Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Ashmat (2)
Aktualizacja:
Będziesz musiał namalować pentagram, zgodnie ze znajdującym się na jednym z dokumentów wzorem. W tym celu będziesz musiał wybierać poprawne ikonki, znajdujące się po lewej stronie ekranu. Oto pełne rozwiązanie tej zagadki:
Krok 1 - #1
Krok 2 - #2
Krok 3 - #3
Krok 4 - #4
Krok 5 - #5
Krok 6 - #6
Krok 7 - #7
Krok 8 - #8
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po ukończeniu roboty wybierz gotową tabliczkę z inwentarza, a następnie podejdź do przewróconego stołu. Załączy się krótki filmik przerywnikowy (#1). Sherlockowi uda się pokonać Ashmata (#2). Będziesz teraz mógł przystąpić do ostatniego już zadania - przedostania się na najwyższy poziom latarni morskiej.
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 5
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Baker Street - Tajemnicza księga
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Latarnia morska
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Jaskinie (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Jaskinie (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Skarb
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Wnętrze latarni
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Ashmat (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Ashmat (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - FINAŁ (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - FINAŁ (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 5
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










