Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Zaginiony sygnet
Aktualizacja:
[Rozdział 4] New Orleans - Zaginiony sygnet
Po dotarciu na miejsce załączy się krótka scenka z rozmowy Sherlocka z Watsonem (#1). Panowie będą zastanawiali się, co mogło stać się z sygnetem Arnesona. Po chwili pojawi się dobrze znane okienko pytania. Musisz wpisać RACOON (SZOP PRACZ; #2 w wersji polskiej), gdyż to właśnie to zwierzątko jest prawdopodobnie odpowiedzialne za zniknięcie sygnetu. Będziesz musiał odnaleźć kryjówkę szopa, tak aby móc odzyskać potrzebny przedmiot.
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności będziesz musiał skierować się do kuchni. Podnieś szynkę (Ham slice; #1), która poprzednio nie była ci potrzebna. Wyjdź z domu i skieruj się w prawo. Będziesz musiał zlokalizować ślady łapek szopa (#2). W tym miejscu należy położyć dopiero co zdobytą szynkę.
![]() | ![]() |
Po chwili załączy się krótki filmik przerywnikowy. Dowiesz się, iż szop pracz zrobił sobie kryjówkę na dachu budynku (#1). To właśnie tam będziesz się teraz musiał udać. Przedostanie się na dach będzie jednak wymagało pewnego przygotowania. Udaj się do stajni. Będziesz musiał podnieść gwoździe (Nails;#2), które poprzednio nie były ci potrzebne.
![]() | ![]() |
Wejdź teraz do inwentarza. Będziesz musiał połączyć ze sobą trzy przedmioty - drewniane deski, gwoździe oraz młotek. W wyniku przeprowadzenia tej operacji otrzymasz drabinę (Ladder; #1). Z obiektem tym musisz udać się na balkonik posiadłości. Użyj drabiny na znajdującej się tu sofie (#2), a następnie spróbuj wejść na górę.
![]() | ![]() |
Zignoruj rozkładającą się dłoń Arnesona. Będziesz musiał podnieść znajdujący się tu sygnet (#1). Z obiektem tym możesz zejść na dół. Skieruj się teraz do tajnego pomieszczenia, które jest oczywiście zlokalizowane po prawej stronie. Użyj sygnetu, tak aby otworzyć znajdującą się tu szafkę (#2).
![]() | ![]() |
Z szafki będziesz musiał zabrać dwa przedmioty - shotgun (Elephant Gun) oraz pieniądze (Money; #1), które odnajdziesz w niewielkim pudełku. Spróbuj się teraz skierować do schodów. Niestety, będzie tu już na Ciebie czekał lokalny szeryf (#2). Musisz więc w jakiś inny sposób uciec z terenu posiadłości.
![]() | ![]() |
Wróć się na balkonik. Podnieś drabinę. Teraz będziesz jej musiał użyć na dowolnym fragmencie balustrady (#1). Po chwili załączy się krótki filmik przerywnikowy (#2). Naszym bohaterom ponownie udaje się zbiec. Teraz trzeba będzie przedostać się na bagna. W tym celu powinieneś udać się do chatki Champagne'a.
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Dzielnica portowa
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (3)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Lucy
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Zaginiony sygnet
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Wizyta na bagnach
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














