Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Ashmat (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

[Rozdział 5] Scotland - Ashmat

Wejdź do środka i spróbuj ugasić najbliżej zlokalizowaną chmurę. W tym celu będziesz musiał użyć wiadra na ukazanym na screenie obiekcie (#1). Załączy się stosunkowo długa scenka przerywnikowa. Nasi bohaterowie zostaną zaatakowani przez niejakiego Ashmata (#2). W czasie gdy Watson będzie prowadził ostrzał, Ty będziesz musiał pozbywać się kolejnych chmur trującego dymu.

1 - Scotland - Ashmat (1) | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Do ugaszenia masz jeszcze trzy inne obiekty - Scotland - Ashmat (1) | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Do ugaszenia masz jeszcze trzy inne obiekty. Dwa naczynia znajdziesz po prawej stronie (#1), a trzecie po lewej (#2). Staraj się nie pozostawać dłużej w jednym miejscu. Dobrze byłoby też korzystać z opcji kucania oraz zapisywania stanu gry.

2 - Scotland - Ashmat (1) | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Do zlikwidowania powinna ci już pozostać tylko jedna chmura, znajdująca się niedaleko Ashmata - Scotland - Ashmat (1) | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Do zlikwidowania powinna ci już pozostać tylko jedna chmura, znajdująca się niedaleko Ashmata. Niestety, najpierw będziesz jego musiał wypłoszyć. W tym celu skieruj się maksymalnie w lewo. Dojdziesz do dwóch dźwigni (#1). Pociągnij za lewą, co powinno wystraszyć agresora (#2).

3 - Scotland - Ashmat (1) | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Możesz już skierować się do miejsca, w którym stał Ashmat (podejdź od prawej strony) - Scotland - Ashmat (1) | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Możesz już skierować się do miejsca, w którym stał Ashmat (podejdź od prawej strony). Ruszaj po schodach na górę (#1). Po dotarciu na półpiętro (#2) załączy się krótka scenka przerywnikowa, z której nic ciekawego jednak nie wyniknie. Ruszaj więc na wyżej położony poziom.

4 - Scotland - Ashmat (1) | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Po dotarciu na miejsce kucnij i obróć się w lewo - Scotland - Ashmat (1) | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce kucnij i obróć się w lewo. Na ziemi powinieneś odnaleźć białą tabliczkę (White panel; #1). Będziesz musiał na niej wymalować określony znak (pentagram). W tym celu proponowałbym zajrzeć do okna dokumentów i odnaleźć odpowiednią notatkę. Gdy uznasz, że jesteś gotowy, użyj tabliczki na kałuży krwi (#2). Przed Tobą ostatnia już łamigłówka.

5 - Scotland - Ashmat (1) | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
6 - Scotland - Ashmat (1) | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2008-07-15
14:51

zanonimizowany565784 Junior

Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-07-16
19:29

potrzebujacy Legionista

CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/

Komentarz: potrzebujacy
2008-07-20
11:17

zanonimizowany565784 Junior

wystarszy wpisac " SZOP"

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-08-06
07:40

zanonimizowany570717 Junior

wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie

Komentarz: zanonimizowany570717
2008-12-13
21:35

zanonimizowany600476 Junior

Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.

Komentarz: zanonimizowany600476
2008-12-15
18:48

zanonimizowany601228 Junior

pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???

Komentarz: zanonimizowany601228
2009-04-19
08:30

zanonimizowany634686 Junior

😃

POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie

Komentarz: zanonimizowany634686
2009-04-19
10:45

zanonimizowany486162 Konsul

A otworzyłaś ją nożykiem? ;)

Komentarz: zanonimizowany486162
2009-11-01
01:09

zanonimizowany678639 Junior

DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC

Komentarz: zanonimizowany678639
2010-11-28
12:16

zanonimizowany765642 Junior

w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!

Komentarz: zanonimizowany765642

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl