Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Ucieczka z instytutu
Aktualizacja:
[Rozdział 3] Switzerland - Ucieczka z instytutu
Po chwili załączy się krótka scenka przerywnikowa (#1). Jak zapewne zauważyłeś, zaalarmowani wartownicy zmierzają w tę stronę. Włącz opcję biegu. Będziesz musiał dotrzeć do gabinetu doktora Gygaxa (#2). Na szczęście na wykonanie tej czynności będziesz miał sporo czasu, nawet jeśli nie pamiętasz dokładnie drogi.
![]() | ![]() |
Skieruj się do dwóch linek (#1), które poprzednio zapewne zignorowałeś. Na początek będziesz musiał TRZY RAZY pociągnąć za lewą linkę, a następnie JEDEN RAZ za prawą (#2). W wyniku tej akcji odsłoni się kolejne ukryte przejście. Zaczekaj aż na tym piętrze pojawi się winda.
![]() | ![]() |
Wejdź oczywiście do windy (#1) i zaczekaj aż zjedzie na dolny poziom. Jeśli chcesz, możesz rozejrzeć się po okolicy. Zauważysz dwóch wartowników. Nie będziesz się też mógł zbliżyć do schodów. Zamiast tego skieruj się do niewielkiej celi, w której przetrzymywany jest jeden z pacjentów (#2).
![]() | ![]() |
Wybierz z inwentarza łyżeczkę i użyj jej do otwarcia kraty (#1). Na szczęście tym razem nie będziesz musiał rozwiązywać żadnej łamigłówki. Spróbuj porozmawiać z więzionym mężczyzną (#2). Sherlock rozpozna, iż jest to Moriarty, jeden z jego zaciekłych wrogów.
![]() | ![]() |
W celu posunięcia fabuły do przodu będziesz musiał pozostać w celi i ustawić się dokładnie za pacjentem. Załączy się filmik przerywnikowy (#1), w trakcie trwania której Sherlock w sprytny sposób zachęci pacjenta do rozprawienia się z doktorem oraz wartownikami. Możesz już skorzystać ze znajdujących się tu schodów (#2).
![]() | ![]() |
Po dotarciu na górę obróć się w prawo. Odnajdziesz tu dwa przedmioty - kapelusz oraz płaszcz (#1). Dopiero gdy uda ci się je zebrać, będziesz mógł skorzystać ze znajdującego się obok wyjścia. Po chwili załączy się kolejna scenka przerywnikowa. Sherlockowi udaje się zbiec z instytutu. Znajdzie się też w tym samym dyliżansie, co Watson.
![]() | ![]() |
Następnie akcja przeniesie się do pociągu. Po krótkiej rozmowie będziesz musiał ustalić kolejny cel podróży. Do niewielkiego okienka będziesz musiał wpisać NEW ORLEANS (NOWY ORLEAN; #1 w wersji PL). Będziesz miał także okazję do tego, żeby poznać młodego Herculesa Poirota (#2). Po chwili gra zacznie ładować zupełnie nową planszę.
KONIEC ROZDZIAŁU TRZECIEGO
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 3
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Instytut Black Edelweiss
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Ucieczka
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Laboratorium (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Laboratorium (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - W przebraniu (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - W przebraniu (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Zasłona dymna
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (3)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Wolff
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Ucieczka z instytutu
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 3
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














