Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Zaginiony sygnet

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

[Rozdział 4] New Orleans - Zaginiony sygnet

Po dotarciu na miejsce załączy się krótka scenka z rozmowy Sherlocka z Watsonem (#1). Panowie będą zastanawiali się, co mogło stać się z sygnetem Arnesona. Po chwili pojawi się dobrze znane okienko pytania. Musisz wpisać RACOON (SZOP PRACZ; #2 w wersji polskiej), gdyż to właśnie to zwierzątko jest prawdopodobnie odpowiedzialne za zniknięcie sygnetu. Będziesz musiał odnaleźć kryjówkę szopa, tak aby móc odzyskać potrzebny przedmiot.

1 - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
W pierwszej kolejności będziesz musiał skierować się do kuchni - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

W pierwszej kolejności będziesz musiał skierować się do kuchni. Podnieś szynkę (Ham slice; #1), która poprzednio nie była ci potrzebna. Wyjdź z domu i skieruj się w prawo. Będziesz musiał zlokalizować ślady łapek szopa (#2). W tym miejscu należy położyć dopiero co zdobytą szynkę.

2 - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Po chwili załączy się krótki filmik przerywnikowy - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Po chwili załączy się krótki filmik przerywnikowy. Dowiesz się, iż szop pracz zrobił sobie kryjówkę na dachu budynku (#1). To właśnie tam będziesz się teraz musiał udać. Przedostanie się na dach będzie jednak wymagało pewnego przygotowania. Udaj się do stajni. Będziesz musiał podnieść gwoździe (Nails;#2), które poprzednio nie były ci potrzebne.

3 - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Wejdź teraz do inwentarza - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Wejdź teraz do inwentarza. Będziesz musiał połączyć ze sobą trzy przedmioty - drewniane deski, gwoździe oraz młotek. W wyniku przeprowadzenia tej operacji otrzymasz drabinę (Ladder; #1). Z obiektem tym musisz udać się na balkonik posiadłości. Użyj drabiny na znajdującej się tu sofie (#2), a następnie spróbuj wejść na górę.

4 - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Zignoruj rozkładającą się dłoń Arnesona - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Zignoruj rozkładającą się dłoń Arnesona. Będziesz musiał podnieść znajdujący się tu sygnet (#1). Z obiektem tym możesz zejść na dół. Skieruj się teraz do tajnego pomieszczenia, które jest oczywiście zlokalizowane po prawej stronie. Użyj sygnetu, tak aby otworzyć znajdującą się tu szafkę (#2).

5 - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Z szafki będziesz musiał zabrać dwa przedmioty - shotgun (Elephant Gun) oraz pieniądze (Money; #1), które odnajdziesz w niewielkim pudełku - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Z szafki będziesz musiał zabrać dwa przedmioty - shotgun (Elephant Gun) oraz pieniądze (Money; #1), które odnajdziesz w niewielkim pudełku. Spróbuj się teraz skierować do schodów. Niestety, będzie tu już na Ciebie czekał lokalny szeryf (#2). Musisz więc w jakiś inny sposób uciec z terenu posiadłości.

6 - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Wróć się na balkonik - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Wróć się na balkonik. Podnieś drabinę. Teraz będziesz jej musiał użyć na dowolnym fragmencie balustrady (#1). Po chwili załączy się krótki filmik przerywnikowy (#2). Naszym bohaterom ponownie udaje się zbiec. Teraz trzeba będzie przedostać się na bagna. W tym celu powinieneś udać się do chatki Champagne'a.

7 - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
8 - New Orleans - Zaginiony sygnet | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2008-07-15
14:51

zanonimizowany565784 Junior

Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-07-16
19:29

potrzebujacy Legionista

CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/

Komentarz: potrzebujacy
2008-07-20
11:17

zanonimizowany565784 Junior

wystarszy wpisac " SZOP"

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-08-06
07:40

zanonimizowany570717 Junior

wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie

Komentarz: zanonimizowany570717
2008-12-13
21:35

zanonimizowany600476 Junior

Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.

Komentarz: zanonimizowany600476
2008-12-15
18:48

zanonimizowany601228 Junior

pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???

Komentarz: zanonimizowany601228
2009-04-19
08:30

zanonimizowany634686 Junior

😃

POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie

Komentarz: zanonimizowany634686
2009-04-19
10:45

zanonimizowany486162 Konsul

A otworzyłaś ją nożykiem? ;)

Komentarz: zanonimizowany486162
2009-11-01
01:09

zanonimizowany678639 Junior

DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC

Komentarz: zanonimizowany678639
2010-11-28
12:16

zanonimizowany765642 Junior

w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!

Komentarz: zanonimizowany765642

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl