Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Magazyn 12 (1)
Aktualizacja:
[Rozdział 2] The Thames - Magazyn 12
Ponownie będziesz musiał wrócić się do miejsca, w którym znajdował się pijany listonosz (#1). Tym razem jednak skieruj się w lewo. Powinieneś dotrzeć do kilku magazynów. Możesz je ignorować. Idź cały czas przed siebie, lecz przy pierwszej okazji skręć w prawo. Odnajdziesz tu kolejne magazyny. Musisz zatrzymać się przy tym, który został ukazany na screenie (#2).
![]() | ![]() |
Wejdź do inwentarza, a następnie poznanym wcześniej sposobem połącz hak ze sznurem (#1). Będzie ci to potrzebne do przedostania się do upragnionego magazynu. Podejdź do dużej bramy. Popatrz teraz do góry. Powinieneś zlokalizować miejsce, w którym będziesz mógł zaczepić linę (#2). Hak musi być oczywiście wybrany z inwentarza. Gra uaktywni teraz postać Watsona.
Nowa lokacja na mapie: Warehouse 12
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 2
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Pub (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Pub (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Magazyn 12 (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Magazyn 12 (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Pod magazynem (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Pod magazynem (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Baker Street - Metalowe pudełko
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Urząd celny
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 2
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




