Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Ashmat (1)
Aktualizacja:
[Rozdział 5] Scotland - Ashmat
Wejdź do środka i spróbuj ugasić najbliżej zlokalizowaną chmurę. W tym celu będziesz musiał użyć wiadra na ukazanym na screenie obiekcie (#1). Załączy się stosunkowo długa scenka przerywnikowa. Nasi bohaterowie zostaną zaatakowani przez niejakiego Ashmata (#2). W czasie gdy Watson będzie prowadził ostrzał, Ty będziesz musiał pozbywać się kolejnych chmur trującego dymu.
![]() | ![]() |
Do ugaszenia masz jeszcze trzy inne obiekty. Dwa naczynia znajdziesz po prawej stronie (#1), a trzecie po lewej (#2). Staraj się nie pozostawać dłużej w jednym miejscu. Dobrze byłoby też korzystać z opcji kucania oraz zapisywania stanu gry.
![]() | ![]() |
Do zlikwidowania powinna ci już pozostać tylko jedna chmura, znajdująca się niedaleko Ashmata. Niestety, najpierw będziesz jego musiał wypłoszyć. W tym celu skieruj się maksymalnie w lewo. Dojdziesz do dwóch dźwigni (#1). Pociągnij za lewą, co powinno wystraszyć agresora (#2).
![]() | ![]() |
Możesz już skierować się do miejsca, w którym stał Ashmat (podejdź od prawej strony). Ruszaj po schodach na górę (#1). Po dotarciu na półpiętro (#2) załączy się krótka scenka przerywnikowa, z której nic ciekawego jednak nie wyniknie. Ruszaj więc na wyżej położony poziom.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce kucnij i obróć się w lewo. Na ziemi powinieneś odnaleźć białą tabliczkę (White panel; #1). Będziesz musiał na niej wymalować określony znak (pentagram). W tym celu proponowałbym zajrzeć do okna dokumentów i odnaleźć odpowiednią notatkę. Gdy uznasz, że jesteś gotowy, użyj tabliczki na kałuży krwi (#2). Przed Tobą ostatnia już łamigłówka.
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 5
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Baker Street - Tajemnicza księga
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Latarnia morska
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Jaskinie (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Jaskinie (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Skarb
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Wnętrze latarni
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Ashmat (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Ashmat (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - FINAŁ (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - FINAŁ (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 5
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










