Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (2)
Aktualizacja:
Podejdź teraz do znajdującej się po lewej stronie drabiny (#1) i wciśnij klawisz używania, tak aby przemieścić się na wyżej położoną platformę. Otwórz drzwi i wejdź do nowego budynku. Musisz teraz przejść przez kilka niewielkich pomieszczeń. Po kilku sekundach dotrzesz do wyjścia (#2). Ruszaj prosto. Sherlock automatycznie wykona kolejny skok.
![]() | ![]() |
Podejdź do znajdującej się tu drabiny i wciśnij klawisz używania, a bez żadnych problemów przemieścisz się na sąsiedni daszek (#1). Ruszaj dalej. Przejdź przez most. Uciekinier powinien znajdować się po Twojej lewej stronie (#2). Będziesz musiał dobiec do wejścia, z którego sam skorzystał.
![]() | ![]() |
Kieruj się teraz w lewo. Będziesz musiał przebiec przez stosunkowo niewielką halę (#1), tak aby dotrzeć do znajdujących się tam drzwi. Po wpadnięciu do nowego pomieszczenia uciekinier będzie korzystał z drabiny (#2). Musisz oczywiście wyjść po niej na górę.
![]() | ![]() |
Kieruj się w stronę większego wyjścia, które będzie zlokalizowane po Twojej lewej stronie. Znajdziesz się w ukazanym na screenie miejscu (#1). Cofnij się i skorzystaj z zawieszonego nad Tobą obiektu (#2). W taki oto sposób przedostaniesz się na drugą stronę. Kontynuuj pościg.
![]() | ![]() |
Do celu prowadzi tylko jedna ścieżka. Przebiegnij po deskach (#1), a następnie skorzystaj z drabiny, tak aby wspiąć się na górę. Skorzystaj z kolejnych desek, tak aby wejść do nowego budynku. Po chwili będziesz musiał zeskoczyć na niżej położoną półkę (#2).
![]() | ![]() |
Dotrzesz w końcu do miejsca, w którym znajduje się pracujące urządzenie. Będziesz musiał je unieszkodliwić, popychając znajdujący się tu interaktywny obiekt (#1). Możesz kontynuować pościg. Po kilku chwilach dotrzesz do niewielkiego tunelu (#2). Wciśnij klawisz używania, dzięki czemu bezpiecznie zjedziesz na dół.
![]() | ![]() |
Otwórz drzwi i biegnij prosto. W oddali powinieneś zauważyć kilka osób (#1). Po chwili załączy się scenka przerywnikowa. Sherlock i Watson spotkają lokalnego szeryfa (#2). Mężczyzna ten nie tylko pozwoli uciec złodziejaszkowi, ale i zmusi naszych bohaterów do opuszczenia miasta. Oczywiście nie odbędzie się to natychmiastowo, tak więc będziesz miał wystarczająco dużo czasu żeby zapoznać się z okolicą. Na razie Sherlock postanawia udać się do miejsca, w którym może skrywać się Arneson. Otwórz mapę i wybierz French Quarter.
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Dzielnica portowa
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (3)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Lucy
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Zaginiony sygnet
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Wizyta na bagnach
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














