Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Pub (2)
Aktualizacja:
Podejdź do stołu i kliknij w miejscu, w którym pojawi się ikona ręki (#1). Dzięki temu posunięciu będziesz się mógł przyjrzeć czterem tajemniczo wyglądającym znakom. Nic więcej tu nie zdziałasz. Wyjdź z pubu i wróć się do domu z wymalowaną kotwicą. Odnajdziesz tu linę (Rope; #2). Przedmiot ten należy podnieść.
![]() | ![]() |
Udaj się teraz do pijanego listonosza. Po prawej stronie znajduje się nieoświetlona alejka (#1). To właśnie tam musisz się teraz udać. Idź cały czas prosto, lecz przy pierwszej okazji będziesz musiał wybrać wąskie przejście (#2). Będzie się ono znajdowało po Twojej prawej stronie.
![]() | ![]() |
Docelowo powinieneś dotrzeć do kryjówki przemytników (#1). Sherlock doda w tym miejscu krótki komentarz. Zanim podejdziesz do drzwi, będziesz musiał wybrać medalion z inwentarza. Tylko wtedy będziesz się mógł dowiedzieć czegoś ciekawego od mężczyzny, który otworzy drzwi (#2). Dalszych wskazówek będziesz musiał poszukać niedaleko magazynu numer 12.
Nowa lokacja na mapie: Smugglers
![]() | ![]() |
To jeszcze nie wszystko. Tym razem wybierz z inwentarza butelkę alkoholu. Ponownie zapukaj i wysłuchaj drugiej rozmowy (#1). Tym razem będzie ona miała zdecydowanie krótszy przebieg. Najważniejsze jest jednak to, iż odzyskasz przesyłkę (Parcel), która została skradziona listonoszowi (#2). Z obiektem tym będziesz się musiał ponownie wrócić do pubu.
![]() | ![]() |
Wejdź teraz do inwentarza. Wybierz nóż, a następnie nie przeciągnij go na zdobytą od przemytników przesyłkę (#1). W taki oto sposób zdobędziesz nowy przedmiot. Będzie to drewniana dłoń (Fake hand with scraper). Domyślasz się chyba co teraz należy zrobić. Podejdź do siedzącego tu mężczyzny. Wybierz dłoń jako aktywny przedmiot, a następnie spróbuj porozmawiać z przyszłym właścicielem tego przedmiotu (#2).
![]() | ![]() |
Po zakończonej rozmowie podejdź do lady. Będziesz musiał podnieść znajdujący się tu hak (Hook; #1), który pijanemu mężczyźnie nie będzie już potrzebny. Wyjdź z pubu.

- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 2
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Pub (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Pub (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Magazyn 12 (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Magazyn 12 (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Pod magazynem (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Pod magazynem (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Baker Street - Metalowe pudełko
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: The Thames - Urząd celny
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 2
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
wystarszy wpisac " SZOP"
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
pomocy, w jakiej kolejnosci wcisnac kamienie z kodem, w podziemiach magazynu nr.12. Z góry dziekujé
. Otrzymawszy butelkę z resztkami trunku, Sherlock stwierdza, że napitek pędzony jest na rzepie i postanawia rozejrzeć się za jego autorami.
Udaje się zatem w uliczkę po prawej (za beczkami, na których ledwie dycha listonosz),
nie mogé wej w nieoswietlona alejké znajdujaca sie na prawo od listonosza prosze poratujcie mie juz trace cierpliwosc
WYKONAŁEM CZYNNOŚCI JAK W PORADNIKU I NIE WIEM DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA MACHINA DO GÓRY SKORO ZEPCHNOŁEM TE DWIE DREWNIANE SKRZYNIE CZY TO TRZEBA POCZEKAĆ CZY ZROBIŁEM COŚ NIE TAK ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










