesz musiał napełnić niedawno pozyskaną butelkę wodą (#1). Możesz już wrócić się na niżej położony poziom. Udaj się do celi, w której przetrzymywany jest Becker (#2). Będziesz mógł z nim odbyć zdecydowanie dłuższą rozmowę. Dowiesz się też więcej na temat tego, co wydarzyło się na terenie instytutu.
![]() | ![]() |
Podnieś znajdujący się po prawej stronie stół na kółkach (Rolling table; #1). Teraz będziesz musiał ponownie udać się do laboratorium. W pierwszej kolejności skieruj się do pomieszczenia z wartownikiem. Napełnij metalowy kubek potażem z butli (#2). Sherlock doda jednak, iż trzeba będzie dokładniej wyznaczyć ilość potrzebnego składnika.
![]() | ![]() |
Będziesz także musiał zabrać chlor (Chlorine; #1). Skieruj się do miejsca, w którym podnosiłeś strzykawki. Odnajdziesz tu urządzenie, dzięki któremu będziesz mógł dokonać odpowiednich pomiarów objętości. W pierwszej kolejności powinieneś wybrać wypełnioną potażem puszkę (#2). Wystarczy kliknąć na urządzeniu. Nie musisz nic więcej robić.
![]() | ![]() |
Teraz wybierz z inwentarza butelkę z wodą (#1) i potwórz tę czynność, używając przedmiotu na urządzeniu. Ponownie otwórz okno inwentarza. Połącz teraz butelkę z wodą z chlorem, a następnie otrzymaną substancję z puszką z potażem (#2). W wyniku przeprowadzonych operacji otrzymasz gotową bombę (Smoking device).
![]() | ![]() |
Z przedmiotem tym będziesz oczywiście ponownie musiał udać się do kuchni (#1). Mam nadzieję, że nie zapomniałeś jeszcze drogi. Na szczęście na nikogo tu już nie wpadniesz. Wybierz teraz bombę z inwentarza. Spróbuj teraz otworzyć drzwi, a Sherlock automatycznie wykorzysta ten przedmiot (#2). Po kilku sekundach będziesz mógł bezpiecznie spenetrować całe pomieszczenie.
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu kuchennym odnajdziesz kilka ciekawych przedmiotów, którymi wypadałoby się bliżej zainteresować. Na stole powinieneś zauważyć linkę (Truss for roast beef; #1). Radziłbym także przeczytać notatkę (Note for Hildegarde; #2), która powinna znajdować się po Twojej lewej stronie. Możesz już wyjść z kuchni. Wróć się na niższe piętro.
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 3
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Instytut Black Edelweiss
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Ucieczka
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Laboratorium (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Laboratorium (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - W przebraniu (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - W przebraniu (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Zasłona dymna
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (3)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Wolff
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Ucieczka z instytutu
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 3
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












