Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Ucieczka z instytutu

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

[Rozdział 3] Switzerland - Ucieczka z instytutu

Po chwili załączy się krótka scenka przerywnikowa (#1). Jak zapewne zauważyłeś, zaalarmowani wartownicy zmierzają w tę stronę. Włącz opcję biegu. Będziesz musiał dotrzeć do gabinetu doktora Gygaxa (#2). Na szczęście na wykonanie tej czynności będziesz miał sporo czasu, nawet jeśli nie pamiętasz dokładnie drogi.

1 - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Skieruj się do dwóch linek (#1), które poprzednio zapewne zignorowałeś - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Skieruj się do dwóch linek (#1), które poprzednio zapewne zignorowałeś. Na początek będziesz musiał TRZY RAZY pociągnąć za lewą linkę, a następnie JEDEN RAZ za prawą (#2). W wyniku tej akcji odsłoni się kolejne ukryte przejście. Zaczekaj aż na tym piętrze pojawi się winda.

2 - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Wejdź oczywiście do windy (#1) i zaczekaj aż zjedzie na dolny poziom - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Wejdź oczywiście do windy (#1) i zaczekaj aż zjedzie na dolny poziom. Jeśli chcesz, możesz rozejrzeć się po okolicy. Zauważysz dwóch wartowników. Nie będziesz się też mógł zbliżyć do schodów. Zamiast tego skieruj się do niewielkiej celi, w której przetrzymywany jest jeden z pacjentów (#2).

3 - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Wybierz z inwentarza łyżeczkę i użyj jej do otwarcia kraty (#1) - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Wybierz z inwentarza łyżeczkę i użyj jej do otwarcia kraty (#1). Na szczęście tym razem nie będziesz musiał rozwiązywać żadnej łamigłówki. Spróbuj porozmawiać z więzionym mężczyzną (#2). Sherlock rozpozna, iż jest to Moriarty, jeden z jego zaciekłych wrogów.

4 - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
W celu posunięcia fabuły do przodu będziesz musiał pozostać w celi i ustawić się dokładnie za pacjentem - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

W celu posunięcia fabuły do przodu będziesz musiał pozostać w celi i ustawić się dokładnie za pacjentem. Załączy się filmik przerywnikowy (#1), w trakcie trwania której Sherlock w sprytny sposób zachęci pacjenta do rozprawienia się z doktorem oraz wartownikami. Możesz już skorzystać ze znajdujących się tu schodów (#2).

5 - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Po dotarciu na górę obróć się w prawo - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Po dotarciu na górę obróć się w prawo. Odnajdziesz tu dwa przedmioty - kapelusz oraz płaszcz (#1). Dopiero gdy uda ci się je zebrać, będziesz mógł skorzystać ze znajdującego się obok wyjścia. Po chwili załączy się kolejna scenka przerywnikowa. Sherlockowi udaje się zbiec z instytutu. Znajdzie się też w tym samym dyliżansie, co Watson.

6 - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Następnie akcja przeniesie się do pociągu - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Następnie akcja przeniesie się do pociągu. Po krótkiej rozmowie będziesz musiał ustalić kolejny cel podróży. Do niewielkiego okienka będziesz musiał wpisać NEW ORLEANS (NOWY ORLEAN; #1 w wersji PL). Będziesz miał także okazję do tego, żeby poznać młodego Herculesa Poirota (#2). Po chwili gra zacznie ładować zupełnie nową planszę.

KONIEC ROZDZIAŁU TRZECIEGO

7 - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
8 - Switzerland - Ucieczka z instytutu | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2008-07-15
14:51

zanonimizowany565784 Junior

Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-07-16
19:29

potrzebujacy Legionista

CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/

Komentarz: potrzebujacy
2008-07-20
11:17

zanonimizowany565784 Junior

wystarszy wpisac " SZOP"

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-08-06
07:40

zanonimizowany570717 Junior

wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie

Komentarz: zanonimizowany570717
2008-12-13
21:35

zanonimizowany600476 Junior

Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.

Komentarz: zanonimizowany600476
2008-12-15
18:48

zanonimizowany601228 Junior

pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???

Komentarz: zanonimizowany601228
2009-04-19
08:30

zanonimizowany634686 Junior

😃

POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie

Komentarz: zanonimizowany634686
2009-04-19
10:45

zanonimizowany486162 Konsul

A otworzyłaś ją nożykiem? ;)

Komentarz: zanonimizowany486162
2009-11-01
01:09

zanonimizowany678639 Junior

DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC

Komentarz: zanonimizowany678639
2010-11-28
12:16

zanonimizowany765642 Junior

w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!

Komentarz: zanonimizowany765642

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl